i20 BC3 1,0 T-GDi Style
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
i20 BC3 1,0 T-GDi Style
Člověk míní a život mění . Na konci září jsem předpovídal, že letos už se víkendový test s vícečlenným osazenstvem konat nebude. A povedlo se .
Po testech různých provedení kombi i30 PDE tu tentokrát máme o třídu menší auto – novou i20 BC3 s tříválcovým motorem o objemu jednoho litru, dopovaný turbem s výkonem rovných 100 koní. Jedná se tedy o verzi bez elektromotoru a s obyčejnou spojkou spolupracující s manuální převodovkou. Výbava Style je vlastně nejvyšší výbavový stupeň (Premium figuruje v ceníku jako paket) a tomu odpovídá i cena testovaného vozu přesahující Kč 460.000,--. To by na úvod stačilo, hurá na obhlídku! Je jasně patrné, že nová i20 vznikala úplně od začátku, pracuje s některými typickými designovými prvky (např. přední maskou nebo propojením zadních svítilen), přitom je i v rámci modelové řady značky zcela svébytným a jasně rozpoznatelným modelem. V segmentu B moc prostoru pro nějaká zásadně převratná pojetí není, stále se pohybujeme v rámci dvouprostorových řešení karoserie s pěti dveřmi.
Troufám si tvrdit, že základní tvar je velice povedený a umožňuje poměrně snadno pracovat s různými úrovněmi vnější výbavy a kol bez toho, že by hrozilo, aby nějaké provedení vypadalo lacině.
Designéři též pracovali na detailech. Mně se moc líbí modelové označení ukryté, stejně jako u menší i10, v zadních světlech, ukrytí víčka nádrže na levém zadním blatníku do tvaru zadních svítilen a velice zajímavě jsou tvarovaná vnější zrcátka .
Za sebe si rozhodně umím představit jednoduchou charakteristiku vnějšího vzhledu pouhým konstatováním – je to hezký auto. I v bílé barvě. Ta černá střecha je moc hezký detail .
Po testech různých provedení kombi i30 PDE tu tentokrát máme o třídu menší auto – novou i20 BC3 s tříválcovým motorem o objemu jednoho litru, dopovaný turbem s výkonem rovných 100 koní. Jedná se tedy o verzi bez elektromotoru a s obyčejnou spojkou spolupracující s manuální převodovkou. Výbava Style je vlastně nejvyšší výbavový stupeň (Premium figuruje v ceníku jako paket) a tomu odpovídá i cena testovaného vozu přesahující Kč 460.000,--. To by na úvod stačilo, hurá na obhlídku! Je jasně patrné, že nová i20 vznikala úplně od začátku, pracuje s některými typickými designovými prvky (např. přední maskou nebo propojením zadních svítilen), přitom je i v rámci modelové řady značky zcela svébytným a jasně rozpoznatelným modelem. V segmentu B moc prostoru pro nějaká zásadně převratná pojetí není, stále se pohybujeme v rámci dvouprostorových řešení karoserie s pěti dveřmi.
Troufám si tvrdit, že základní tvar je velice povedený a umožňuje poměrně snadno pracovat s různými úrovněmi vnější výbavy a kol bez toho, že by hrozilo, aby nějaké provedení vypadalo lacině.
Designéři též pracovali na detailech. Mně se moc líbí modelové označení ukryté, stejně jako u menší i10, v zadních světlech, ukrytí víčka nádrže na levém zadním blatníku do tvaru zadních svítilen a velice zajímavě jsou tvarovaná vnější zrcátka .
Za sebe si rozhodně umím představit jednoduchou charakteristiku vnějšího vzhledu pouhým konstatováním – je to hezký auto. I v bílé barvě. Ta černá střecha je moc hezký detail .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style
Exteriér jsme si lehce prošli (konec konců jedna fotka vydá za stovky slov), je na čase otevřít dveře a podívat se dovnitř. I tady byla avizována přímo radikální změna. Odehrála se?
Ano, odehrála . Z modelu GB nám zůstala jen filozofie základního uspořádání ovládacích prvků. Samozřejmě první co v interiéru upoutá je poněkud neobvykle tvarovaný volant, resp. jeho ramena. Na prvních fotkách jsem si nebyl moc jistý tímto pojetím, ale při fyzickém seznámení mi to přišlo vlastně úplně normální. A uspořádání tlačítek na něm je úplně stejné jako v jiných modelech značky, takže si není nutno na nic nového zvykat. Zajímavě je pojata samotná přístrojová deska, podélné žebrování ji ozvlášťnuje a zároveň se v něm moc pěkně schovávají výdechy ventilace. V tomto konkrétním voze je interiér dvoubarevný – v kombinaci černé a šedé. Je to tak zvláštní odstín, že občas působí bíle, občas béžově (jak je to možné netuším). Jediné co mě na základním tvaru palubní desky zarazilo je zvláštní prolis téměř u předního skla, kde se obávám problémů s usazováním prachu a poměrně obtížného uklízení . I středová konzola je řešena tradičně a přestože ovladače automatické klimatizace vypadají poněkud netradičně, funkční jsou skvěle . V sadě tlačítek za řadící pákou je např. vyhřívání předních sedadel (ovšem vyhřívání volantu je vlevo pod volantem , spolu s vypínáním S/S), přepínání jízdních módů, zapínání zadní kamery při dopředné jízdě atp…
Naopak na vrcholu trůní plnotučná 10,25‘‘ obrazovka navigace. Grafika je velice slušná, celý systém je stejný jako u dříve zkoušené i30 kombi. Tady jsem si s nastavením mohl hrát trochu víc a kromě BlueLinku, nemá smysl ho kvůli testu „rozcházet“, funguje zcela bez připomínek. A i zde se jeho prostřednictvím nastavují všechny systémy auta – ať už všemožné asistenty, úroveň jasu ambientního osvětlení interiéru nebo grafika digitálního přístrojového štítu.
