Měl jsem 1.6 Mpi 88kW GD a při dálničních 130 to bylo v klidu. Otáčky taky 3500, pokud si vzpomínám.
hyundai i30 - 3. generacia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Reklama
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Snáď budú lepšie šlapať ako nové Octavie.
https://www.auto.cz/zamestnanci-skody-j ... yaq-135686
https://www.auto.cz/zamestnanci-skody-j ... yaq-135686
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: hyundai i30 - 3. generacia
To idam.i: Taky mě to pobavilo .
To Maras: Mě přes víkend čeká cca 500 km . Postřehy budou ve vlákně Testy .
To Maras: Mě přes víkend čeká cca 500 km . Postřehy budou ve vlákně Testy .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20288
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Já jen dnes najel přes 100 km... v sobotu to bude přes 400 ...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: hyundai i30 - 3. generacia
DPF se potřebuje pěkně protáhnout, EGR rozhýbat...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20288
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tak nějak
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Už máš po výmene?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20288
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Zatím ne.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Jsem se včera při čekání na auto nudil:
Vypadá to hezky ale....za mě teda velké mínus za holé dráty ke vstřikovačům.
Tohle přímo nesnáším.
Vypadá to hezky ale....za mě teda velké mínus za holé dráty ke vstřikovačům.
Tohle přímo nesnáším.
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
To maji demonstrativne, asi. Vcera jsem na to taky koukal a prodavac na tom ukazoval, ze kazdy valec ma 2 draty, tj. ten dualni vstrik (DPI)
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tak jsem včera navštívil znova AD Hyundai a ještě jednou omrkl novou i30 – zde jsou nějaké postřehy:
- vzhled mi už nepřijde tak ošklivý jako posledně, ale pořád je a bude FL vzhledově horší než před FL (asi chtějí prodat více N paketů
- základní výbava (zvažuj ji) má docela hnusné retro rádio; budiž, snad to hraje přijatelně (má někdo zkušenost?) ale nechápu, proč ho pak H. vytrčuje tak ven jako nějakou svátost oltářní… tohle je vzhledově tak mimo, že by to ideálně mělo být schované někde v palubní přihrádce
- po nastartovaní se defaultně spustí 2 asistenti – start-stop a asistent pro jízdu v pruzích, které prý oba nejde trvale deaktivovat a dále denní svícení, které prý také nejde trvale deaktivovat
- e-call auto ještě nemá (za sebe jsem rád), je jen u top výbavy Style jako bonus
- 15ky kola jsou celkem hnusná a není to jen velikostí – na plecháčích jsou poklice, které v každém hobbymarketu koupím hezčí a to za 100 Kč/ks, 15ky alu jsou také designově docela nepovedené (takový nějaký podivný retro styl); navíc na 15kách jsou z výroby nějaké pneu Hankook v jakési ekonomické verzi (asi tenhle rozměr počítají pro slabší motorizace a důchodce, takže se snad na nich nikdo nezabije). 16ky proti tomu vypadají fakt pěkně, navíc jsou už na nich nějaké Continentaly. Cena 15´´ alu ráfků je cca 2500-3000 Kč/ks, takže stejně asi do nich půjdu (i tak bych dokupoval druhou sadu kvůli zimákům a 4 plecháče stojí prý 6000 Kč)
- u základní výbavy byly zrcátka v barvě vozu (dle ceníku být nemají – tj. buď chyba v ceníku nebo ve výrobě), a nemají integrované blinkry (ty jsou v blatnících a vypadá to opravdu lehce nezvykle)
- hagusy jsou nějaké nestandardní, vyžadují special profil příčníku, takže ty svoje asi budu muset vyhodit navíc nevím proč jsou vratné do kastle zhora, takže jsou tam vidět 3 kryty šroubů (zcela zbytečně)
- nepříplatkové barvy karoserie jsou jen 2 (!) – bílá a červená, vše ostatní za doplatek 16.900 Kč (tak to je docela mazec); nechtít právě červenou, tak bych tímto na celý H. rezignoval
- kufr nemá dvojité dno (koukal jsem na kombi), což výrobce drze uvádí jako výhodu – že je kufr větší; nicméně se prý zřejmě bude vyrábět mezidno s přihrádkami, které by srovnalo schod u nástupní hrany kufr
- sedáky zadních sedaček nejdou sklopit, jen opěrky (ty se navalí na sedáky), takže přední část kufru (po sklopení sedaček) má o cca 30 cm menší využitelnou výšku než jeho zadní část; auto pak nelze využít na nouzové přespání či transport delšího předmětu, které by tím rozdílem trpěl.
