Unreal, jabs tim jel z Hradce z dealerstvi do Podebrad po statovce a hodne jsem to lechtal. Spotreba skoro 8. To suto proste zere i kdyz se s tim jede normalne. Snad si to tedy sedne.
Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
A žere to i podle tankování? Teda... Už jsi 2x natankoval do plna? Kolik jsi spočítal spotřebu toho 2. tankování? 8 litrů je spotřeba studeného motoru třeba prvních 7 km, to určitě. Ale na delší cestě to musí být míň (teda pokud tebou uváděných 3500 otáček bylo myšleno na dálnici a ne kdekoliv). Než aby to opravdu žralo tolik, tak bych viděl problém v kalibraci PP.
Volkswagen Tiguan People 1,5 eTSi 110 kW mHEV, 2024, modrá Nightshade
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Re: Motor 1.5DPi
Ted se jezdi teprve druha nadrz. No vsak uvidime, ja bych byl jedine rad. Jako me je jedno kolik to zere, ale kdyz tady lidi pisou ze se s tim da jezdit za mnohem mi , tak pak to cloveku vrta hlavou. Dam tomu cas a par tisic km. At se to zajede a uvidime. Pak poreferuju jak se ten motor chova po zajeti a jake jsou dojmy.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Nebydlíš tak daleko, až budeš mít cestu kolem, dej vědět. Já jsem tu pro změnu považován za exota se spotřebou extrémně nízkou, tak to můžeme spolu projet .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
Někdy klidně můžeme. Odkud jsi?
Re: Motor 1.5DPi
To potvrzuji, však taky vidíš, že si koupil nafťáka a ještě netankoval Přesně tak jsme mu to kdysi prorokovali, že když bude mít diesela, ještě mu bude palivo přebejvat...Mr. HYUNDAI píše: ↑01 říj 2020, 10:10 Nebydlíš tak daleko, až budeš mít cestu kolem, dej vědět. Já jsem tu pro změnu považován za exota se spotřebou extrémně nízkou, tak to můžeme spolu projet .
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Akydam: S bejvalkou i30 I osazenou motorem 1,4 CVVT jsem udělal 124.100 km s průměrem 6,5 l / 100 a to jsem se neloudal, navíc jsem s ní projel celkem hezký kousek Evropy. Takže to jde, jen to chce jezdit v optimálních otáčkách.
PS: Stačí říct, o víkendu si uděláme výlet k polskému Baltu a zpět normálním pohodovým tempem a uvidíme, co na to spotřeba
PS: Stačí říct, o víkendu si uděláme výlet k polskému Baltu a zpět normálním pohodovým tempem a uvidíme, co na to spotřeba
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Lázně Toušeň - tedy mezi Starou Boleslaví a Čelákovicemi.
Nafťáka si pořídila moje žena, ne já . Z té první tisícovky kilometrů jsem já najel sotva 300 km.....
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
Často plachtím se zařazenou rychlostí,třeba při dojezdech do vesnic atd. Taktéž z každého kopce, v podstatě co nejčastěji. Podotýkám, že jezdím celkem svižně a rozhodně nejsem brzda Na dálnici na tempomat 110 ( hm, tak tam asi brzda jsem ) A spotřeba bez problémů 5,3-5,5. Auto má najeto 4k, semtam vytočím párkrát i na 5 tis.otáček..... podle nálady, takže čekám ještě nějaký progres......
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
V zásadě se začal projev měnit až po těch asi 3000km... Ale jak říkám, čekám ještě progres jak ve spotřebě, tak v zivosti
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
Já jsem během léta v absolvoval celkem 3 testovací jízdy v různých autech 1.5 DPI, a to 2x Combi (v jednom případě to podle mě bylo stejný auto, které tady měli chlapi na víkendový test) a 1 x HB. Jezdil jsem buď ve dvou, nebo sám. Spotřebu jsem samozřejmě neřešil, byly to vesměs kratší cesty. Jízdní projev byl ale vždy skvělý, a to ta auta měla natočeno max. stovky km. Až jsem si někdy říkal, zda ty autosalony nemají ta testovací auta nějak speciálně poladěná, aby lidi nalákali
Možná nejsem moc náročný řidič, mně přijde jako výkonově dostatečná i původní 1.4 CCVT v Ceedu, nebo stará 1.9 TDI 66 kW v Octavia I. Ale nějaký čas jsem jezdil např. v BMW X1 1.8D, tak nějaké srovnání přeci jen mám.
Pravda je, že v práci máme jednoho Ceeda III 1.4 CVVT, kterému to taky moc nejelo, tak byl na nějakém testování řídící jednotky. Ale s ním prakticky nejezdím, tak jsem se o něj už dál nezajímal. Zkusím se poptat, jak to s ním tehdy bylo.
Možná nejsem moc náročný řidič, mně přijde jako výkonově dostatečná i původní 1.4 CCVT v Ceedu, nebo stará 1.9 TDI 66 kW v Octavia I. Ale nějaký čas jsem jezdil např. v BMW X1 1.8D, tak nějaké srovnání přeci jen mám.
Pravda je, že v práci máme jednoho Ceeda III 1.4 CVVT, kterému to taky moc nejelo, tak byl na nějakém testování řídící jednotky. Ale s ním prakticky nejezdím, tak jsem se o něj už dál nezajímal. Zkusím se poptat, jak to s ním tehdy bylo.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Motor 1.5DPi
1.9tid 66kw jsem mel ve stare caddy, to byl skvelej motor, potom AFN 81kw to je asi legenda, tu jsem mel v golfu. Osobne jezdim nekolik let v caddy maxi 1.9 tdi 77kw a zadnej zavodnik to taky neni, ale svoji praci udela. Je to zkratka asi nezvyk, ale ani ne tak pro me, jako spis pro manzelku. Ale nechapu proc kdyz mela fabii 1.2 htp
Re: Motor 1.5DPi
Tak jí do tý fábie znovu posaď, třeba se jí osvěží paměť a nebude tolik remcat
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Motor 1.5DPi
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit