![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Díky moc
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
zde na fóru jsem prohledával a četl co šlo, většina lidí zde píše, že nebrat motor 1.0, ale místo něj 1.4 avšak bez reálné zkušenosti s ním a nebo zde píší lidé co motor mají, ale s nájezdem 15tkm... proto bych rád názor od lidí co ten motor znají a mají s ním už něco najeto...
Na sklade už atmo nebudú a ak je na toto primeraná cena, prečo nie..
do všech aut co mám dávám VIF, vím, že to není všespásné, ale pomůže to a servisní interval taky striktně dodržuji
Díky, konečně nějaká fundovaná odpověď, mám na to právě, že celkem dobrou cenu 316tis. což mi přijde na i30 FB s najezdem 9km dobrá cena. Manželka teda chce C4 Cactus s 1.2 PureTech který je také ve výběru, ale ta i30 mi přijde oproti tomu u jako dospělé auto a hlavně moje předchozí zkušenost s i40 je jenom pozitivní i když tam byl motor CRDI.dibarbora píše: ↑23 srp 2020, 17:00 Za cca. 3roky čo sa motory 1.0 a 1.4 Tgdi (motory toho istého konštrukčného základu) montujú do i30 je možné povedať, že nejakými základnými konštrukčnými chybami netrpia (niečo ako rozvodove reťaze u 1.2tsi, riedenie oleja benzínom a zadieranie 1.2tce.... sa ich našťastie netýkaju). Či Ti konkrétny kus nebude robiť nejaké špecifické problémy Ti neodpovie nikto. To že si sa dočítal len názory typu “ja by som to nechcel”... niektorý ľudia si ešte nezvykli.... resp. kupovali na SK kde v minulosti kúpa 1.0 tgdi nedávala ekonomický zmysel... teraz v rámci cenníku i30FL je situácia diametrálne odlišná...
Pokiaľ máš na tú riadne uležanú skladovku adekvátnu cenu, tak by som určite kupoval...
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |