nerozumiem pojem "low end trieda". Od 2017 obuvam Hectorra 3 v lete. Tie pneumatiky su neuveritelne a musim objektivne povedat, ze som k nicomu nemal tak enromnu istotu ako prave k tymto pneu. Accent ma 81kW a mnohohrat som ho dostal na limit. Co som na limit nedostal boli pneumatiky. Som presvedceny, ze vsetko co s adneska vyraba u rozumnych vyrobcov je super. Takze sa staci vyhnut nejakym cisnkym pukom, ktore su tvrde tyzden po vyrobe, nedaju sa vyvazit (a casto ani nafuknut pri nasadzovani na disk)
Posledna skusenost teraz v Chorvatsku. Rano vyjazd z Opatije na vrochol Vojak, cela cesta napadane listie az do cca 1200mm. Pocit sucha a bezpecia na max. Dalsi den Kamenak (cca 10km fakt neprijemna sotolina, casto bahno po dazdoch). Dalsi den presun uprsanym Slovinskom a Rakuskom dialnicou.
Vlakno je vsak o zimakoch. Aj napriek tomu, ze nap Sava Eskimo S3+ su oznacovane napr u Pneubossa za ekonomicku triedu, mal som s nimi len tie najlepsie skusenosti. Aj v zime (sneh, zjadeny sneh, brecka) aaj paradoxne leto (cca 3000km po taliansku, teploty vzduchu 35+). Nikdy som s tym nesiel do smyku. Na novych Fuldach som zatial najazdil asi 500km, vacinou v dazdi pri teplotach do 10c. A aj napriek tomu ze su 2019 vyzeraju zatial ze minimalne juhomoravske zimy daju s prehladom
znacka zimnych pneu na accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8132
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: znacka zimnych pneu na accent
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: znacka zimnych pneu na accent
myslel som auto lowend triedy - na accente vzhľadom na celkový charakter auta a charakter vodičov čo si to kupovali nepotrebuješ špecialitky typu SportPilot... proste na bežné poskakovanie podľa mňa stačí od Matadoru-Barum vrátane vyššie - mám bežné autá, jazdím dosť ale mesto a prímesto, dialnice málo a je jedno či som jazdil matador, barum, debica, nokian, vredestein, semperit, vraníky, nexen... - všetko je v hlave.... čiže nech si každý vyberie podľa auta a užitia.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8132
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: znacka zimnych pneu na accent
Sport pilot u Hyundaia vyuzijes mozno u Nkoveho i30. A Genesisu Coupe. U vsetkych ostatnych bohate postaci ten zvysok mainstreamovej europskej produkcie
nieco ako lowend auto neexistuje. Moj byvaly spoluziak jazdi Sanderro stepway ako obsluha vysielaca na Krizave. Ten jazdi trasy a stylom aky nejaki 90% populacie nema sancu odsoferovat. Proste zalezi na pouziti auta. Nas sused ma Cayenne. Je to taky ten klasicky pozer, financny poradca. Sice mu z toho chcije olej,, ale je to premia. Jazdi s tym do obchodu a do Brna za klientelou. Takze ja som v tomto tradicny a nekategorizujem podla auta ale podla toho co s tym autom clovek robi
nieco ako lowend auto neexistuje. Moj byvaly spoluziak jazdi Sanderro stepway ako obsluha vysielaca na Krizave. Ten jazdi trasy a stylom aky nejaki 90% populacie nema sancu odsoferovat. Proste zalezi na pouziti auta. Nas sused ma Cayenne. Je to taky ten klasicky pozer, financny poradca. Sice mu z toho chcije olej,, ale je to premia. Jazdi s tym do obchodu a do Brna za klientelou. Takze ja som v tomto tradicny a nekategorizujem podla auta ale podla toho co s tym autom clovek robi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: znacka zimnych pneu na accent
To není výjímka, tyhle olítané prémie mohou být v katastrofálním stavu. Lak a interiér v pohodě, takže na první pohled krásná leštěnka, ale nalítáno a někdy špatně servisováno. Ale je to lákavé. Mám kamaráda, o dost mladší než já, příjmově průměr, možná lehce nadprůměr, ale sní o ojeté Q7. Chápu, že taková ojetina se dá koupit za 300, co je míň než nová korejská rejže, ale co pak ta údržba a opravy
Já pro stříbrňáka, kromě nafty, garanček a 2 sad zimnních pneu (ano, letní jsem nekupoval, odjezdil jsem na těch Contíkách z výroby cca 80 - 85 tkm) kupoval pouze 2 ks H7 žárovek, které v potkávačkách klekly okolo 90 tkm. Dokonce i stěrače mám původní, i když před prodejem ty přední ještě vyměním, už se uprostřed začíná dělat šmouha, na podzim a zimu už by to nebylo ono.
By mě zajímalo, jaký by byl účet za tu kvésedmu po 150 tkm...
Sorry, za OT, ale jak jsem četl o tom Caennu a průsaku oleje, tak mi to nedalo. Klasika: OPICA - BANÁNY
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: znacka zimnych pneu na accent
nič proti hyundaju či accentu ale low end existuje - je to auto s dobrým pomerom !výkon"/cena ale tak ako je nižší "výkon" je nižšia je aj cena. Getz je dobré auto ale tak či tak nie je to napr.polo či fiesta v rovnakom ročníku. Hlavne tá hrdza....
Dacia je rovnako lowend - lowcost. Nejde o výdrž-spoľahlivosť ale o materiály a celkové spracovanie, vychytanie drobností. Rovnako moja vitara - je to lacná varianta malého suv. Dôraz je na cenu, jednoduchosť. Ale dajú tam dobrý motor a prevodovku čo je pre mňa podstatné. Čo je prémia to je iná vec - ten pojem výrobcovia prémie zdegradovali. Kedysi si sadol do prémie a vedel si za čo si priplatil a súčasne si vedel že je to auto na milion km.
Dnes ostala vysoká cena, kvalita a jedinečnosť sa neposunula naopak bežné autá sa priblížili. Z celej "prémiovosti" ostala spoločenská "prestíž". Ukázať Mám na to, ty nemáš.
Dacia je rovnako lowend - lowcost. Nejde o výdrž-spoľahlivosť ale o materiály a celkové spracovanie, vychytanie drobností. Rovnako moja vitara - je to lacná varianta malého suv. Dôraz je na cenu, jednoduchosť. Ale dajú tam dobrý motor a prevodovku čo je pre mňa podstatné. Čo je prémia to je iná vec - ten pojem výrobcovia prémie zdegradovali. Kedysi si sadol do prémie a vedel si za čo si priplatil a súčasne si vedel že je to auto na milion km.
Dnes ostala vysoká cena, kvalita a jedinečnosť sa neposunula naopak bežné autá sa priblížili. Z celej "prémiovosti" ostala spoločenská "prestíž". Ukázať Mám na to, ty nemáš.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021