Pískověbílý Tuky
Moderátor: Moderátoři
Re: Pískověbílý Tuky
Ty to ještě nemáš hotové tu dekarbonizaci?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Bohužel, byly jiné povinnosti a starosti...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Dnes proběhla dekarbonizace motoru vodíkem. Píše o ní petzl62 zde https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=555 - dovolím si dát sem odkaz na jeho příspěvek i bez dovolení
Výsledek? Překvapující Motor si přede jen tak jakoby mimochodem, jde nádherně za plynem a do otáček, ochotně zrychluje víceméně na polechtání plynu, meziplyny se dávkují jedna radost Dovolím si říct, že auto jede tak, jak se od něj čeká - lehce, hebounce, nenásilně.
Hned po dekarbonizaci jsem ujel cca 60 km. Během nich proběhla regenerace DPF (očekávaná, včera jsem ji po dlouhé době zhruba v polovině utnul).
Zítra je v plánu vyčištění EGRu. Jsem zvědavý, jak bude vypadat po dnešní akci a jak se čistění vodíkem projeví na regeneracích
Výsledek? Překvapující Motor si přede jen tak jakoby mimochodem, jde nádherně za plynem a do otáček, ochotně zrychluje víceméně na polechtání plynu, meziplyny se dávkují jedna radost Dovolím si říct, že auto jede tak, jak se od něj čeká - lehce, hebounce, nenásilně.
Hned po dekarbonizaci jsem ujel cca 60 km. Během nich proběhla regenerace DPF (očekávaná, včera jsem ji po dlouhé době zhruba v polovině utnul).
Zítra je v plánu vyčištění EGRu. Jsem zvědavý, jak bude vypadat po dnešní akci a jak se čistění vodíkem projeví na regeneracích
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Super,som rád,že to pomáha.Dúfam,že Tusík už bude v plnej kondícii.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Pískověbílý Tuky
A já už si říkal které Hranice jsi překročil
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Pískověbílý Tuky
Já jsem zvědavý na EGR po této očistné proceduře .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Pískověbílý Tuky
To jsme dva
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Tři - přidávám se do klubu...
idam: Taky doufám...
idam: Taky doufám...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Ahoj, tak v jakém stavu jste dnes nalezli EGR?
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Po dnešku nemám, vyjma spotřeby, žádné dobré zprávy Víceméně to nejsou dobré zprávy obecně
Takže popořadě. Jak jsem avizoval, ráno jsem se rozjel do servisu na čištění EGRu. Cestou jsem pozorně sledoval ukazatele a čekal, kdy se spustí regenerace DPF. A ta se opravdu spustila - po ujetí 126 km od té poslední Takže dekarbonizace nepomohla... no nic, snad pomůže vyčištění EGRu. Čištění se ale nekonalo - EGR je spojen s chladičem spalin nedělitelným spojem, takže aby se člověk do něj dostal, musel by ho zničit. Navíc je nutné vymontovat půl motoru, aby bylo možné EGR s chladičem vybrat. I dle katalogu dílů lze na EGR objednat jen 3 věci:
- šrouby
- těsnění
- sestava EGR + chladič
Cena za sestavu je "lidová" - téměř 25.000,- českých Plus práce, samozřejmě.
Následovala cesta do autorizáku, kde se s tímto problémem, t. j. časté regenerace, již setkali - ještě že tak Prý DPF v kýblu. A prý odchází jedna radost, bez ohledu na to, zda je to i30 nebo Tucson. A cena nového dílu? Zhruba 120.000,-...
Takže popořadě. Jak jsem avizoval, ráno jsem se rozjel do servisu na čištění EGRu. Cestou jsem pozorně sledoval ukazatele a čekal, kdy se spustí regenerace DPF. A ta se opravdu spustila - po ujetí 126 km od té poslední Takže dekarbonizace nepomohla... no nic, snad pomůže vyčištění EGRu. Čištění se ale nekonalo - EGR je spojen s chladičem spalin nedělitelným spojem, takže aby se člověk do něj dostal, musel by ho zničit. Navíc je nutné vymontovat půl motoru, aby bylo možné EGR s chladičem vybrat. I dle katalogu dílů lze na EGR objednat jen 3 věci:
- šrouby
- těsnění
- sestava EGR + chladič
Cena za sestavu je "lidová" - téměř 25.000,- českých Plus práce, samozřejmě.
Následovala cesta do autorizáku, kde se s tímto problémem, t. j. časté regenerace, již setkali - ještě že tak Prý DPF v kýblu. A prý odchází jedna radost, bez ohledu na to, zda je to i30 nebo Tucson. A cena nového dílu? Zhruba 120.000,-...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Kamílek
- **
- Příspěvky: 427
- Registrován: 29 čer 2018, 19:47
- Bydliště: skoro Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pískověbílý Tuky
Tak to je fakt masakr Uznají ti to jako záruční opravu? Neříkej mi, že budeš muset cvakat 120k + práci ze svého...
Re: Pískověbílý Tuky
Super, takže kolik že těch kilometrů Tuky ještě najede??? Něco je špatně ve státě korejském Takže 5let a pak každé 2-3 roky tahat z kapsy ranec peněz a měnit DPF??? A to nám ještě ti eko zmrdi zvednou podíl bio sraček v palivu Super
Je mi tě opravdu upřímně líto . Kriste pane a veřejně ticho po pěšině.Proč touhle eko kravinou ničí pověst, jednoho z nejlepších dieslových motorů Teď jde o to, jestli je(bude) stejný problém s DPF filtry s používáním AD blue
No a závěr s p. Mlčícím? Výměna na záruku???
Beru nejměkší a nejjemnější hadr a budu toho svého méďu dlouho hladit a vděčit za to, že kromě katalyzátoru a spešl systému zpětného nasávání spalin v autě žádnou jinou fičuru nemám
Je mi tě opravdu upřímně líto . Kriste pane a veřejně ticho po pěšině.Proč touhle eko kravinou ničí pověst, jednoho z nejlepších dieslových motorů Teď jde o to, jestli je(bude) stejný problém s DPF filtry s používáním AD blue
No a závěr s p. Mlčícím? Výměna na záruku???
Beru nejměkší a nejjemnější hadr a budu toho svého méďu dlouho hladit a vděčit za to, že kromě katalyzátoru a spešl systému zpětného nasávání spalin v autě žádnou jinou fičuru nemám
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Pískověbílý Tuky
To snad ne! Doufám, že to bude na záruku
No... a podobně jako petzl62 se jdu pomazlit s ácou a omluvit se mu, že občas na něj nadávám, když má zrovna špatnou náladu
No... a podobně jako petzl62 se jdu pomazlit s ácou a omluvit se mu, že občas na něj nadávám, když má zrovna špatnou náladu
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: Pískověbílý Tuky
Právě kvůli těmhle blbostem tahajícím prachy z kapsy jsem při výměně auta hledal benzín bez turba. Jen to pošahané D-CVVT mě seje, při koupi jsem nevěděl o co jde, že to může být průšvih... Kdybych to byl býval věděl tak bych tehdy zkusil sehnat ix20 s motorem 1,6 92 kW, i když to má menší kufr a velikost kufru byla jednou z priorit. Prý byla ještě tehdy k mání jako novota, jako ojetinu s malým nájezdem jsem ji nenašel.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Mělo by to být na záruku.
petzl položil velice dobrou a vhodnou otázku ohledně dalšího nájezdu. Přiznám se, nevím, co dál. Motor je skvělý a jestliže se člověk o něj trochu stará, věřím, že udělá i milion km. Problém jsou periferie na něj navázané - čidla, EGR, DPF. Převážně kurvítka, bohužel. A nové motory s AdBlue na tom budou ještě hůř. Ale něco jiného jsem chtěl říct - vypadá to, že provoz (nejen) tohohle auta po záruce bude mít smysl rok, max dva, pak to bude asi ekonomický nesmysl Což mě opravdu moc mrzí... auto mi vyhovuje jak je, motorově, prostorově, pohodlím, dizajnem... V případě výběru náhrady budu mít stejné dilema, jako má teď idam, prostě si nevyberu. Částečně i proto, že jsem rozmlsaný a zvyknul jsem si na mnoho věcí, o kterých jsem říkal, že je nepotřebuji. Ale zvyknul jsem si a teď by mi chyběly.
A to jsem si říkal, že minimálně 300.000 km Tucsonem najedu
petzl položil velice dobrou a vhodnou otázku ohledně dalšího nájezdu. Přiznám se, nevím, co dál. Motor je skvělý a jestliže se člověk o něj trochu stará, věřím, že udělá i milion km. Problém jsou periferie na něj navázané - čidla, EGR, DPF. Převážně kurvítka, bohužel. A nové motory s AdBlue na tom budou ještě hůř. Ale něco jiného jsem chtěl říct - vypadá to, že provoz (nejen) tohohle auta po záruce bude mít smysl rok, max dva, pak to bude asi ekonomický nesmysl Což mě opravdu moc mrzí... auto mi vyhovuje jak je, motorově, prostorově, pohodlím, dizajnem... V případě výběru náhrady budu mít stejné dilema, jako má teď idam, prostě si nevyberu. Částečně i proto, že jsem rozmlsaný a zvyknul jsem si na mnoho věcí, o kterých jsem říkal, že je nepotřebuji. Ale zvyknul jsem si a teď by mi chyběly.
A to jsem si říkal, že minimálně 300.000 km Tucsonem najedu
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek