1.7 CRDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
CEVETE
**
Příspěvky: 144
Registrován: 01 lis 2016, 22:24
Bydliště: Zdice

Re: 1.7 CRDi

Příspěvek od CEVETE »

Axel,
děkuji za přání... :D
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 104kW DCT, STYLE 11.2016
Hyundai IX20 1.4
Škoda Octavia II Combi 2.0 TDi
Škoda Octavia Combi 1.9 TDi
+ různé EX
Reklama
 

Uživatelský avatar
patriknet
***
Příspěvky: 694
Registrován: 11 zář 2015, 15:23
Bydliště: Praha

Re: 1.7 CRDi

Příspěvek od patriknet »

Ahoj kluci, mam problem s nahodnym vypalovanim pojistky na i40tce, ale je tam stejny motor jako ma Tuscon (1.7Crdi 104kw), vzhledem k tomu, ze Tuscon je daleko rozsirenejsi nez i40, si dovolim vlozit link na vlakno i sem. Snad to nevadi, nevim si rady, tak bych chtel poprosit timto zkusenejsi, jestli nahodou nedokazou poradit. Predem moc diky a zaroven pardon tem, kterym to vadi.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... ka#p635405

=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
Uživatelský avatar
patriknet
***
Příspěvky: 694
Registrován: 11 zář 2015, 15:23
Bydliště: Praha

Re: 1.7 CRDi

Příspěvek od patriknet »

Dělal jsem test tesnosti sání (kompresorom jsem se snažil natlakovat sání za váhou vzduchu). Odvětrávání vačkové hřídele jsem odpojil, hadici od turba zaslepil. Na moje překvapení jsem zjistil, že se při tlakování sání tlak (vzduch) nějak (pro mně záhadně) stejně dostává do prostoru odvětrávání vačkové hřídele a uniká tou "rourou" kde je normálně hadice odvětrávání...... jak / kudy se tam může dostat? Vysvětlíte mi to někdo prosím?

Obrázek
Přílohy
odvetraVANI KLIK.JPG
odvetraVANI KLIK.JPG (252.65 KiB) Zobrazeno 515 x

=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5122
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: 1.7 CRDi

Příspěvek od petzl62 »

PCV ventil? :idea:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
patriknet
***
Příspěvky: 694
Registrován: 11 zář 2015, 15:23
Bydliště: Praha

Re: 1.7 CRDi

Příspěvek od patriknet »

Diesel (resp nas diesel) nema PCV ventil

=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
Uživatelský avatar
patriknet
***
Příspěvky: 694
Registrován: 11 zář 2015, 15:23
Bydliště: Praha

Re: 1.7 CRDi

Příspěvek od patriknet »

Hoši, nezkoušeli jste někdo jestli vám netlakuje motor do odvětrávání vačkové hřídele?
https://www.youtube.com/watch?v=6fKJyiF ... l=Mr.DIYer
https://www.youtube.com/watch?v=01sTOOZ ... ickAdamson

Mně to teda motor takto dělá (zkoušel jsem to na zahřátém motoru)... Asi to moc dobré není co?

=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
Odpovědět

Zpět na „Tucson 2015- Motor a převodovka“