- ptal jsem se na preventivní protikorozní nástřik spodku – dealer nedoporučuje, že prý protikorozní ochrana je skvělá (jeho slova); koukal jsem na spodek a je tam skoro po celé ploše nějaký plast, což jsem moc nepochopil, bo se mi zdá, že jak tam jednou zateče, tak se tam bude voda a špína držet déle…
Co mě konkrétně vadí nejvíc - kufr jako takový je sice docela dlouhý, ale úzký - 5. dveře mají šířku 106 cm (můj starý focus mk. I má 115 cm) a vnitřek mezi prahy je jen 103 cm (115 cm focus); což je asi pro mě dealbreaker, protože tam zřejmě nenacpu celé kolo (vožené „na plocho“), ev. 2 kola takto na sebe. Chápu, že trend je dveře kufru zúžovat (asi to má pozitivní vliv na bezpečnost, ale i tak mě to vadí…)
Zkoušel někdo do i30 kombi nacpat kolo (případně jaké – MTB 26´´, MTB 29´´ či trekingové 28´´)?
- vzhled mi už nepřijde tak ošklivý jako posledně, ale pořád je a bude FL vzhledově horší než před FL (asi chtějí prodat více N paketů
- základní výbava (zvažuj ji) má docela hnusné retro rádio; budiž, snad to hraje přijatelně (má někdo zkušenost?) ale nechápu, proč ho pak H. vytrčuje tak ven jako nějakou svátost oltářní… tohle je vzhledově tak mimo, že by to ideálně mělo být schované někde v palubní přihrádce
- po nastartovaní se defaultně spustí 2 asistenti – start-stop a asistent pro jízdu v pruzích, které prý oba nejde trvale deaktivovat a dále denní svícení, které prý také nejde trvale deaktivovat
- e-call auto ještě nemá (za sebe jsem rád), je jen u top výbavy Style jako bonus
- 15ky kola jsou celkem hnusná a není to jen velikostí – na plecháčích jsou poklice, které v každém hobbymarketu koupím hezčí a to za 100 Kč/ks, 15ky alu jsou také designově docela nepovedené (takový nějaký podivný retro styl); navíc na 15kách jsou z výroby nějaké pneu Hankook v jakési ekonomické verzi (asi tenhle rozměr počítají pro slabší motorizace a důchodce, takže se snad na nich nikdo nezabije). 16ky proti tomu vypadají fakt pěkně, navíc jsou už na nich nějaké Continentaly. Cena 15´´ alu ráfků je cca 2500-3000 Kč/ks, takže stejně asi do nich půjdu (i tak bych dokupoval druhou sadu kvůli zimákům a 4 plecháče stojí prý 6000 Kč)
- u základní výbavy byly zrcátka v barvě vozu (dle ceníku být nemají – tj. buď chyba v ceníku nebo ve výrobě), a nemají integrované blinkry (ty jsou v blatnících a vypadá to opravdu lehce nezvykle)
- hagusy jsou nějaké nestandardní, vyžadují special profil příčníku, takže ty svoje asi budu muset vyhodit navíc nevím proč jsou vratné do kastle zhora, takže jsou tam vidět 3 kryty šroubů (zcela zbytečně)
- nepříplatkové barvy karoserie jsou jen 2 (!) – bílá a červená, vše ostatní za doplatek 16.900 Kč (tak to je docela mazec); nechtít právě červenou, tak bych tímto na celý H. rezignoval
- kufr nemá dvojité dno (koukal jsem na kombi), což výrobce drze uvádí jako výhodu – že je kufr větší; nicméně se prý zřejmě bude vyrábět mezidno s přihrádkami, které by srovnalo schod u nástupní hrany kufr
- sedáky zadních sedaček nejdou sklopit, jen opěrky (ty se navalí na sedáky), takže přední část kufru (po sklopení sedaček) má o cca 30 cm menší využitelnou výšku než jeho zadní část; auto pak nelze využít na nouzové přespání či transport delšího předmětu, které by tím rozdílem trpěl.
- ptal jsem se na preventivní protikorozní nástřik spodku – dealer nedoporučuje, že prý protikorozní ochrana je skvělá (jeho slova); koukal jsem na spodek a je tam skoro po celé ploše nějaký plast, což jsem moc nepochopil, bo se mi zdá, že jak tam jednou zateče, tak se tam bude voda a špína držet déle…
Co mě konkrétně vadí nejvíc - kufr jako takový je sice docela dlouhý, ale úzký - 5. dveře mají šířku 106 cm (můj starý focus mk. I má 115 cm) a vnitřek mezi prahy je jen 103 cm (115 cm focus); což je asi pro mě dealbreaker, protože tam zřejmě nenacpu celé kolo (vožené „na plocho“), ev. 2 kola takto na sebe. Chápu, že trend je dveře kufru zúžovat (asi to má pozitivní vliv na bezpečnost, ale i tak mě to vadí…)
Zkoušel někdo do i30 kombi nacpat kolo (případně jaké – MTB 26´´, MTB 29´´ či trekingové 28´´)?
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20288
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
- co vím, dle nové legislativy se tebou zmiňovaní asistenti při startu spouštět musí
- nechápu, proč ti vadí defaultní zapínaní denního svícení při startu - nezapomeneš svítit
- základní rádio je opravdu hrozné, ovládání šílené
- 15" kola nejsou ani jízdně nic moc, u před-FL podvozek měl o dost vyšší ambice než 15" kola (párkrát jsem měl pocit, že je vyzuji z disků dřív než dokončím zatáčku)
- nízký počet nepříplatkovvých barev - dnes celkem standard u všech značek, že barva je za příplatek, dokonce i za pastelovou bílou se platí
- nástřik spodku doporučuji (až dáš dole plasty, budeš se divit)
- do kombíku před FL jsem dostal horské kolo (asi 26") naležato bez demontáže předního kola - chtělo to trochu laborování a cviku
- nechápu, proč ti vadí defaultní zapínaní denního svícení při startu - nezapomeneš svítit
- základní rádio je opravdu hrozné, ovládání šílené
- 15" kola nejsou ani jízdně nic moc, u před-FL podvozek měl o dost vyšší ambice než 15" kola (párkrát jsem měl pocit, že je vyzuji z disků dřív než dokončím zatáčku)
- nízký počet nepříplatkovvých barev - dnes celkem standard u všech značek, že barva je za příplatek, dokonce i za pastelovou bílou se platí
- nástřik spodku doporučuji (až dáš dole plasty, budeš se divit)
- do kombíku před FL jsem dostal horské kolo (asi 26") naležato bez demontáže předního kola - chtělo to trochu laborování a cviku
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Ja do me i30 iii kombi dam 26” mtb na vysku (bez predniho kola a bez sedla). Myslim ze s jednim sklopenym sedakem by se tam vesly takto 2 kola ale to jsem zatim nezkousel
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Sveho casu, nevim, jak ted, bylo nekde denni sviceni, tj. ve dne, zakazane. Nevim, jestli bylo mineno sviceni normalnimi svetly a na tzv. denni svetla byla vyjimka nebo ne. Takze me prekvapilo, ze by neslo denni sviceni vypnout vubec (mysleno jednorazove, na na trvalo).
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: hyundai i30 - 3. generacia
V rámci Evropy (tedy kontinentu) je DRL legální úplně všude. Takže tento problém tam není.
A předpokládám, což ověřím odpoledne, že při nastartovaném motoru a zatažené ruční brzdě DRL zhasnou (stejně jako doposud).
A předpokládám, což ověřím odpoledne, že při nastartovaném motoru a zatažené ruční brzdě DRL zhasnou (stejně jako doposud).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate