hyundai i30 - 3. generacia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Na SK nejaký veľký vplyv neočakávam... i30FL zdražila viac ako citeľne, takže nebude dôvod nejako ísť pri predaji pred FL s cenou dolu len preto, že prišiel FL.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Reklama
Re: hyundai i30 - 3. generacia
https://youtu.be/8jQO_nJ-Zpc
takto nejak by mohla vypadať nasledujúca generacia I30 ak predpokladam že Elantra je jej americka sestra
predna maska aktualne faceliftu sa už na nu podoba. interier je velmi americky ale predny panel je asi buducnost i30
takto nejak by mohla vypadať nasledujúca generacia I30 ak predpokladam že Elantra je jej americka sestra
predna maska aktualne faceliftu sa už na nu podoba. interier je velmi americky ale predny panel je asi buducnost i30
- stefanpilat
- **
- Příspěvky: 494
- Registrován: 11 úno 2020, 11:26
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Já bych řekl, že to už se promítlo do současného faceliftu i30. Ta přední maska je dost podobná. Ale vůbec bych si nestěžoval, kdyby se Elantra na náš trh vrátila. Je to podle mě asi nejhezčí auto od Hyundaje a byl bych ve velkém pokušení do ní při příští obměně vozu jít. Akorát nechápu, jaký smysl tam má ten rám mezi sedadlem řidiče a spolujezdce. Musí to tam hrozně překážet a tlačit do kolene.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Re: hyundai i30 - 3. generacia
K těm cenám... Aktuálně kupuju kombi 1,4 T-GDI Style / All inclusive a jednak prakticky už nejsou (opravdu jen posledních pár desítek aut v ČR) a pak nejvyšší slevu jsem byl schopný získat z 500 na 490. V porovnání s minulostí (měl jsem slevu 26 %), tak fakticky slevy pro plebs zmizely. A jelikož zdražila i konkurence, tak těžko čekat, že po FL by to bylo lepší.
Volkswagen Tiguan People 1,5 eTSi 110 kW mHEV, 2024, modrá Nightshade
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Re: hyundai i30 - 3. generacia
tmx píše: ↑17 črc 2020, 19:28
myslim, ze all inclusive nejlepsi varianta, nez ty ceny pujdou rapidne nahoru... novy facelit bude o 100 tisic drazsi ve stejny vybave.. Pritom to bude prakticky to stejny, akorat to bude mit ty baterky na rozjezd no...
jinak doporucuji koupit automat , o 25 tisic drazsi, maji slevu 50% na automat... sam mam a je to super... hlavne adaptivni automat
Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi 103kW DCT 2020 all inclusive
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Už nejsou. V ČR je asi posledních 5 nových vozů All inclusive (obyč červená, bílá a White Sand), a asi 2 s automatem (bílá, White Sand). Prostě se to za ty 2 měsíce od konce výroby rozebralo. Pak cca 15 Style + Navi a podobně komfortů a to je vše, vážení (s 1,4 T-GDI). Style + Technology, který jsem chtěl, nic. To množství, co je na webu Hyundai, vůbec neodpovídá, 90 % z těch aut není.
Takže já jsem to prozatím odpískal. Zkusím počkat na nějakou akční výbavu, podobně jako má třeba Tucson či Kona. Jinak ale zdražení je 25 000 Kč, nikoliv 100 000 Kč, je to vidět na 1,0 T-GDI (ono totiž starý Style je nyní Smart). Za baterky pak případně dalších 20 000 Kč.
A co jsem tak zjistil...
Fleet sleva na IČO, minimálně 2 vozy za 12 měsíců, je na i30 a Konu 15 %, plus neplatí benefity. Sleva pro lékaře je na i30 a Konu 16 %, ale na novou i30 bude jen 12 % (což se vlastně nevyplatí, když člověk přijde o pneu a úvěr za 0 %). Kolik bude nová na IČO nevím, ale pravděpodobně taky míň (11 nebo 12 %).
A pro info, Ceed bude mít taky od podzimu 1,5 T-GDI, jestli pouze s MHEV neví.
Takže já jsem to prozatím odpískal. Zkusím počkat na nějakou akční výbavu, podobně jako má třeba Tucson či Kona. Jinak ale zdražení je 25 000 Kč, nikoliv 100 000 Kč, je to vidět na 1,0 T-GDI (ono totiž starý Style je nyní Smart). Za baterky pak případně dalších 20 000 Kč.
A co jsem tak zjistil...
Fleet sleva na IČO, minimálně 2 vozy za 12 měsíců, je na i30 a Konu 15 %, plus neplatí benefity. Sleva pro lékaře je na i30 a Konu 16 %, ale na novou i30 bude jen 12 % (což se vlastně nevyplatí, když člověk přijde o pneu a úvěr za 0 %). Kolik bude nová na IČO nevím, ale pravděpodobně taky míň (11 nebo 12 %).
A pro info, Ceed bude mít taky od podzimu 1,5 T-GDI, jestli pouze s MHEV neví.
Volkswagen Tiguan People 1,5 eTSi 110 kW mHEV, 2024, modrá Nightshade
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Re: hyundai i30 - 3. generacia
No tak priznam sa, ze novy cennik i30 n-line ma nepotesil. Videl som este stary cennik, kde mali aj letnu premiu a 1,4 T-Gdi N-line hatchback zacinal na peknych 469tis, co vyzeralo ako dobry deal. Lenze tie auta uz nie su a ani nebudu...
Novy cenik N-line zacina po zlave 509tis. lenze sa bojim, ze na buduci rok zlavu skrtnu a N-line zacne od 549tis co je cenovka, na ktorej zacina Mazda 3 Takze na jar budem mat tazke rozhodovanie
Novy cenik N-line zacina po zlave 509tis. lenze sa bojim, ze na buduci rok zlavu skrtnu a N-line zacne od 549tis co je cenovka, na ktorej zacina Mazda 3 Takze na jar budem mat tazke rozhodovanie
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Bez obáv aj mazda zdražie...... ak by si si urobil analýzu cenníkov viacerých značiek MY2020 vs MY2021, tak prídeš na to, že vzájomný odstup jednotlivých značiek sa extra nezmenil. Čo sa citeľne zmenilo je cenová hladina v ktorej sa všetky značky pohybujú. (Všetci viac ako citeľne zdražili).
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
A bude hůř
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tak jsem byl vcera na skok u AD mrknout na i30 FL, kterou zvazuju, a moc nadseni z ni nemam.
Čumak se opravdu nepovedl, je to sice o neco mene osklive nez na fotkach, ale i tak jasne zhorseni vuci modelu pred FL. Fakt skoda.
Uvnitr mi auto pripadlo takove lehce stisnene, porad se mi nedarilo vyladit posez.
Kufr jako takovy se u kombi jevi fajn, ale ma hranu, coz me vadi (typicky si do kufru sedam, kdyz se prezouvam napr. na lyze nebo brusle), no a pri skolepni sedacek vznikne jeste druha hrana, takze kufr je spis takova vana, coz me nepotesilo jeste vic (vozim v kufru casto kolo ci dve, jen tak polozene na bok, nerozdelane). Dealer k tomu povidal, ze to tak nebyvalo, ale ze je holt trend "honit litry" objemu kufru. Tuhle nevyhodu jeste umocnuji sedaky zadnich sedacek, ktere nejdou sklopit, takze vysovy rozdil mezi plochu kufru a sklopenymi sedackami je jeste vyssi. Napadlo me jedine dobastlit nejake falesne dno z preklizky, takovou jakoby paletu, a tim to zarovnat, ale to mi prijde fakt zoufale.
Jinak to pousuzuji vuci focusu prvni generace, coz je 20 let zpet. Ten tehdy byl ve stejne kategorii jako jednickova octa, rozvor mel dokonce o chlup vetsi. Octa mezitim brutalne narostla, focus jen malo, ale ze mi prijde i30 III FL po 20 letech o neco mensi nez prvni focus, to jsem necekal. Kazdpodadne dnesni okta je nekde uplne jinde (i cenove tedy).
Kazdopadne jsem to nemeril, takze to jsou jen subjektivni pocity.
Jinak k motoru 1.5 dpi dealer povidal, ze je to uplne novy motor, kterem vlastne nic nevi. Ze tedy ne jen lehce upravena 1.4 MPi. Ale tohle by mohl dobre vedet nejaky insider z Nosovic.
Čumak se opravdu nepovedl, je to sice o neco mene osklive nez na fotkach, ale i tak jasne zhorseni vuci modelu pred FL. Fakt skoda.
Uvnitr mi auto pripadlo takove lehce stisnene, porad se mi nedarilo vyladit posez.
Kufr jako takovy se u kombi jevi fajn, ale ma hranu, coz me vadi (typicky si do kufru sedam, kdyz se prezouvam napr. na lyze nebo brusle), no a pri skolepni sedacek vznikne jeste druha hrana, takze kufr je spis takova vana, coz me nepotesilo jeste vic (vozim v kufru casto kolo ci dve, jen tak polozene na bok, nerozdelane). Dealer k tomu povidal, ze to tak nebyvalo, ale ze je holt trend "honit litry" objemu kufru. Tuhle nevyhodu jeste umocnuji sedaky zadnich sedacek, ktere nejdou sklopit, takze vysovy rozdil mezi plochu kufru a sklopenymi sedackami je jeste vyssi. Napadlo me jedine dobastlit nejake falesne dno z preklizky, takovou jakoby paletu, a tim to zarovnat, ale to mi prijde fakt zoufale.
Jinak to pousuzuji vuci focusu prvni generace, coz je 20 let zpet. Ten tehdy byl ve stejne kategorii jako jednickova octa, rozvor mel dokonce o chlup vetsi. Octa mezitim brutalne narostla, focus jen malo, ale ze mi prijde i30 III FL po 20 letech o neco mensi nez prvni focus, to jsem necekal. Kazdpodadne dnesni okta je nekde uplne jinde (i cenove tedy).
Kazdopadne jsem to nemeril, takze to jsou jen subjektivni pocity.
Jinak k motoru 1.5 dpi dealer povidal, ze je to uplne novy motor, kterem vlastne nic nevi. Ze tedy ne jen lehce upravena 1.4 MPi. Ale tohle by mohl dobre vedet nejaky insider z Nosovic.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Včera jsem se díval do interiéru i30 FL v nějaké nižší výbavě a furt tam zůstalo to ošklivé rádio s 5" displejem
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
V pondelok idem do Auto Pokorny Brno na testovacku, skusim zistit viac aj o motore.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Motor 1.5DPi je nově vyvinutý. Už jsem testoval u dealera a hned objednal HB verzi comfort.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tak jsem koukal na nejake videorecenze, a kombik muze mit zarovnany kufr s dvojitym dnem. Bylo to auto s tim mild hybiridem (1.6 CRDI) ve vybaven N line, takze je otazka, jestli je to neco s ohledem treba na baterky v tom hybridu a nebo jde o vylepseni designu v ramci N paketu...
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tak si odpovim sam - je to v tom pohonu.
Hybrid - kufr s vyskou 43 cm (po roletu) a uloznymi prihradkami pod bezschodovou podlahou, ostatni 54 cm kufr.
Je to v ceniku, minimalne to plati pro kombi.
Hybrid - kufr s vyskou 43 cm (po roletu) a uloznymi prihradkami pod bezschodovou podlahou, ostatni 54 cm kufr.
Je to v ceniku, minimalne to plati pro kombi.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW