Galloper zvýšení výkonu

Moderátor: Moderátoři

Durino
**
Příspěvky: 214
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od Durino »

Georges :
Nepovazujem sa za experta na zvysovanie vykonu spalovacich motorov. Len som poradil z vlastnej skusenosti. Ale nutit nikoho nebudem.
Vendelin:
Napisal som riesenie v cene niekolko Euro, co by malo nieco pomoct... A keby aj nepomohlo (je par vynimiek, kde to nefunguje), tak to cloveka financne nezruinuje. Najvacsi motor, kde som to testoval, bol len naftovy 1,7L, takze pri naftovom 2,5L by sa to mohlo prejavit viac. Za tu cenu netreba cakat zazraky, ale rozhodne to citit je. Auto je jednoducho zivsie uz v nizkych otackach. Ked to dam zo sania prec, hned citim, ze to auto netaha tak, ako predtym. Bavime sa o uprave v smiesnej cene oproti ciptuningu. Ale treba tomu venovat trochu casu-vyrobit si to sam. Ak by boli k tomu dalsie otazky, pomozem, co budem vediet.
Reklama
 

Georges
**
Příspěvky: 346
Registrován: 05 bře 2009, 15:16

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od Georges »

Durino, schválně, jestli jsem to správně pochopil.
Do sání se vloží rozběhový kondenzátor, třeba z vysavače, 100 k odpor, dioda a kus drátu (metr, nebo dva). To se potom "někam" připojí ?
Kondenzátor na síťové napětí připojit na stejnosměrných 12 V ? Nebo se to nepřipojuje vůbec nikam ?
Jistě nejsem sám, komu to není jasné ...
Durino
**
Příspěvky: 214
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od Durino »

IMG_4263s3.gif
IMG_4263s3.gif (114.32 KiB) Zobrazeno 1836 x
Nepripojuje sa to na nijake napajanie. V tom je to caro zariadenia UF5-2. Ziadna udrzba, iba ak by sa rozpojili suciastky (treba dat pozor na studeny spoj a dat dost cinu), ale to sa okamzite pozna na znizeni vykonu motora. Fotka v prilohe. Umiestnuje sa to priamo do sania (sacej rury), drotom smerom k zaciatku sania (k predku auta), kondenzatorom smerom blizsie k motoru, kondenzator musi byt v mieste najvyssej rychlosti prudiaceho vzduchu, cize najlepsie v rure sania tesne pred boxom filtra vzduchu. Takto je to aj bezpecne, keby sa cokolvek stalo (uvolnilo), zachyti to filter vzduchu a nic sa nestane. Pozor, kondenzator je elektrolyticky, najlepsie nie prilis hruby kvoli priepustnosti sania, idealny 220uF/200V, dioda lepsia na vyssi prud kvoli mechanickej pevnosti, ja mam shottky SR5100, mal som aj SR360, na skusku staci prakticky hocijaka dioda 0,5-1A. Original zariadenia je tu:
http://energieupramene.blogspot.com/201 ... obilu.html
Na obrazku je este jeden odpor navyse, ale da sa to odskusat len s 1 odporom 100kohm, diodou a tym kondenzatorom 220uF/200V plus drot 1,5mm2 s izolaciou, dlzka drotu minimalne meter, po zmotani to bude dost male. Moze byt kludne aj 2m drotu, podla dlzky sania, aby sa to tam dalo dobre umiestnit, robil som to aj zo 4m drotu a to uz je ina kava na vyrobu, pre zaciatok staci aj ten 1m drot. Ja nemam suciastky chranene nijako (bez buzirky), je to len vsunute do sania a drzi to mechanicky ten zmotany drot, lebo je to v zahnutom sani, dobre je, aby bol kondenzator v strede sacej rury (nedotykal sa kraja), ale ked sa bude dotykat, aj tak to pojde, mozno trosku mejnej efektivne.
Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od sagen »

Prečítal som odkaz a píše sa tam. Funguje to, veľa spokojných užívateľov, ale ešte nie je prístroj ktorým sa dá niečo merať.
Prečo neexistuje, veď to čerpá voľnú energiu a z toho, že je to poskladané z elektrosuciastok, predpokladám že nie veternú, to by muselo mať plachty alebo iné veľké plochy. Z toho, že je to v sani, usudzujem, že ani slnečnú energiu to necerpa lebo v sani je tma 😀. Tepelnú energiu tiež nie. Takže podľa použitých súčiastok je to nejaký RLC obvod podobný rádiam fungujúcim na fyzikálnych princípoch. Nie digitálnych, lebo obvod neobsahuje žiadny procesor. Durino, prečo je v obvode elektrolyticky kondenzátor a nie metalizovany, alebo tantalový. Veď taký kondenzátor časom stráca kapacitu.
Takže chce to byť rezonancny obvod, nedá sa to merať ale výpočtom alebo okultnou vedou bola stanovená minimálna kapacita kondiku. Tak sa vytvára veriace stádo. V tých spomínaných starých rádiách sa používal podobný obvod. Aby si naladil stanicu, kondenzátor bol so vzduchovým dielektrikom a jeho kapacita sa menila otáčanim a zmenou kapacity kondiku. Aby sa na všetkých vyrobených rádiách stanica naladil a presne tam, kde bola na stupnici napísaná, sa obvod ladili trimrom - to je menitelny odpor. A dalo sa to merať, frekvencia, napätie a prúd.
Na tvojom zázraku nič nemerias, nenastavujes, cievky namotas bez predného počtu zavitov... odpovedať nevieš. Písal si kedysi, že máš vysokoškolské technické vzdelanie..😂. Technik sexuálnych praktík nie je úplne technické vzdelanie...
Jediné, čo ten tvoj zázrak vložený do sania spôsobí, je zmenšenie prietrži sania a vznik turbulentneho prúdenia, čo zníži prietok vzduchu do motora. Riadiaca jednotka zaznamená vo vyfuku nedostatok kyslíka ( preto sa to volá lambda sonda, lebo vo výpočtoch sa prebytok kyslíka označuje gréckym písmenom hádaj akým ) a zníži dávku paliva. A toto podľa veriacich spôsobí zvýšenie výkonu. Na jednoduché domáce meranie výkonu sa dá použiť maximálna rýchlosť.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od sagen »

No a ako technik ti poradím, dá sa to dokonca merať. Takže zvýšenie dosiahnutej maximálnej rýchlosti znamená zvýšenie výkonu. Tak prebehnú svoje auto s tým zázrakom , potom zázrak odinstaluj a na tom istom úseku znova dosiahnu maximálnu rýchlosť ( nie Max povolenú alá maximálnu ). A pomer znamená zvýšenie alebo zníženie výkonu. A z pavied : aj tvoje telo je zdrojom energie, a tá sa dá zmerať, dokonca voltmetrom v mV .
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Durino
**
Příspěvky: 214
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od Durino »

Pozri, ber to takto. Nemusis rozumiet vsetkemu, co pouzivas. Elektrike, magnetizmu a o gravitacii ani nehovorim, rozumie tiez malokto, dalo by sa povedat, ze skoro nikto. Myslim do hlbky, nie prejavy a prakticke vyuzitie. Ale vyuziva to vela ludi. Ani tie Maxwellove rovnice, co sa bezne ucia, vlastne ani nie su povodne Maxwellove rovnice. Tak sa ani ty nemusis trapit nad tym, ako to funguje, proste to pouzivaj ku svojej spokojnosti. Nie som autor zariadenia, len uzivatel, takze otazky ohladne toho kondenzatora (elektrolyt), pripadne paralelne, alebo seriove rezonancne obvody nechajme stranou. Aj autor pise, ze sa nejedna o klasicku elektriku. Vedel si napriklad, ze aj tvary veci usmernuju energiu? A aku energiu? No tu, co nevieme bezne merat nejakym merakom. Urob si napriklad spiralu z drotu a poloz na nu pohar s vodou a po niekolkych hodinach zistis, ze ta voda zmenila chut, oproti vode, co nestoji na spirale. Priestor sam o sebe je plny pohybu a energie. Ved aj hmota je vlastne energia a informacia. Takze nemusis rozumiet do hlbky vsetkemu, co pouzivas. Co sa tyka mojej vysokej skoly, je to FEI STU. Ale som otvoreny novym veciam. Pozri si toho Nassima Harameina a uvidis, v com vsetkom mas este medzery... Ze nieco nevieme odmerat nasimi merakmi, este neznamena, ze to neexistuje. A ano, ked to UF5-2 vyberiem zo sania, je auto okamzite lenivejsie, poznas to hned.
Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od sagen »

Typická odpoveď, je niečo neznáme, čo sa nedá merať a zachytime to náhodným posplietanim niečoho. A zaručene to funguje bez ohľadu na to, koľko zavitov kto namotas.
Voda mení chuť bez ohľadu na to, či ku na niečo položís alebo nie.
Plošné cievky sú bežne používané lebo sú priestorovo úspornejšie ako vinute. A máš pravdu, v kovových drôtoch sa indikuje napätie, už Marconi ich používal ako antény. A dá sa to merať, dokonca sa to zosilňuje aby sa to dalo spracovať. FEI je fakulta elektrotechniky a informatiky predpokladám, tak na rozdiel od mňa amatéra by si to mal vedieť, veď ešte pred pár rokmi sa tv signál šíril vzduchom a zachytával antenami. Na každé pásmo inými konštrukciami a ak neboli spravené presne, chytil si len zrnenie. A antény sa počítajú.
A keď vložis do potrubia niečo, funguje to aká prekážka a obmedzuje prietok a deformuje prúdenie, to je známe a dá sa to aj vizualizovat. Nemusíš tomu veriť, ale je to tak a dá sa to opakovať s rovnakým výsledkom.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Durino
**
Příspěvky: 214
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od Durino »

Na to mam len jednu odpoved - nezazijes, neuveris. Nemozes do potrubia dat hocico s tym, ze sa ti zmeni chovanie motora k lepsiemu. Mozno pri nejakej stastnej nahode, alebo dobrom vypocte... S tymto sa chovanie zmeni takmer isto k lepsiemu. Takmer preto, lebo su pripady, kedy to nefungovalo. Ale bolo ich menej, ako tych, kedy to fungovalo. Aspon ja mam taku skusenost. Opat, nezazijes, neuveris. :wink: Zariadenie treba spravit podla doporucovaneho postupu. Napriklad, ten drot musi byt izolovany. Ak ho das do sania neizolovany (bez buzirky na drote), tak to nefunguje, testoval som to. Ved je to potom aj v skrate, aspon ta vnutorna spirala. Tiez musi byt kondenzator v mieste najrychlejsieho prudenia vzduchu, inak ucinnost vyrazne klesa. Zariadenie ma velku mieru tolerancie, skusal som rozne dlzky drotu a fungovalo to (1m, 2m, 4m). Toto nie je antena, aspon nie klasicka. Opakujem, som len spokojny uzivatel, nie autor. Ved si to vyskusaj a potom napis, ci to nieco robi. Ja sa hadat nepotrebujem, chcel som len pomoct. To FEI si uhadol presne. 8)
Boryš
****
Příspěvky: 1131
Registrován: 30 bře 2019, 12:18

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od Boryš »

Na měření výkonu a spotřeby jsou exaktní postupy při přesně stanovených opakovatelných podmínkách. pokud je to zvýšení výkonu a sníení spotřeby neměřitelné (jak tvrdí Ďurino), tak není o čem mluvit.
A nějaké laické měření je o ničem. Je tolik vlivů, co to ovlivňují. Např. já si myslím že jezdím tak nějak furt stejně a mám spotřebu rozdílnou i o litr na 100 km. A někdy stejný kopec vyjedu na pětku, jindy musím řadit na čtyřku. Např.
Se divím že zastánci zázračných zařízení na zvýšení výkonu a snížení spotřeby, jako namotaných drátů nebo magnetů kolem hadic, jakýchsi obvodů v sání, již dávno nemají protokoly z měření z nějaké certifikované zkušebny. Tím by pochybovačům zavřeli ústa a nemuseli by tolik plýtvat energií na tvrzení, jak oni jsou letadla a druzí nechápou ty oné kosmické trpaslíky.
Dříve zde Ďurino vehementně propagoval namotaný drát na hadici. Když jsem mu napsal že mu to nemůže fungovat, protože to nemá namotané přesně dle návodu, tak jaksi ztichl. Teď napsal, že nema zaujem sa dohadovat.
Jo a prej chtěl pomoct. Namotané dráty fakt zvednou placebo výkon natolik, že se objektivně výrazně zlepší podmínky při tahání vleku...
Boryš
****
Příspěvky: 1131
Registrován: 30 bře 2019, 12:18

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od Boryš »

sagen píše: 13 srp 2020, 22:14 ...ešte pred pár rokmi sa tv signál šíril vzduchom a zachytával antenami. Na každé pásmo inými konštrukciami a ak neboli spravené presne, chytil si len zrnenie. A antény sa počítajú...
TV signál se alespoň v Česku ještě furt šíří vzduchem a zachytává anténami. Nyní se momentálně přechází na systém DVB-T2.
Durino
**
Příspěvky: 214
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od Durino »

Chlapi, v pohode. Kto chce, vyskusa, kto nechce, necha tak. Ja mam uz rok dlhodobu priemernu spotrebu 6,4 (podla palubneho pocitaca), jazdim hlavne mesto, raz za cas dlhsi dialnicny usek (nalozeny po strop+box na streche), sem tam okresky (1,25 MPI, 62kW). Pomaly nejazdim. So spotrebou som spokojny. Viem, ze mnohi taketo zariadenia neuznavate, lebo to nezapada do klasickej fyziky, ale, ako som povedal, ked neskusis, neuveris. Placebo to rozhodne nie je. Motor taha urcite lepsie, ako bez toho. A zda sa, ze cim vacsi motor, tym vacsi prejav. Tie BAC tomu este viac pomohli. Kto je dostatocne citlivy, vnima rozdiel. Nepotrebujem to testovat na valcovej brzde - proste som spokojny. Ako aj dalsi ludia, nie som sam. Jednemu cloveku to na kopce na Donovaloch taha teraz na 5, predtym musel radit na 3. A to je, si mysim, meratelne. Problem je, ze kazde auto sa sprava inak a kazde taketo zariadenie sa moze prejavovat inak, nakolko vsetky su vlastne original, nerobia sa na pase. Takze sa neda presne napisat, ze zvysi sa vam vykon o xy kW, resp. zlepsi krutiaci moment o xy Nm (v takom a takom rozsahu otacok). Ale rozdiel je vnimatelny. A to je podstatne, zvlast, pri cene tychto zariadeni. Vo firme mam jednoznacne "najsilnejsie" auto zo skupiny rovnakych aut, potvrdili mi to aj kolegovia. Takze placebo to nie je.
Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od sagen »

Tak to ti ten zázrak musí spotrebu zvyšovať. S fordom FOCUS 1,6 benzín 74kW rok 2008 som mal mojím spôsobom jazdy spotrebu 8,4 l/100 km. Keď som jazdil predpisov, tak to bolo 6,8. Na Hyundai Santa fe mám spotrebu od 6,5 do 7,3 , počítadlo sa nuluje pri každom tankovaní, tankujem pri dojazde cca 200 km takže cez 60 litrov. Raz pri predpisovej jazde z Horného Smokovca do Žiliny to bolo za 5,8 . Kia Sorento má pri predpisovej jazde s ECO režimom pod 6 litrov, normálna jazda o cca. 20 km/h nad povolenú rýchlosť a režim normal a šport 7,2 litra. Hyundai mal 1980 kg bez vodiča na obchodnej váhe, Kia má podľa techničáku 1917 kg s vodičom a údaj o maximálnej rýchlosti je v technickom preukaze nesprávne, minulý týždeň išla 207 kmh, síce po 21:30 takže tých 200 udavanych v technickom preukaze neplatí alebo to bolo merané cez deň alebo potme GPS meranie pridáva do plusu. V každom prípade tvoje auto neváži s vodičom cez 2 tony a nemá automat ako Sorento, takže by som porozmýšľať nad tou spotrebou.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Durino
**
Příspěvky: 214
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od Durino »

Nemyslim, ze pri vela mestskych jazdach 2-4km je spotreba 6,4 velka. Ani nejazdim prilis na spotrebu. So spotrebou som spokojny. Tiez 200km po dialnici nalozeny po strop a box na streche, rychlost tachometra 125-132. Predtym mi palubny pocitac ukazoval okolo 6,7-6,8. Teraz mam dlhodobo neresetovanu spotrebu 6,4 (vyse roka). Je to len MPI 1,25L, nie turbo. Ja som spokojny.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od idam.i »

Zdá sa mi to dosť.Mám 1,6 atmo,žijem v najväčšej dedine v SK a dlhodobo jazdím za 6 litrov aj bez pomoci kúziel. :-k
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Durino
**
Příspěvky: 214
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Galloper zvýšení výkonu

Příspěvek od Durino »

V pohode. Hovorim, ze nejazdim na spotrebu. BA je dost velka. Robis vela 2-4km tras?
Odpovědět

Zpět na „GALLOPER“