Tak teď se z toho snu zase probudíme!!!

není Opel. Možnosti dealerů po změně vedení spadly prakticky na NULU. Kdysi rozpouštěné nemalé bonusy za splnění objemů prodeje už jsou taky minulostí. Je operováno s tím, že už je poskytován bonus (momentálně tuším letní, ale to je fuk, ono se to každou chvíli jmenuje jinak a je to pořád stejná částka).
Pokusy o fleetové slevy (tedy na IČ, lékaři atp.) obvykle narazí na fakt, že se vychází z ceny před bonusem. A i pokud fleetprodejce utrpí úspěch v podobě nějaké tisícovky slevy navíc - třeba místo 40.000,-- pro všechny 46.000,-- (to myslím vážně) - tak ale bez těch ostatních bonusů jako jsou zimní pneu zdarma, takže reálně je to o ničem.
Nakupuju auta do firmy i blízkým soukromě poměrně dost (6 - 8 aut ročně) už docela dlouho. A v tuhle chvíli jsme ve fázi, kdy jsme přestali řešit fleetové nákupy, protože to nedává smysl a když si teď moje žena kupuje nového Tucsona, tak nad rámec všeobecných zvýhodnění dostala montáž tažného grátis a slevu v řádu jednotek tisíců. A víc není z čeho. Oni překvapivě zaměstnanci chtějí výplaty, banka splátky půjček na showroomy a dodavatelé energií chtějí platit za elektriku a plyn....
Doba levných aut už tu byla. Bohužel
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
.
Tím neříkám, že se nemůže stát, že člověk narazí u konkrétního prodejce na konkrétní auto za super cenu. To se může stát vždycky, ale systémové operace s cenami jsou minulost.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate