i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Čo ma zaujalo, že trojvalcový liter spomenuli ako bezproblémový, pritom v servise mi tvrdili, že mechanika obtoku turba robí hluk aj tam (skúsenosť majú z i20). Na SK máme v i30 tých trojvalcov ako šafranu a motory pochádzajú asi z viacerých zdrojov, takže autá z Nošovíc sú možno OK. Nie tak dávno som však mal tú česť počuť hrkotať reguláciu na 3 valcovej Kia Stonic.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Reklama
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Takže vlastně objednání Tucsonu v naftě s SCR, se jeví jako dobře odvedená práce?Mr. HYUNDAI píše: ↑16 čer 2020, 17:27Varují před budoucí servisní náročností 1,6 CRDi s SCR (na motoru jsou navěšené eko periferie za čtvrt mega!!!).
Suma sumárum dobře odvedená práce .
I když v tvém případě cirkulace vozidel- v pohodě
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Bylo to první co mi vytanulo na mysl .
Původní idea nechat si Tucsona co nejdéle vzala tím pádem za své - strop je 4 a půl roku .
Původní idea nechat si Tucsona co nejdéle vzala tím pádem za své - strop je 4 a půl roku .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Tak alespoň se umi poučit ze svých chyb což je dobre. A když nevyrobili zadnou další smrtící, tak pohodicka. Ze složitost stoupá a cena oprav take, to se nedivím.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Tak jsem to taky procetl a mile me to (jako pot.zajemce o i30) prekvapilo. Ted jeste uvidime, jak se Hyundai povede co zfusovat v ramci FL hlavne ten novy motor 1,5 DPi.
Jinak v te rencenzi pisou, ze uz od urcite doby ma mereni tlaku v pneu uz ne ve ventilkach, ale pres senzory otacek abs. To je fajn, ja tuhle "vychytvku" fakt nemusim, a kdyz ma clovek i zimni kol, tak to potesi.
Jinak v te rencenzi pisou, ze uz od urcite doby ma mereni tlaku v pneu uz ne ve ventilkach, ale pres senzory otacek abs. To je fajn, ja tuhle "vychytvku" fakt nemusim, a kdyz ma clovek i zimni kol, tak to potesi.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
TPMS senzory nahradili meraním z ABS senzorov od MY2019 - po letnej dovolenke 2018. Poznávacie znamenie je resetovacie tlačidlo naľavo od volantu..
Na novšom jednoduchšom systéme je dosť často problém s falošným poplachom - požadovaná presnosť vs. prevádzkové zmeny tlaku si robia svoje. Takže ušetrené peniaze za senzory tiež nie sú zadarmo...
Na novšom jednoduchšom systéme je dosť často problém s falošným poplachom - požadovaná presnosť vs. prevádzkové zmeny tlaku si robia svoje. Takže ušetrené peniaze za senzory tiež nie sú zadarmo...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Falesne poplachy muzu potvrdit. Od listopadu mi to hlasilo 2x nizky tlak a pritom tlaky byly v pohode
Chevrolet Aveo 1,2; hatchback 2011(K.O)
Hyundai i30 1,4i Trikolor; kombi 2019
Hyundai i30 1,4i Trikolor; kombi 2019
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
No a kdyz to hlasi poplach, tak co? Jak to mam chapat, jako nekdo, kdo system mereni tlaku (at ten ci onen) nikdy nemel?
Proste zastavim, okouknu kola, pripadne rucne tlakomerem zmerim a jedu dal?
Proste zastavim, okouknu kola, pripadne rucne tlakomerem zmerim a jedu dal?
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Keď ťa to otravuje 3x za 1000km, tak si sám sebe za blbca...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Jasne. Ja to takhle udelal. Chtelo to po mne jeste abych to nastavil (3 vteriny podrzel ten cudlik) coz jsem udelal a bylo. Podruhy to stejny.
Chevrolet Aveo 1,2; hatchback 2011(K.O)
Hyundai i30 1,4i Trikolor; kombi 2019
Hyundai i30 1,4i Trikolor; kombi 2019
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Tak TPMS je sice dražší, ale komfortnější než měření přes ABS seznory 1 - 2x měsíce mi to zahlásí špatný tlak a vždy zrovna na dálnici (u Octavie). Žena má i30 s TPMS a je v klidu, jen zase musím pořád orezouvat pneu. Jinak mě hodně potěšilo hodnocení 1,0 T-gdi co se týče spolehlivosti v SM.
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Ahoj, já jsem si objednal nový model i30 kombi 1.5i před dvěma měsíci a konečně si pro ni za pár dní jednu. No tak snad nebudu zklamaný s motorem, jsem zvědav jak se bude chovat. Na auto se celkem těším, bojím se poruchovosti, ale uvidíme ). Pokud si vzpomenu tak pak napíšu zde svůj názor.
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Smart (výroba 07 2023)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Ať ti čekání rychle uteče a pak se pochlub
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek