Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Stěpáne, díky. Už mám přezuto na zimní 16". Akorát musím sundat nová kola z iksa, abych je mohl prodat. A zítra má zase chcát
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Tady už poprchává. Jelikož jsou 4°C a odpoledne jedu na výměnu oleje, doufám, že nezačne sněžit To může až v úterý večer
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Jj suhlas. Ked to trosku dam na tych 4000 otacok tak je to taky iny zvuk no. Ale ako pises ked to drzim na nejakych 2200 otacok a ide sa rovnakou rychlostou tak ani neviem ze mam motor
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Mám vyjeté 3 nádrže, na tachometru přes 2000 km, takže shrnutí prvotních poznatků:
- na ježdění s benzínem jsem si zvykl poměrně rychle, zřejmě pomohlo, že občas projedu ikso. S průběhem výkonu jsem spokojen a těch papírových 15 - 20 koní oproti 1.6 CVVT, resp. 1.6 GDI není moc znát. Plošší výkonnová křivka ten rozdíl relativizuje, takže v běžném režimu otáček je výkon téměr srovnatelný. Zátah turbomotoru to samozřejmě nemá, ale v běžném provozu to lze nahradit podřazením. Na běžné předjetí, tedy zrychlení 80 - 120 ne trojku, to bohatě stačí. Při rychlostech nad 130 km/h po dálnici to bude gumovější, ale i tady se dá použít pětka nebo čtyřka. Sice to není tak komfortní, ale jde to.
- skvělá je opravdu pružnost motoru, vydrží být kultivovaný hodně dolů. V pomalejších zatáčkách můžu klidně nechat trojku, zabírá ochotně bez rezonancí někde od 1250 - 1300 ot. Když projíždím nějakou krátkou vesnicí, můžu jet klidně 60 na šestku, pouze na konci vesnice podřadím a zrychlím. Ono by si to vzalo i na tu šestku, ale už to není ono a taky nechci brzdit ty za sebou...
- zvláštní vlastnost je, že po vytočení do vyšších otáček se mu nechce padat dolů. Nejdřív jsem si myslel, že brzo mačkám spojku, ale jednou jsem se dostal do situace, že jsem po předjetí kamionu z vysokých otáček šel hned do neutrálu (začalo klesání) a ŘJ i po vyřazení podržela otáčky někde okolo 3,5 - 4 tis. cca 3 vteřiny, potom to nechala spadnout k 1500, a teprv potom do neutrálních toček. Zvláštní. Že si motor po svém reaguje na sešlápnutí plynu, to je díky EU eco kravinám běžné, ale naopak?
- s hladinou vnitřního hluku je to o trošku lepší: na volnoběh na křižovatkách a obecně po městě je benzín příjemně tišší, při cestách po okreskách a hlavně po dálnicích se projeví jiné odstupňování převodovky. Na dálnici se běžně držím nad 3000 ot., když to srovnám s CRDi, který měl až při 200 km/h cca 3500 - 3600 ot., tak tam je naopak znatelný lehký nárůst hlučnosti.
- rozdíly výbav, nejprve o co jsem přišel a co mě moc netrápí: automatická klima, samostmívací zrcátko, LED zadní lampy
co mě trošičku mrzí - černá stropnice (fakt jsem si na ni zvykl), vyhřívání volantu, automatické stěrače - nebudu kvůli tomu brečet, ale kdybych to tam měl, tak fajn
co mě sere - bederní opěrka (tu nevymyslím) , vyhřívání sedadel (to možná dodělám)
co mám navíc a užívám si: parkovací kamera
co mám navíc a moc to nepotřebuju: set bezpečnostních asistentů, automatická světla. Možná se s tím časem sžiju, ale zatím spoléhám dost na sebe a světla používám starosvětsky.
co už nemám a jsem za to rád: no DPF/GPF, no EGR, no turbocharger, no TPMS
- překvapila mě nemožnost sklápět sedáky zadních sedadel. To bylo v PD vždy nebo je to až výdobytek FL 2020? Nadšený z toho nejsem, byl jsem zvyklý sedák vyklopit a usadit bednu z nákladem, bylo to z pohledu uložení nákladu a těžiště optimální. A jak se teď leze k palivovému filtru?
