Ahoj,
podle fotky máš na patici relé palivového čerpadla (E49) propojeny drátem kontakty 2 a 5, což odpovídá kontaktům 2 a 4 u samotného relátka.
Předpokládám, že nové relé je OK a v tom případě bych se zaměřil na kontakt 1 na patici, který vede na pojistku ECU s hodnotou 30A je ve stejném pojistkovém boxu v motorovém prostoru... mělo by na něm být napětí.
Hlavní napájecí obvod palivového čerpadla má průřez 2,0 mm2 a ovládací obvod má průřez 0,5 mm2, takže při delším provozu na provizorní propojku v patici může dojít k přehřívání slabšího vodiče (nevím kolik bere samotné čepadlo wattů).
Proudové zatížení vodičů se liší podle umístění v motorovém prostoru (menší proud) nebo mimo (větší proud).
Hodně zdaru při opravě,
Venca
Problem pri startovani Getz 1.3 benzin - koupil jsem ojetinu
Moderátoři: vipe, Moderátoři
Re: Problem pri startovani Getz 1.3 benzin - koupil jsem ojetinu
Hyundai Getz 1,3i SOHC/60 kW, Sea Side Blue, Elegance, r.v. 2003
- Reklama
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 23 lis 2019, 15:35
Re: Problem pri startovani Getz 1.3 benzin - koupil jsem ojetinu
Děkuji za odpověď
Chápu to dobře že pokud na kontaktu 1 na patici , který vede na pojistku ECU s hodnotou 30A nebude napětí ,bude nebo může být někde přerušený kabel ?
Děkuji
Chápu to dobře že pokud na kontaktu 1 na patici , který vede na pojistku ECU s hodnotou 30A nebude napětí ,bude nebo může být někde přerušený kabel ?
Děkuji
Re: Problem pri startovani Getz 1.3 benzin - koupil jsem ojetinu
Na kontaktu 1 musí být napětí i při vypnutém zapalování, v opačném případě je přerušený vodič mezi pojistkou ECU/30A a kontaktem 1 v patici E49.
Hyundai Getz 1,3i SOHC/60 kW, Sea Side Blue, Elegance, r.v. 2003
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 23 lis 2019, 15:35
Re: Problem pri startovani Getz 1.3 benzin - koupil jsem ojetinu
Zdravím ,
auto bylo u pana dotora ( elektrikáře ), nakonec byla zjištěna závada na řídící jednotce .
auto bylo u pana dotora ( elektrikáře ), nakonec byla zjištěna závada na řídící jednotce .