Galloper zvýšení výkonu
Moderátor: Moderátoři
Galloper zvýšení výkonu
Ahoj všem, pořídil jsem na tahání vleku Gallopera 2,5 TD 73 kW. Tohle auto jsem pořídil kvůli redukci, tahám vlek se dřevem cca 2 až 2,5 tuny a když člověk potřebuje někam například zacouvat nebo někomu přejet po zahradě do kopce ta redukce je v tom obrovský pomocník. Ale abych se dostal k jádru věci, přijde mi že by Gallo mohlo mít víc výkonu, například když jedu po státovce s naloženým vlekem do kopce se mu prostě nechce. Sítko pod šroubem u čerpadla je vyčištěné, Gallo bez vleku jede samo o sobě dobře, tak jak může, ale s tím vlekem už je ten výkon prostě málo, přece jen 2,5 vlek + 1,8 Gallo, na ty více jak čtyři tuny už těch 99 koní nestačí.
Nesetkal se někdo, případně nedělal někdo nějaké úpravy aby dosáhl většího výkonu ? Od chiptuningu, přes zaslepení EGR, většího turba nebo vstřiků po kuchání výfuku ?
Všem díky za objektivní odpovědi. Odpovědi typu - měl sis pořídit jiné auto apod. nechť jsou prosím ignorovány. Díky všem
Nesetkal se někdo, případně nedělal někdo nějaké úpravy aby dosáhl většího výkonu ? Od chiptuningu, přes zaslepení EGR, většího turba nebo vstřiků po kuchání výfuku ?
Všem díky za objektivní odpovědi. Odpovědi typu - měl sis pořídit jiné auto apod. nechť jsou prosím ignorovány. Díky všem
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Galloper zvýšení výkonu
Obávám se, že moc realizovatelných návrhů tady nezazní - Galloper bylo celkem vzácné auto už jako nové a moc se jich v provozu dnešních dnů nedožilo.
Vzhledem k tomu, že Galloper je čistý klon Pajera, vydal bych se pro takové nápady/návrhy/rady spíš na fóra Mitsubishi, Pajer s tímhle motorem jezdí řádově víc a pravděpodobnost, že se tam najde někdo s praktickou zkušeností a použitelným řešením je tedy mnohem větší .
Vzhledem k tomu, že Galloper je čistý klon Pajera, vydal bych se pro takové nápady/návrhy/rady spíš na fóra Mitsubishi, Pajer s tímhle motorem jezdí řádově víc a pravděpodobnost, že se tam najde někdo s praktickou zkušeností a použitelným řešením je tedy mnohem větší .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Galloper zvýšení výkonu
Koukám a nevěřím.Jako kdybych to psal já! Ale né,stačí rozdíl "í" a "i" a jsme tady dva.Vendelín a Vendelin.
Hyundai Elantra,1,6 Comfort-prodáno
Renault Mégane Grand Coupé-od 12/2018
Renault Mégane Grand Coupé-od 12/2018
Re: Galloper zvýšení výkonu
Pravdu má,š s touhle myšlenkou si taky už pár minut hraju. Ja to Gallo koupil protože jediná rez na něm je pár ťupek pod oknem a doložených 150tis najetych v CR, po rozvodech no proste auto které je na bazaru vždy den a pak zmizne Vím že "zamlada" když jsme jezdili octaviema s rotačkama stačilo vykuchat vyfuk, dat sprint vstriky a hned z toho bylo letadlo
Re: Galloper zvýšení výkonu
ještě mě napadlo vyměnit gumy, mám tam ted 265/70R15, vyměnit za 235/75 ? Myslíte že by to byl na silnici rozdíl ?
Re: Galloper zvýšení výkonu
Ja by som dal do sania UF5-2 (dat vyhladat na internete "UF5-2") a na palivove hadicky BAC coil (mam tu na fore prispevok). Tieto dve veci sa dobre doplnaju. Mam odskusane na viac autach. Pri UF5-2 auto ozije najma v nizsich otackach. Urcite sa tym nic nepokazi, ale moze nastat pripad, ze to ani nepomoze, mne sa to stalo asi 2x z niekolkych upravovanych aut pri UF5-2. Cena takejto upravy dokopy je okolo 5-7 Euro, podla cien suciastok a drotu plus praca k tomu. Umietnenie UF5-2 je kriticke - treba umiestnit kondenzator do najrychlejsieho prudenia vzduchu v sani, najlepsie pred filter sania este v rure, nie v boxe filtra vzduchu, samotny drot ide smerom k zaciatku sania. Drot je CY 1,5mm2, dlzka 1m, ale moze sa spravit aj z 2m, lepsie sa to potom fixuje v sani, kondenzator 220uF/200V, rezistor 100kohm, dioda nie je kriticka, moze byt aj 1N4007, lepsia je ale s hrubsimi vyvodmi kvoli mechanike. Zacal by som teda tym UF5-2 a ak by sa to prejavilo a bola vola, pokracoval tymi BAC coil. Ale ak to nechcete riesit takto (mimo oficialnej vedy), tak potom neporadim. Zarty si fakt nerobim. Ludom, ktori o tomto pochybuju, odkazujem - nemusite to skusat, nikoho nenutim a ani nepiste preco to nemoze (podla oficialnej vedy) fungovat. Piste, az ked to vyskusate. Nie som autor zariadenia, len uzivatel.
Re: Galloper zvýšení výkonu
Durino, no nevím, ale tvá omotávka drátem tu z tvé strany vyšuměla do ztracena, tak tu nemel zase bludy... To druhé nevím co je.
Tak již ím. Také zázrak který nikdo neviděl a kdo tomu nevěří je pitomec.
Nejlepší bude dát do 4 rohů auta zázračný šutr. Nemůžu si vzpomenout jak se jmenuje, ale v baráku a na zahradě to dělá zázraky...
Tak již ím. Také zázrak který nikdo neviděl a kdo tomu nevěří je pitomec.
Nejlepší bude dát do 4 rohů auta zázračný šutr. Nemůžu si vzpomenout jak se jmenuje, ale v baráku a na zahradě to dělá zázraky...
Re: Galloper zvýšení výkonu
Asi zajedu za místní cikánskou zaříkávačkou ať to poladí
Re: Galloper zvýšení výkonu
Strejda Gůgl např. našel:
https://www.autochip.eu/cs_cz/chiptunin ... 9Am4gUuIg/
ale co bude pravda, to nevím. A jaké mohou být následky to je také otázka...
Chtělo by to najít někoho, kdo měří na brzdě před a po úpravě.
https://www.autochip.eu/cs_cz/chiptunin ... 9Am4gUuIg/
ale co bude pravda, to nevím. A jaké mohou být následky to je také otázka...
Chtělo by to najít někoho, kdo měří na brzdě před a po úpravě.
Re: Galloper zvýšení výkonu
Překvapivě jsem to.nasel taky ale právě sháním někoho kdo to podstoupil aby mi řekl hele jo má to smysl a nebo hele za toho bura si radši kup něco na ryby jako jo ta výkonnostní křivka je pak úplně jiná ale je to jen obrázek, realita může být jiná
Re: Galloper zvýšení výkonu
OK, snaha bola. Ked nechces, nechaj tak. Nikoho nenutim...
Re: Galloper zvýšení výkonu
Boryš: BAC vysumelo dostratena z dovodu, ze nemam zaujem sa dohadovat. Ked chces, skus, nechces, nechaj tak. To je cele. Ja to mam kombinovane aj s UF5-2.
Re: Galloper zvýšení výkonu
Durino, čemu nevěřím to nebudu zbytečně zkoušet. Tvé placebo důkazy na tom nic nezmění. A co jsi dával fotku toho zázračného drátu, tak jsi to měl blbě namotané, nebylo to dle návodu. To byl můj poslední příspěvek, na který jsi již nereagoval.
Re: Galloper zvýšení výkonu
To je jistě správný názor. Jen dotaz ze zvědavosti: má motor nějakou řídící jednotku, nějakou elektroniku? Co si tak pamatuji z dřívějška, tak komůrkové motory moc elektroniky neměly a nějaký chiptuning nebyl možný. Většinou jen mechanické úpravy.
Re: Galloper zvýšení výkonu
Durino, špatně jsem se vyjádřil. To není o nějaké víře, to jsem skálopevně přesvědčený, že ty různé zázračné neznámé síly, pohádková záření, je jen oblbování. Jako strojař s dlouholetou praxí mi u strojů, co jsem zkonstruoval, nikdy žádná božstva výkon, vlastnosti nenavýšila. A neznám žádnou firmu ani provozovatele strojů, že by to u nich bylo jinak. platí jasné fyzikální zákony.