- průměrnou spotřebu mi to zatím ukazuje 5,3, podle tankování to vypadá, že PP proměřuje o cca 0,3 litru (po více nádržích se to zpřesní). Čili reál je asi 5,6, což kvituji s povděkem. Příjemné je, že i při razantnější jízdě spotřeba neletí raketově nahoru: tento týden jsem měl jednání v Náchodě a pro cestu domů jsem si zvolil méně pohodlou cestu (abych ten motor trošku procvičil a nehrkal s ním jenom monotónně po dálnici) přes Lázně Bělohrad, Hořice, Jičín, M.B. a přes Zahrádky a Úštěk domů. Na spotřebu to není optimální trasa - zatáčky, kopečky, vesnice, ale až k Jičínu to poskočilo pouze z 5,0 na 5,1. U Jičína jsme se trošku začali dráždit s jednou nenechavou oktávkou a černým mercedesem, přimotala se k tomu i nějaká Audina, ale ta to brzy vzdala. Drželi se mě hrdinně až na začátek Bolky, kde to prali na padesátce, což jsem je velkoryse nechal, bo mám svoje bodíky rád No nebyla to eko jízda, zrychlování za vesnicemi, akcelerace do kopců, párkrát razantnější předjíždění, ale PP zareagoval pouze lehkým posunem z 5,1 na 5,3... Co je naopak hodně znatelné, je správné prohřátí motoru. Po začátku jízdy začne spotřeba klesat tak po 15 - 20 km, v té době už je motor v optimální teplotní kondici. Takže ti, co jezdí do práce 10 - 15 km, ať se nediví, že tu spotřebu mají výš. Já prostě nejsem ekoterorista, ale využívám faktu, že ten motor po poměrně významnou dobu využívám v optimálních provozních podmínkách
Jezdí se mi s tím fakt dobře, odpor pedálů akorát, kulisa příjemně tuhá a přesná, věnec volantu OK. Zpětná vazba od řízení samozřejmě horší, ale u elektro posilovačů zřejmě nic lepšího nedostaneme. Posaz příjemný, při delších cestách možná budu postrádat bederní opěrku, rád jsem si ji nastavoval tak, aby byla opravdu cítit...
Pokud mě ten motor nevypeče nějakou konstrukční chybou, která vyplyne z honby za nízkou hmotností a spotřebou, tak budeme kamarádi. Ale věřím , že toto řádně otestovali, motory, které poslední dobou uvádí na trh, nebývají poruchové propadáky, takže snad nebude DPíčko černou ovcí.
Závěrem párek obrázků, ještě v době kdy byl Albín skutečně albínem a nebyl zasraný podzimním provozem
- na ježdění s benzínem jsem si zvykl poměrně rychle, zřejmě pomohlo, že občas projedu ikso. S průběhem výkonu jsem spokojen a těch papírových 15 - 20 koní oproti 1.6 CVVT, resp. 1.6 GDI není moc znát. Plošší výkonnová křivka ten rozdíl relativizuje, takže v běžném režimu otáček je výkon téměr srovnatelný. Zátah turbomotoru to samozřejmě nemá, ale v běžném provozu to lze nahradit podřazením. Na běžné předjetí, tedy zrychlení 80 - 120 ne trojku, to bohatě stačí. Při rychlostech nad 130 km/h po dálnici to bude gumovější, ale i tady se dá použít pětka nebo čtyřka. Sice to není tak komfortní, ale jde to.
- skvělá je opravdu pružnost motoru, vydrží být kultivovaný hodně dolů. V pomalejších zatáčkách můžu klidně nechat trojku, zabírá ochotně bez rezonancí někde od 1250 - 1300 ot. Když projíždím nějakou krátkou vesnicí, můžu jet klidně 60 na šestku, pouze na konci vesnice podřadím a zrychlím. Ono by si to vzalo i na tu šestku, ale už to není ono a taky nechci brzdit ty za sebou...
- zvláštní vlastnost je, že po vytočení do vyšších otáček se mu nechce padat dolů. Nejdřív jsem si myslel, že brzo mačkám spojku, ale jednou jsem se dostal do situace, že jsem po předjetí kamionu z vysokých otáček šel hned do neutrálu (začalo klesání) a ŘJ i po vyřazení podržela otáčky někde okolo 3,5 - 4 tis. cca 3 vteřiny, potom to nechala spadnout k 1500, a teprv potom do neutrálních toček. Zvláštní. Že si motor po svém reaguje na sešlápnutí plynu, to je díky EU eco kravinám běžné, ale naopak?
- s hladinou vnitřního hluku je to o trošku lepší: na volnoběh na křižovatkách a obecně po městě je benzín příjemně tišší, při cestách po okreskách a hlavně po dálnicích se projeví jiné odstupňování převodovky. Na dálnici se běžně držím nad 3000 ot., když to srovnám s CRDi, který měl až při 200 km/h cca 3500 - 3600 ot., tak tam je naopak znatelný lehký nárůst hlučnosti.
- rozdíly výbav, nejprve o co jsem přišel a co mě moc netrápí: automatická klima, samostmívací zrcátko, LED zadní lampy
co mě trošičku mrzí - černá stropnice (fakt jsem si na ni zvykl), vyhřívání volantu, automatické stěrače - nebudu kvůli tomu brečet, ale kdybych to tam měl, tak fajn
co mě sere - bederní opěrka (tu nevymyslím) , vyhřívání sedadel (to možná dodělám)
co mám navíc a užívám si: parkovací kamera
co mám navíc a moc to nepotřebuju: set bezpečnostních asistentů, automatická světla. Možná se s tím časem sžiju, ale zatím spoléhám dost na sebe a světla používám starosvětsky.
co už nemám a jsem za to rád: no DPF/GPF, no EGR, no turbocharger, no TPMS
- překvapila mě nemožnost sklápět sedáky zadních sedadel. To bylo v PD vždy nebo je to až výdobytek FL 2020? Nadšený z toho nejsem, byl jsem zvyklý sedák vyklopit a usadit bednu z nákladem, bylo to z pohledu uložení nákladu a těžiště optimální. A jak se teď leze k palivovému filtru?
- průměrnou spotřebu mi to zatím ukazuje 5,3, podle tankování to vypadá, že PP proměřuje o cca 0,3 litru (po více nádržích se to zpřesní). Čili reál je asi 5,6, což kvituji s povděkem. Příjemné je, že i při razantnější jízdě spotřeba neletí raketově nahoru: tento týden jsem měl jednání v Náchodě a pro cestu domů jsem si zvolil méně pohodlou cestu (abych ten motor trošku procvičil a nehrkal s ním jenom monotónně po dálnici) přes Lázně Bělohrad, Hořice, Jičín, M.B. a přes Zahrádky a Úštěk domů. Na spotřebu to není optimální trasa - zatáčky, kopečky, vesnice, ale až k Jičínu to poskočilo pouze z 5,0 na 5,1. U Jičína jsme se trošku začali dráždit s jednou nenechavou oktávkou a černým mercedesem, přimotala se k tomu i nějaká Audina, ale ta to brzy vzdala. Drželi se mě hrdinně až na začátek Bolky, kde to prali na padesátce, což jsem je velkoryse nechal, bo mám svoje bodíky rád No nebyla to eko jízda, zrychlování za vesnicemi, akcelerace do kopců, párkrát razantnější předjíždění, ale PP zareagoval pouze lehkým posunem z 5,1 na 5,3... Co je naopak hodně znatelné, je správné prohřátí motoru. Po začátku jízdy začne spotřeba klesat tak po 15 - 20 km, v té době už je motor v optimální teplotní kondici. Takže ti, co jezdí do práce 10 - 15 km, ať se nediví, že tu spotřebu mají výš. Já prostě nejsem ekoterorista, ale využívám faktu, že ten motor po poměrně významnou dobu využívám v optimálních provozních podmínkách
Jezdí se mi s tím fakt dobře, odpor pedálů akorát, kulisa příjemně tuhá a přesná, věnec volantu OK. Zpětná vazba od řízení samozřejmě horší, ale u elektro posilovačů zřejmě nic lepšího nedostaneme. Posaz příjemný, při delších cestách možná budu postrádat bederní opěrku, rád jsem si ji nastavoval tak, aby byla opravdu cítit...
