Méďa i30(PDe)1,4T-GDi- ex/Šmoulinka XCeed(CD)- ex/ MALINA-1,5T-GDi,DCT, GT line 2023
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Tak to jsem v pohodě, ty snídáš a posloucháš zákrutu, takže mám čas...
https://www.youtube.com/watch?v=JW8Di8D ... nkascibuli
https://www.youtube.com/watch?v=JW8Di8D ... nkascibuli
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Motor by měl být pouze 1,8Turbo a automat jako jediná volba.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
No neviem ten Lineartronic ma trochu desí.Teším sa na testík.
Kedysi bolo Subaru môj sen.Legacy mal byť nasledovník po M626.Človek mieni,život mení.
Postupne mi ich dizajn odpadol od chuti.Teraz ten Levorq vyzerá fajn,no pre moje potreby malé a cena cez 30.000 euro.
Kedysi bolo Subaru môj sen.Legacy mal byť nasledovník po M626.Človek mieni,život mení.
Postupne mi ich dizajn odpadol od chuti.Teraz ten Levorq vyzerá fajn,no pre moje potreby malé a cena cez 30.000 euro.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Měl jsem možnost bohatě vyzkoušet aktuální verzi a Lineartronic v pohodě, jen si chvilku člověk zvyká. Jen ta 1,6Turbo je taková utrápená a lehce žravá. Ale podvozek a celkové zpracování auta s orientací na řidiče je příkladné Prostě Subaru Radost řídit a nechce se ti vystupovat.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Ako som písal,teším sa na tvoje postrehy.
Ten nový interiér alá Volvo ti sedí?
Ten nový interiér alá Volvo ti sedí?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Za mně krasavec, jen ten velký tablet na středovém panelu nemusím.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Presne o ňom hovorím.Vertikálny tablet.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
No jak to říct, nelíbí, ale podívej se napříč výrobci. Nový Tucson tam má televizi o Renaultech ani nemluvím. Co mě vadí, že dali nastavování ventilace do digitální polohy, to je za mě krok zpátky
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Motoricky aspoň podľa papiera,paráda.Teším sa na tvoje postrehy.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Taky jsem zvědavý, co napíšeš, až se svezeš.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Levorg je parádní, s tím dvoulitrem https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=listbych si ho dovedl představit v garáži, ale ta cena už je pro mě dost mimo.
Hyundai i30 combi 1.6 88kw Weekend- bílá
Ford Escort combi 1.6 - tm. modrá - prodáno
Fiat Ritmo 1.5 - rozstřeleno
Ford Escort combi 1.6 - tm. modrá - prodáno
Fiat Ritmo 1.5 - rozstřeleno
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Ahoj,
mohu dotaz: jak jsi auto zajížděl, když bylo nové? Díky za rady.
mohu dotaz: jak jsi auto zajížděl, když bylo nové? Díky za rady.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Ahoj, to víš, že můžeš. Ale v tomhle tě zklamu. Já méďu bral jako předváděčku s nájezdem 8tis. km. Takže auto už bylo "zajeté", naštěstí takřka výhradně manželkou majitele jednoho nejmenovaného prodejce a pak se v něm párkrát svezli prodejci na chaty a podobně. Zájemců o automat v té době bylo naštěstí minimum
Takže jsem začal výměnou oleje, filtrů a prohlídkou a celkovou diagnostikou- vymazáním adaptivních dat, no a pak jsem se pár tisíc kilometrů snažil z auta udělat auto podle sebe. Naštěstí se povedlo.
Většinou, pokud má auto nájezd do 10tis. km, tak se dá ještě spousta věcí zachránit, pokud s tím tedy nejezdili magoři , kteří dokážou auto strhat hned ze startu. Takže v tomhle jsem měl štěstí a ještě jednou díky osudu za tuhle možnost
Ale zajížděl jsem dvě firemní auta a co ti k tomu říct.
