i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Jak jsme testovali Hyundai modely.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od Axel.Foley »

Pěkná spotřeba =D>
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Minko
***
Příspěvky: 993
Registrován: 08 říj 2017, 14:57
Bydliště: okr. Dunajská Streda

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od Minko »

veru keď som videl prvé ceníky s výbavami ešte než prišli i20 k dealerom bol som poriadne sklamaný, v základe a nižších verziách začínajú byť tie výbavy čoraz chudobnejšie. Ako mi však povedal jeden z dealerov, je to daň za to aby tie autá nestáli nekresťanské peniaze a dodržali všetky serepetičky EÚ emisnými normami počínajúc a meraním tlaku v pneu, SOS tlačítkom a inými sprostosťami končiac. Napríklad v dnešnej dobe nemať kontrolku nízkej hladiny oleja považujem za oveľa nebezpečnejšiu záležitosť než nízky tlak v pneumatikách. Ale je to jedna z obiet za príkazy EÚ.
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od Axel.Foley »

Minko: Z aut postupně mizí spousta užitečných věcí a přibývají hovadiny. Z některých už dokonce zmizel i teploměr chladící kapaliny :?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Minko
***
Příspěvky: 993
Registrován: 08 říj 2017, 14:57
Bydliště: okr. Dunajská Streda

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od Minko »

Axel úplne súhlasím. napríklad síce úplna blbosť ale veľmi praktická vec, navyše si myslím že svojím spôsobom aj prvkom bezpečnosti kontrolka nízkej hladiny kvapaliny do ostrekovačov (zvlášť v zime mimoriadne dôležité) taká i20 mojej generácie nemá (aspoň v mojej výbave ale myslím že vôbec) pričom ceed z roku 2008 v strednom stupni výbavy bez príplatkov ju mal... akože dosť shit v tomto pohľade. Už ma zopárkrát nedostatok kvapaliny nemilo prekvapil na i20 :D to nehovorím o zážitku s olejom, ktorý si čítal vo vlákne o mojom aute.. mali sme kedysi na SŠ chemikárku, ktorá keď sme niečo nevedeli vždy hovorila: ta toto neviete? šak gazdovský rozum zapojte a prídete na to :D tu sa gazdovský rozum zásadne prestal používať v oblasti predpisov áut v EÚ ](*,) ](*,) ](*,)
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
zulyk
**
Příspěvky: 329
Registrován: 31 srp 2010, 07:57
Bydliště: VT

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od zulyk »

On aktivní Torque Vectoring, pokud jsi myslel tohle, musíš hledat u jiných značek v jiném cenovém spektru a u čtyřkolek, zejména :wink: :shock: Třeba Subaru Levorq atp.
[/quote]
ziadne stvorkolky...myslel som jednoduche pribrzdovanie kolies v zakrute cez brzdy, vw group preto ma oznacenie XDS a pouziva to uz aj obycajna fabia... :wink:
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

A je to vyloženě úžasné řešení, zejména s ohledem na životnost brzdového obložení ](*,) ](*,) ](*,) ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
stanKon
***
Příspěvky: 585
Registrován: 04 říj 2019, 13:28
Bydliště: Plzeň

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od stanKon »

Další fíčura co by v autě do běžného provozu neměla správně co pohledávat. To už dneska neumí lidi ani projíždět zatáčky?.
Tohle chápu pro sport, ale naučit se jezdit se spoleháním na elektroniku, pak sedneš do auta bez a rozbiješ v lepším případě držku sobě a v horším zabiješ spolujezdce nebo protijezce. :?
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Uživatelský avatar
Miroslav 62
**
Příspěvky: 196
Registrován: 29 pro 2016, 22:04
Bydliště: Pov.Bystrica

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od Miroslav 62 »

zulyk píše: 30 lis 2020, 10:55 On aktivní Torque Vectoring, pokud jsi myslel tohle, musíš hledat u jiných značek v jiném cenovém spektru a u čtyřkolek, zejména :wink: :shock: Třeba Subaru Levorq atp.
Zulyk píše
ziadne stvorkolky...myslel som jednoduche pribrzdovanie kolies v zakrute cez brzdy, vw group preto ma oznacenie XDS a pouziva to uz aj obycajna fabia... :wink:
[/quote]
Zulyk
Tak toto už mám aj na type 2015 a je to fajn lebo keď naletím na málo adhézny povrch v zákrute alebo na kruháči tak ma to pekne zrovná takže som to ešte nedal do úplneho šmyku a to nejazdím ako slimák
Hyundai i20 YES 1.2 62kW 2016 Agua Sparkling
Renault thalia 1,2 16V 55kw expression (*2006) 2017 predané
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5128
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od petzl62 »

zulyk píše: 30 lis 2020, 10:55 ziadne stvorkolky...myslel som jednoduche pribrzdovanie kolies v zakrute cez brzdy, vw group preto ma oznacenie XDS a pouziva to uz aj obycajna fabia... :wink:
Jo tak, tak to jsi mne po čase opravdu pobavil :mrgreen: :mrgreen:
Elektronická uzávěrka diferenciálu XDS je nedílnou součástí elektronického stabilizačního systému a protiprokluzové regulace ASR. Zjednodušeně řečeno - tyto systémy v rámci daných možností snižují riziko protáčení kol, jehož následkem je smyk automobilu.
A tuhle fičuru, tak důležitě nazvanou XDS řeší u :hyu: spolehlivě fungující ESP s funkčním ASR.A žádnou pseudouzávěrku dierenciálu k tomu nepotřebují :wink: Ostatně na svém fastbacku jsi tuto funkci neobjevil??? :shock:
Hezký den pane zulyk :lol:
Naposledy upravil(a) petzl62 dne 30 lis 2020, 14:09, celkem upraveno 1 x.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5128
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od petzl62 »

Miroslav 62: :wink: =D> =D> =D> Ano přesně, a to už jsem měl i v i30 z roku 2010 :D/
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
zulyk
**
Příspěvky: 329
Registrován: 31 srp 2010, 07:57
Bydliště: VT

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od zulyk »

tak to som rad, ze si sa pobavil :wink:
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5128
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od petzl62 »

A ještě jedno malé alibistické upřesnění :shock:
Jak jsem se právě čerstvě dozvěděl, tak námi kritizovaná chybějící schránka na brýle, není ani v novém Golfu 8 v ceně 766 tis. ](*,) ](*,) Mimo jiné :roll:
Takže vlastně pohoda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od Axel.Foley »

Jestliže schránka stojí 10 korun, při výrobě milionu aut se úspora projeví. Navíc VW potřebuje každé euro na připravovaný přechod na tvrdou elektromobilitu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5128
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od petzl62 »

Jo, jo a proto chybí v nových Golfech kolenní airbag, vzpěry kapoty, roletka držáku nápojů... však je to volks..., no a za mne je to spíš poslední dobou folks :wink: :idea: :-k
Ono je důležitější být digitální a online, když už budeš mít rozdrcený kolena :mrgreen:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Když je řeč o tom, co chybí. Dost mě překvapilo, že víčko nádrže nemá z vnitřní strany držák na zátku. Zátka je sice chycená k autu poutkem, ale buď jí necháte plandat a mlátit o blatník nebo jí přehodíte přes pant dvířek a zase se bude mlátit o blatník ](*,) ](*,) ](*,) .
Jsem je nějak s tou promyšleností nové i20 přechválil :roll: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Odpovědět

Zpět na „Testy“