Ano, odehrála . Z modelu GB nám zůstala jen filozofie základního uspořádání ovládacích prvků. Samozřejmě první co v interiéru upoutá je poněkud neobvykle tvarovaný volant, resp. jeho ramena. Na prvních fotkách jsem si nebyl moc jistý tímto pojetím, ale při fyzickém seznámení mi to přišlo vlastně úplně normální. A uspořádání tlačítek na něm je úplně stejné jako v jiných modelech značky, takže si není nutno na nic nového zvykat. Zajímavě je pojata samotná přístrojová deska, podélné žebrování ji ozvlášťnuje a zároveň se v něm moc pěkně schovávají výdechy ventilace. V tomto konkrétním voze je interiér dvoubarevný – v kombinaci černé a šedé. Je to tak zvláštní odstín, že občas působí bíle, občas béžově (jak je to možné netuším). Jediné co mě na základním tvaru palubní desky zarazilo je zvláštní prolis téměř u předního skla, kde se obávám problémů s usazováním prachu a poměrně obtížného uklízení . I středová konzola je řešena tradičně a přestože ovladače automatické klimatizace vypadají poněkud netradičně, funkční jsou skvěle . V sadě tlačítek za řadící pákou je např. vyhřívání předních sedadel (ovšem vyhřívání volantu je vlevo pod volantem , spolu s vypínáním S/S), přepínání jízdních módů, zapínání zadní kamery při dopředné jízdě atp…
Naopak na vrcholu trůní plnotučná 10,25‘‘ obrazovka navigace. Grafika je velice slušná, celý systém je stejný jako u dříve zkoušené i30 kombi. Tady jsem si s nastavením mohl hrát trochu víc a kromě BlueLinku, nemá smysl ho kvůli testu „rozcházet“, funguje zcela bez připomínek. A i zde se jeho prostřednictvím nastavují všechny systémy auta – ať už všemožné asistenty, úroveň jasu ambientního osvětlení interiéru nebo grafika digitálního přístrojového štítu.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style
Na palubní desku navazují velice zajímavě pojaté dveřní výplně, opět jim nechybí žebrování, moc se mi líbí ztvárnění vnitřní kliky, a to jak tvarem, tak barevným provedením.
Ta je mimochodem zezadu vybavena napájením v podobě USB konektoru. A s ohledem na vnější rozměry a segment trhu je vzadu překvapivě hodně místa na nohy – přední sedadlo je nastaveno pro mě. Na výšku už to s takovou rezervou není, ale vejdu se a středně dlouhou trasu bych zvládl zcela v pohodě .
V rámci prostoru pro posádku ještě jeden detail – vnitřní osvětlení je velice pěkné, obsahuje i tlačítko nouzového volání SOS. Ale zase jen žárovky .
Vepředu je místa rozhodně dostatek, přední sedadla jsou dostatečně rozměrná a mají velmi dobré tvarování a příjemnou tuhost. Zcela pohodlnou pozici jsem si našel prakticky hned.
Středová loketní opěrka je přesně tam, kde jí potřebuji.Ta je mimochodem zezadu vybavena napájením v podobě USB konektoru. A s ohledem na vnější rozměry a segment trhu je vzadu překvapivě hodně místa na nohy – přední sedadlo je nastaveno pro mě. Na výšku už to s takovou rezervou není, ale vejdu se a středně dlouhou trasu bych zvládl zcela v pohodě .
V rámci prostoru pro posádku ještě jeden detail – vnitřní osvětlení je velice pěkné, obsahuje i tlačítko nouzového volání SOS. Ale zase jen žárovky .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style
Když už jsme v interiéru tak se trochu blíže podíváme na výše zmíněný plně digitální přístrojový štít. Lze si vybrat celkem ze 4 různých grafik a nastavit jednu vybranou tak říkajíc „natvrdo“ nebo zvolit řešení, kdy se grafika mění podle zvoleného drive módu – v režimu Normal je to první verze, v režimu Sport druhá.
Úplně poslední zmínka k prostoru pro posádku patří zvoleným materiálům. Z hlediska optického dojmu jim nic moc vytknout nejde, ale lány měkčeného plastu tady skutečně nevládnou – v samotném segmentu B nic neobvyklého, ale ceny rostou a možná by stálo za úvahu volit materiály dle tohoto trendu.25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style
A postoupili jsme do kufru. Samozřejmě to není bezedná jeskyně, ale svým objemem odpovídá segmentu do něhož i20 míří, má pravidelný tvar a u jeho řešení někdo skutečně myslel!!!
Podlaha zavazadelníku má nastavitelnou výšku (objem vs. rovná plocha), to ve světě aut není nic převratného, u s tím občas ale bojují .
Ale tady se myslelo i na plato. Můžete ho samozřejmě úplně vyndat, ale pokud jen vezete něco vyššího a přitom nepotřebujete sklápět zadní opěradla, tak plato lze zasunout za opěradlo. A to ve vodících kolejničkách. Kufr vyřešený na jedničku s hvězdičkou dvakrát podtrženou !
Podlaha zavazadelníku má nastavitelnou výšku (objem vs. rovná plocha), to ve světě aut není nic převratného, u s tím občas ale bojují .
Ale tady se myslelo i na plato. Můžete ho samozřejmě úplně vyndat, ale pokud jen vezete něco vyššího a přitom nepotřebujete sklápět zadní opěradla, tak plato lze zasunout za opěradlo. A to ve vodících kolejničkách. Kufr vyřešený na jedničku s hvězdičkou dvakrát podtrženou !
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style
A zde naše statická prohlídka končí. Dala by se nějak stručně shrnout? Samozřejmě dala – i20 BC3 je pěkné auto, na němž je vidět, že u jeho konstrukce někdo myslel.
Jak s tímhle hezkým a promyšleným autem dokáže hýbat tento motor a jak jezdí na těchto hezkých 16'' kolech to pořádně zjistíme zítra, kdy se nás opět několik potká.
Věřím, že o postřehy z tohoto zkoušení se posléze nepodělím jen já .
Jak s tímhle hezkým a promyšleným autem dokáže hýbat tento motor a jak jezdí na těchto hezkých 16'' kolech to pořádně zjistíme zítra, kdy se nás opět několik potká.
Věřím, že o postřehy z tohoto zkoušení se posléze nepodělím jen já .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style
Recenze pěkná, ale proč je špatně žárovka v osvětlení interiéru? Ono když spolujezdec hledá něco za jízdy a rozsvítí si v noci, tak s žárovkou vidí řidič ještě i na cestu a on má šanci pomoci světla něco najít. Pokud se tam narve LED, tak je dost nutné zastavit na takovouto kratochvili.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style
Mr. : Krásná práce!
motorol: já si třeba dal LEDky do interiéru a vůbec mě neruší.. občas se mi i stane, že něco za jízdy hledám, a pak zapomenu lampičku zhasnout a uvědomím si to až o pár km dál. Asi bude záležet na tom, co si tam kdo nacpe..
motorol: já si třeba dal LEDky do interiéru a vůbec mě neruší.. občas se mi i stane, že něco za jízdy hledám, a pak zapomenu lampičku zhasnout a uvědomím si to až o pár km dál. Asi bude záležet na tom, co si tam kdo nacpe..
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style
Já mám LEDky všude - v i30 dodané, v Tucsonu z výroby! Takže v 21. století je žárovka, za mě, drobet ostudná .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style
Recenze jako od profíka z automagazínu Auta z tohoto segmentu moc nesleduji, ale tohle je fakt pěkné auto, zvenku i zevnitř. Akorát ten digitální štít mi nesedí, ale v roce 2020 by mě u nového auta překvapit neměl, uznávám
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style
Hezké autíčko, pěkné detaily (žebrování dveří, žebrování přístrojovky, uložení plata v kufru, detail v zadních světlech).
Zítra si to, kluci, užijte.
Zítra si to, kluci, užijte.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style
V reálu je čitelnost, ostrost i zastínění naprosto super, tady zkresluje foťák .
Pro řidiče i30 je větší problém vzájemné prohození rychloměru a otáčkoměru .
Budeme Tě zítra Axeli v týmu postrádat. Ale nedá se nic dělat . Tak příště u NX4 .
Pro řidiče i30 je větší problém vzájemné prohození rychloměru a otáčkoměru .
Budeme Tě zítra Axeli v týmu postrádat. Ale nedá se nic dělat . Tak příště u NX4 .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style
moc krásna, akurát všimol som si dobre že v strope už nemá priehradku na okuliare?
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
- Miroslav 62
- **
- Příspěvky: 196
- Registrován: 29 pro 2016, 22:04
- Bydliště: Pov.Bystrica
Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style
Sedel som v tom aute pred troma týždňami chvíločku keď som bol na garančke v žiline a tiež som tú priehradku hladal. Čo som si všimol že ten lavý ofuk na okná na palubovke je osadený lepšie ako na mojom lebo mne sa zdá že sa mi vodičove okno viac rosilo ako spolujazdcove v určitých situáciach preto lebo je inak osadený kvôli prístrojovke.
Hyundai i20 YES 1.2 62kW 2016 Agua Sparkling
Renault thalia 1,2 16V 55kw expression (*2006) 2017 predané
Renault thalia 1,2 16V 55kw expression (*2006) 2017 predané