Pokud to bude automat a ptáš se tady u mě, tak asi bude. Takže pro začátek- určitě úplně zapomeň na ECO režim- pokud jej tam budeš mít. Používej pro zajetí režim normal a občas sport. On ten sedmistupeň strašně rychle odřazuje, takže bez váhání, když to budeš cítit jinak, tak pádla pod volantem a klidně si zpátky podřadit a na zeleného mudrlanta- šipku se vys..., vykašlat. Ona se ta převodovka po chvíli přepne zpět do automatického módu, pokud si pákou nezvolíš ruční řazení, ale necháš ji v D.
Auto zpočátku, tak do 2,5-3tis.km nevytáčet k omezovači, ona tě tam stejně převodovka nepustí, ale hlavně nepodtáčet a ano, umí to dělat i dct převodovka, než se naučí díky inteligentní elektronice tvůj styl jízdy. No a pokud jí do toho občas budeš kecat, dá si říct. I při delší jízdě po dálnici občas přepnout módy(kromě eco) a klidně pár desítek kilometrů řadit ručně. Opravdu se to vyplatí a vrátí se ti to . Co nedoporučuju, tak do těch cca 3tis. km nic tahat, pokud budeš mít tažné a pokud už nebude zbytí, tak raději lehké věci.
Jinak tempomat jsem začal používat, až po čase, kdy už jsem cítil, že auto jezdí tak, jak chci já a ne EU A doteď pokud používám tempomat, tak klasický, ten adaptivní mi nevyhovuje. Příliš brzy reaguje i v nejkratší nastavené vzdálenosti, alespoň pro mě. Dá se na to zvyknout, ale já jsem raději, když auto jezdí podle mě a ne naopak. Jinak vyzkoušeno časem a ujetými kilometry, dálniční rychlost v pohodové toleranci hlídek PČR je 145km/hod. Okresky 100-105, město 57-61km/hod. Pozor na Rakousko, Slovinsko, Itálii, Německo a teď už i Slovensko- tam jsou tolerance minimální, nebo nulové
Budeš to mít teď trochu komplikovanější se zajížděním v zimě, pokud teda nějaká bude Moderní motory nemají moc rády ranní stání na místě a zahřívání(vstřikování lije benzín do válců po kýblech a nespálený benzín ředí olej. On se pak z oleje při delších cestách odpaří.). Takže pokud není zbytí, tak natočit, rychle omést, oškrabat auto a vyjet. Jo u toho škrabání pozor! všeobecně trpí na papírová skla a škrábance jsou na skle,ani nevíš jak Jízdu po ránu v zimě nechat opravdu plně na inteligenci převodovky. Ona si vyhodnotí vše sama a pokud je zima, nepustí tě- nebo velmi neochotně a ví proč- přes 2tis. otáček. Takže je s tím potřeba trochu počítat jízdně a neděsit se spotřeby, která ti v chladném ránu klidně prvních 5km bude atakovat zpočátku 25 a pak 15l/100km. Jo a na to hlavní bych zapomněl . Hned po každém nastartování vypnout start stop
Jinak cokoliv tě bude zajímat ptej se, pokud budu vědět, rád odpovím. Hlavně přeju spokojenost a co nejhezčí zážitky za volantem.
Takže jsem začal výměnou oleje, filtrů a prohlídkou a celkovou diagnostikou- vymazáním adaptivních dat, no a pak jsem se pár tisíc kilometrů snažil z auta udělat auto podle sebe. Naštěstí se povedlo.
Většinou, pokud má auto nájezd do 10tis. km, tak se dá ještě spousta věcí zachránit, pokud s tím tedy nejezdili magoři , kteří dokážou auto strhat hned ze startu. Takže v tomhle jsem měl štěstí a ještě jednou díky osudu za tuhle možnost
Ale zajížděl jsem dvě firemní auta a co ti k tomu říct.
