Problém se startováním
Moderátor: Moderátoři
Problém se startováním
Zdravím všechny Poníkáře. Mám takovej problem s Poňákem a chtěl bych vědět jak se chovaj ostatní auta. Když zapnu zapalování tak neslyším že by se zaplo palivové čerpadlo.Relátka sepnou ale nic se neozývá. Auto nastartuje bez problémů pokud je v nádrži půlka ale pod půlku už to trvá déle než neskočí. Zjímavé ale je že když to nechám motor napoprvé jen dvakrát převalit startérem a hned to půstím tak okamžitě slyším že čerpadlo načerpalo a pak to chytne bez problémů nadrc. Chystám se na to kouknout přes velikonoce a chtěl bych vědět jak se chovají jiní Poňáci.
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
- Reklama
Ono jde o to,jakým systémem je dělaný vstřikování,jsou auta ,kde rozběhnutí či natlakování čerpadla neuslyšíš, pumpa natlačí benzín až se otočí motor pomocí startéru,třeba starý Mazdy to tak měli,a pak je systém,kdy otočíš klíčkem zapalování čerpadlo udělá takový bzzz tuk a vypne a pak můžeš startovat(používá se to dodnes) ,tak buď je špatné relátko nebo prostě pumpa špatně tlačí nebo regulátor tlaku drží moc vysoký tlak,že pumpa se nemůže rozběhnout!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
startování
no když to tak čtu, tak mám možná podobný problém.. zatím jsem tomu nevěnoval pozornost, ale též si uvědomuju, že zřejmě v souvislosti se stavem benzínu v nádrži se mění délka startování.
Hyundai Pony GLS 1,5i ´93
Jednou/ouuu, to už je dávno/ mě dělal borec opravu starteru, všechno super, jen pastorek občas nezaskočil do věnce a nešlo tím pádem nastartovat. Po opětovné demontáži bylo zjištěno, že pastorek vevnitř pořádně namazal a to tuhou vazelínou, takže to lepilo a pastorek nevyjížděl.Třeba ti to taky tak někdo opravil
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
Tak jsem tu zas.Je tam ten systém kdy čerpadlo tlačí až při točení motoru.Občas mi to dělá ještě jiny problémy a to s chodem motoru na volnobeh.Dělá to jen občas a skoro vždy když je venku vedro.Čerpadlo najednou zvýší otáčky nebo prostě začné víc rachotit a hned mi začne blbnout volnoběh a když přidám tak se skoro zadusí ale jak uberu plyn tak se hned motor dobře rozběhne a můžu opatrně přidat a nad 2tis ot to jede jak uplně normálně.A když se to dusí tak jde cítit jakoby špatně spálená směs benzínu.Svíčky mám novy, kabely knim jsou novy, palivový filtr je novy.Jak motor zchladne tak to zase funguje uplně normálně.Tak přemýšlím jestli to není ten regulátor tlaku paliva co je na vstřikovací liště. Jinak kontrolka check engine se nerozsvítí žy by indikovala nějakou chybu motoru.Už mě to pěkně se.e.ivan píše:Ono jde o to,jakým systémem je dělaný vstřikování,jsou auta ,kde rozběhnutí či natlakování čerpadla neuslyšíš, pumpa natlačí benzín až se otočí motor pomocí startéru,třeba starý Mazdy to tak měli,a pak je systém,kdy otočíš klíčkem zapalování čerpadlo udělá takový bzzz tuk a vypne a pak můžeš startovat(používá se to dodnes) ,tak buď je špatné relátko nebo prostě pumpa špatně tlačí nebo regulátor tlaku drží moc vysoký tlak,že pumpa se nemůže rozběhnout!!
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Já bych to viděl spíše na to teplotní čidlo teplo a chlad chová se to různě i ty příznaky mě k tomu vedourbrodsky píše:Tak jsem tu zas.Je tam ten systém kdy čerpadlo tlačí až při točení motoru.Občas mi to dělá ještě jiny problémy a to s chodem motoru na volnobeh.Dělá to jen občas a skoro vždy když je venku vedro.Čerpadlo najednou zvýší otáčky nebo prostě začné víc rachotit a hned mi začne blbnout volnoběh a když přidám tak se skoro zadusí ale jak uberu plyn tak se hned motor dobře rozběhne a můžu opatrně přidat a nad 2tis ot to jede jak uplně normálně.A když se to dusí tak jde cítit jakoby špatně spálená směs benzínu.Svíčky mám novy, kabely knim jsou novy, palivový filtr je novy.Jak motor zchladne tak to zase funguje uplně normálně.Tak přemýšlím jestli to není ten regulátor tlaku paliva co je na vstřikovací liště. Jinak kontrolka check engine se nerozsvítí žy by indikovala nějakou chybu motoru.Už mě to pěkně se.e.ivan píše:Ono jde o to,jakým systémem je dělaný vstřikování,jsou auta ,kde rozběhnutí či natlakování čerpadla neuslyšíš, pumpa natlačí benzín až se otočí motor pomocí startéru,třeba starý Mazdy to tak měli,a pak je systém,kdy otočíš klíčkem zapalování čerpadlo udělá takový bzzz tuk a vypne a pak můžeš startovat(používá se to dodnes) ,tak buď je špatné relátko nebo prostě pumpa špatně tlačí nebo regulátor tlaku drží moc vysoký tlak,že pumpa se nemůže rozběhnout!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Ahoj Ivane.Tak jsem proměřil to čidlo když to opět začalo v neděli blbnout jak bylo vedro. Ale ukazovalo mi spravny hodnoty.Tak jsem prošel i ostatni co byli v servisním manuálu a taky dobry. No a v ponděli to zase jelo.Tak jsem po praci na to ještě vletěl abych už na to konečně přišel.Pořád mi nedalo to že při tom kolísání a dušení motoru palivové čerpadlo jede na vyšší otáčky.Tak jsem zkusil jednu věc.Motor fungoval a čerpadlo běželo pravidelně.Tak jsem ho vypl, odpojil jsem podltakovou hadičku (tu sem zacpal aby to falešně nesálo) co vede od sání k regulátoru tlaku paliva na vstřikovací liště a tím jsem zvýšil tlak v palivové soustavě cca asi o 10Psi jak bylo v manualu.Nastartoval jsem a auto běželo normalně asi 10sekund a hned se objevila ona zmyňované kolísání, škubání, dušení motoru a zvyšování rychlosti čerpadla do dvou tis. ot.Tak jsem to vypl a nasadil hadičku zpět.Nastarotval jsem a blblo to dál.Tak mě napadlo máznout řídící jednotku.PAk jsem nastartoval a hned to běželo jedna báseň.Tak jsem to udělal ještě asi pětkrát abych zjistil jestli to bylo ono.Takže jsem dospěl k názoru že se mi ta chyba vyskytla vždy když bylo hodně teplo a dojižděl jsem ke křížovatce nebo zatáčkce která se prijížděla pomalu, tudíž jsem dojížděl bez plynu s kvaltem a vstřikovače by měly byt zavřeny a tudiž vzrostl tlak paliva kterej regulátor nezmenšil a řídící jednotka si to zapamatovala a chyba je na světě. Tak doufám že je to ono.Vyměním a uvidím.Pak dám vědět.ivan píše:Ne,čidlo na Ecu ,nachází se hned na termostatu má dva vývody,je taková malá mrška,která umí pěkně znepříjemnit životrbrodsky píše:Ještě bach se chtěl zeptat který teplotní čidlo myslíš.Teplotní čidlo nasávaného vzduchu?
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000