i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Jsme na začátku prodlouženého víkendu, i když počasí nestojí za moc, to je ideální příležitost zase vyzkoušet něco zajímavého. Tento víkend nám bude dělat společnost opět "nová" i30 kombi, ale tentokrát ve sportovnějším hávu N Line a s novým motorem 1,5 T-GDi doplněným Mild Hybridním systémem v kombinaci s inteligentní manuální převodovkou. Jedná se o "základní" výbavu, jediným příplatkem je barva Shadow Gray.
I provedení masky je jednak estetičtější, ale hlavně praktičtější - tudy krabička sirek fakt neprojde: Líbí se mi samotné provedení "výpletu", který vypadá jak malá letadélka.
Všechny N Liny přijíždí na český trh s 18'' koly (vyrábí se i verze 17'', ale ta se u nás zatím neobjevuje). A kola jsou to opravdu hezká: Co víc k exteriéru říct. Vlastně není co. Kombík i30 je tu s námi už několik let, v principu vypadá pořád stejně. Ano, toto nové provedení N Line považuji za nejhezčí provedení kombíku i30 PDE vůbec. Ale který N Line je v přímém porovnání hezčí, zda původní či nový, to nechám na každém z vás:
V provedení N Line s předními full a zadními kombinovanými LED vypadá, zejména v téhle barvě, kombík rozhodně lépe než dříve testovaný vlastně základní model. Falešné výfuky tady dojem ze zádi rozhodně nekazí - kouká na nás skutečná koncovka a ta chromová linka se dá vydržet .I provedení masky je jednak estetičtější, ale hlavně praktičtější - tudy krabička sirek fakt neprojde: Líbí se mi samotné provedení "výpletu", který vypadá jak malá letadélka.
Všechny N Liny přijíždí na český trh s 18'' koly (vyrábí se i verze 17'', ale ta se u nás zatím neobjevuje). A kola jsou to opravdu hezká: Co víc k exteriéru říct. Vlastně není co. Kombík i30 je tu s námi už několik let, v principu vypadá pořád stejně. Ano, toto nové provedení N Line považuji za nejhezčí provedení kombíku i30 PDE vůbec. Ale který N Line je v přímém porovnání hezčí, zda původní či nový, to nechám na každém z vás:
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
A teď hurá otevřít dveře a podívat se co je nového tady.
To je hotová N Line paráda Velurové koberečky s logem N jsou samozřejmě dodatečná třešnička na dortu. Kdo stávající N Line zná si užívá vlastně důvěrně známý volant s pořádně tlustým věncem kovové pedály a svébytnou řadicí páku .
Vynikající jsou přední sedadla .
Celý interiér je protkán červenou linkou, a to včetně zadních sedadel a samozřejmě nechybí černá stropnice a obložení bočních sloupků.
Já toto barevné řešení s dominantní černou vyloženě zbožňuji, působí elegantně a taky tak trochu tajemně .
To je hotová N Line paráda Velurové koberečky s logem N jsou samozřejmě dodatečná třešnička na dortu. Kdo stávající N Line zná si užívá vlastně důvěrně známý volant s pořádně tlustým věncem kovové pedály a svébytnou řadicí páku .
Vynikající jsou přední sedadla .
Celý interiér je protkán červenou linkou, a to včetně zadních sedadel a samozřejmě nechybí černá stropnice a obložení bočních sloupků.
Já toto barevné řešení s dominantní černou vyloženě zbožňuji, působí elegantně a taky tak trochu tajemně .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Paráda... som zvedavý na dojmy z tých nechcených vylepšení (iMT a mildhybrid)... .
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Na samotné palubní desce se můžeme poprvé zblízka seznámit s modifikovanými výdechy ventilace, které mají působit hodnotnějším dojmem. No nevím
Velkým plusem Mild Hybridů je nutnost zvednout podlážku v kufru, kvůli baterii systému 48V, do původní výše a srovnat tak práh zavazadelníku a zabránit následnému schodu při sklopení zadních opěradel. A taky to dobře vypadá!!!
Tím dnešní statická část testu končí.
Jaký je tenhle motor jak mu pomáhá v jeho práci baterie 48V, jak funguje ona inteligentní manuální převodovka, jak se povedl podvozek s multilinkem vzadu v kombinaci s 18'' koly, to vše už v tuto chvíli vím a text mám vlastně hotový. Ale protože ani tohle auto nebudu testovat sám, rozhodl jsem se pro malou změnu. Svoje jízdní dojmy, i když už napsané, vložím až jako poslední, po příspěvcích mých kolegů. Nechci je svými závěry ovlivnit.
Testovacím dnem je kvůli počasí až pondělí.
Věřím, že čekání na naše dojmy nebude dlouhé nebo
Základní N Line bohužel nemá ve výbavě vestavěnou navigaci, i tady si musíme vystačit s "okuchanou" verzí a spoléhat na Google maps a propojení přes kabel. Snad se k autu s novou 10,25'' palcovou navigací brzy dostanu. Až v tomto autě jsem si všiml jak se proměnily hodiny sloužící jako spořič obrazovky - z monochromatické varianty přešly do barvy a působí trochu 3D.Velkým plusem Mild Hybridů je nutnost zvednout podlážku v kufru, kvůli baterii systému 48V, do původní výše a srovnat tak práh zavazadelníku a zabránit následnému schodu při sklopení zadních opěradel. A taky to dobře vypadá!!!
Tím dnešní statická část testu končí.
Jaký je tenhle motor jak mu pomáhá v jeho práci baterie 48V, jak funguje ona inteligentní manuální převodovka, jak se povedl podvozek s multilinkem vzadu v kombinaci s 18'' koly, to vše už v tuto chvíli vím a text mám vlastně hotový. Ale protože ani tohle auto nebudu testovat sám, rozhodl jsem se pro malou změnu. Svoje jízdní dojmy, i když už napsané, vložím až jako poslední, po příspěvcích mých kolegů. Nechci je svými závěry ovlivnit.
Testovacím dnem je kvůli počasí až pondělí.
Věřím, že čekání na naše dojmy nebude dlouhé nebo
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Kamílek
- **
- Příspěvky: 427
- Registrován: 29 čer 2018, 19:47
- Bydliště: skoro Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Super, těším se na dojmy z motoru a taky jak funguje ta nová inteligentní převodovka, hlavně zda jde brzdit motorem
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Jde .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Ahoj,chcem sa spýtať ten sedák má možnosť predĺženia?
Tak sa mi to javilo na obrázku.
Tak sa mi to javilo na obrázku.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Vynikající oko ! Sedák řidiče skutečně má nastavitelnou délku.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Super,na to som dosť zaťažený.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Není zítra pondělí???
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Vydrž kamaráde, v tom lijáku co zítra bude by to nebyl takový odvaz
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Co jsou to za Micheliny Já si dnes teda užil deště celý den, a na Primacy 4, ale ne jako prvoobutí- vynikající a to už mají holky něco od jara za sebou. Dal jsem na doporučení a nelituju. Špičkové pneu, pokud nejsou jako prvoobutí automobilek, které šetří
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Kastlík pod klimou, levý horní roh... co to je???
"Starý" čumák za mě lepší, takový učesanější...
"Starý" čumák za mě lepší, takový učesanější...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
No právě to prvoobutí. Na Sněhurce mě Mišáky dvakrát na mokru nechaly ve štychu . Proto jsem termín přesunul ze soboty na pondělí - čistá zbabělost.
To je ruční spínač SafeLinu.
To je ruční spínač SafeLinu.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Aha, tak to neznám a asi ani nechci znát
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.