Pokud to bude automat a ptáš se tady u mě, tak asi bude. Takže pro začátek- určitě úplně zapomeň na ECO režim- pokud jej tam budeš mít. Používej pro zajetí režim normal a občas sport. On ten sedmistupeň strašně rychle odřazuje, takže bez váhání, když to budeš cítit jinak, tak pádla pod volantem a klidně si zpátky podřadit a na zeleného mudrlanta- šipku se vys..., vykašlat. Ona se ta převodovka po chvíli přepne zpět do automatického módu, pokud si pákou nezvolíš ruční řazení, ale necháš ji v D.
Auto zpočátku, tak do 2,5-3tis.km nevytáčet k omezovači, ona tě tam stejně převodovka nepustí, ale hlavně nepodtáčet a ano, umí to dělat i dct převodovka, než se naučí díky inteligentní elektronice tvůj styl jízdy. No a pokud jí do toho občas budeš kecat, dá si říct. I při delší jízdě po dálnici občas přepnout módy(kromě eco) a klidně pár desítek kilometrů řadit ručně. Opravdu se to vyplatí a vrátí se ti to . Co nedoporučuju, tak do těch cca 3tis. km nic tahat, pokud budeš mít tažné a pokud už nebude zbytí, tak raději lehké věci.
Jinak tempomat jsem začal používat, až po čase, kdy už jsem cítil, že auto jezdí tak, jak chci já a ne EU A doteď pokud používám tempomat, tak klasický, ten adaptivní mi nevyhovuje. Příliš brzy reaguje i v nejkratší nastavené vzdálenosti, alespoň pro mě. Dá se na to zvyknout, ale já jsem raději, když auto jezdí podle mě a ne naopak. Jinak vyzkoušeno časem a ujetými kilometry, dálniční rychlost v pohodové toleranci hlídek PČR je 145km/hod. Okresky 100-105, město 57-61km/hod. Pozor na Rakousko, Slovinsko, Itálii, Německo a teď už i Slovensko- tam jsou tolerance minimální, nebo nulové
Budeš to mít teď trochu komplikovanější se zajížděním v zimě, pokud teda nějaká bude Moderní motory nemají moc rády ranní stání na místě a zahřívání(vstřikování lije benzín do válců po kýblech a nespálený benzín ředí olej. On se pak z oleje při delších cestách odpaří.). Takže pokud není zbytí, tak natočit, rychle omést, oškrabat auto a vyjet. Jo u toho škrabání pozor! všeobecně trpí na papírová skla a škrábance jsou na skle,ani nevíš jak Jízdu po ránu v zimě nechat opravdu plně na inteligenci převodovky. Ona si vyhodnotí vše sama a pokud je zima, nepustí tě- nebo velmi neochotně a ví proč- přes 2tis. otáček. Takže je s tím potřeba trochu počítat jízdně a neděsit se spotřeby, která ti v chladném ránu klidně prvních 5km bude atakovat zpočátku 25 a pak 15l/100km. Jo a na to hlavní bych zapomněl . Hned po každém nastartování vypnout start stop
Jinak cokoliv tě bude zajímat ptej se, pokud budu vědět, rád odpovím. Hlavně přeju spokojenost a co nejhezčí zážitky za volantem.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Presne ako píše kolega a mať na pamäti, že kým sa motor komplet prehreje, tak to dosť trvá. Teraz mám zvlášť teplomer na vodu a zvlášť na olej a je to sakramenský rozdiel. Voda už v pohode 80 stupňov a olej ledva 40 stupňov.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
K tomu škrábání skla, případně blafání na místě a čekání, až sklo povolí - mám dobrou zkušenost s rozmrazovacími spreji na sklo, pokud to zrovna není krusta z mrznoucího deště, ale běžná námraza, stačí postříkat a po cca 2 - 3 minutách tu vzniklou břečku stáhnout gumovou stěrkou.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)