Pokud mě ten motor nevypeče nějakou konstrukční chybou, která vyplyne z honby za nízkou hmotností a spotřebou, tak budeme kamarádi. Ale věřím , že toto řádně otestovali, motory, které poslední dobou uvádí na trh, nebývají poruchové propadáky, takže snad nebude DPíčko černou ovcí.
Závěrem párek obrázků, ještě v době kdy byl Albín skutečně albínem a nebyl zasraný podzimním provozem
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Gratulujem k spokojnosti z nového auta.Poteší.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Fajn recenze, v podstatě se dá se vším souhlasit, kdyby se mi chtělo (ale nechce) rozepisovat, bylo by to + - podobné. Ty otáčky nahoře drží elektronika a je to i u jiných aut kvůli snadnějšímu řazení a samozřejmě CO 2. Takový jakoby meziplyn. Jinak můj průměr je 6l/100 a je to dáno profilem cesty a obsazeností 4 mi chlapy. Tak Ať i30 jezdí a slouží.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
To je zajímavý s těmi emisemi CO2. Mám tomu rozumět tak, že je výhodnější chvíli podržet vyšší otáčky, než to nechat spadnout a následně akcelerovat? Nebo v tom je jiný fígl?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Ono každý rozjez znamená nejvíc emisí, největší spotřebu paliva, takže když otáčky nespadnout,je to lepší.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Chasnik: Hezky jsi to napsal a shrnul
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Toto nie je len o CO2.. je to všeobecne o emisiách motora..hlavne CO a HC... každý prechodový dej (pridanie plynu, ubratie plynu) v motore znamená ťažšie kontrolovateľný proces z hľadiska spaľovania... pomaly padajúce otáčky sú jedno z opatrení ako tie procesy udržať primerane pod kontrolou...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Fajn, už tomu rozumím, takže když projedu vesnici devadesátkou, je to vlastně kvůli ochraně životního prostředí
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
V podstate máš pravdu .... plynulá jazda=nízka spotreba=nízke emisie...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
A také dlouhá výdrž brzd že, Chasniku?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Nevím, o čem mluvíš, ale asi budeš mít na mysli ten pedál mezi spojkou a plynem, o kterém jsem kdysi četl v manuálu Mno, občas na něj zkusmo šlápnu, abych viděl, jestli fungujou ty červený světýlka vzadu. Ale koukal jsem ke kolu na stříbrňáku a po 140 tkm je na deskách ještě furt dost matroše:
Původně jsem myslel, že to bude na jaře k výměně, ale pokud s tím nový majitel bude jezdit na pohodu, tak by to mohlo vydržet i do podzimka
Ale upřímně, teď takovou výdrž neočekávám, přece jen decelerační schopnosti motoru CRDI a DPi jsou jinde, takže občas se holt ty desky po kotouči povozit musí
Původně jsem myslel, že to bude na jaře k výměně, ale pokud s tím nový majitel bude jezdit na pohodu, tak by to mohlo vydržet i do podzimka
Ale upřímně, teď takovou výdrž neočekávám, přece jen decelerační schopnosti motoru CRDI a DPi jsou jinde, takže občas se holt ty desky po kotouči povozit musí
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Ja mám síce len 100.000km,no doštičky úplne v poho. A to žijem a teda aj jazdím v najväčšej dedine v SK.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...