Chasnik píše: ↑14 lis 2020, 20:20 Tak tohle si dám dopředu na kapotu a budu z toho mít TÉMĚŘ GENESIS
Emblem Hyundai for front hood
Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
No tvl...
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Reklama
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Jeté N-ko vyjde nejlevněji na inzerátech na 650000kč ve verzi hatchback, Fastback 690000kč. Myslím si, že při koupi nového auta v rozsahu 300-400 tisíc kč se dá pochopit, že to lidi chtějí alespoň nějak vytunit, protože ruku na srdce, já na N-ko nemám a až bude 6 let starý se 150000km, po druhém nebo třetím majiteli za cenu co jsem koupil novou 1,4 to už chtít nebudu, protože to auto bude zralé na GO motoru a bude to kasička na peníze, takže asi tak nějak
- Eva Bacova
- *
- Příspěvky: 27
- Registrován: 05 lis 2020, 17:42
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
no my take to nase koupili velmi rychle jelikoz to nase bylo uz na sklade a byli posledni dve s motorem 1,4 cvvt a obe bile tak jedno jsme hned brali zaplatili jeste ten den a cekali jsme asi tyden nez vyridili prepis a zimni pneu a po tydnu jsme ho brali 6.prosince 2019Chasnik píše: ↑10 říj 2020, 18:43 Chlapci díky.
Mr. Hyundai: fičury zatím kočíruju, něco jsem se naučil vypínat, s auto dálkovými si zatím rozumím. Hlášku "vozidlo před vámi se rozjelo" umím taky vypnout, ale zatím jsem ji nechal, docela mě baví. Když bude nejhůř, mám doma 3 levely univerzálního servisního nástroje: malé, střední a velké kladivo Ale kafe někde dát můžem, vo tom žádná
Stringo: díky za info, tušil jsem to. To bude asi ořech, na nějaké streamování a podcasty nejsem stavěný. Pokusím se najít appku, která umí přehrávat mp3 v mobilu a pustit to do AA. Zatím jsem našel tohle, ale nevím jestli to bude fungovat:
https://play.google.com/store/apps/deta ... usicPlayer
Varianta brod je, že si do portu strčím flashku a na celé AA se vyprdnu, prostě si dám telefon do držáku někam na palubku a navi si pustím z něho, jako to mám doteď. Ještě zkusím spárovat druhý telefon, jestli bude fungovat při AA na prvním founu. To jsem ještě nezkoušel, takže nevím, jestli při připojení AA před USB je komplet deaktivováno BT připojení, nebo jestli se to týká toho jediného telefonu.
WalterB: nechal jsem barvu na vkusu ženy, ale protože máme doma červené ikso, tak jsme šli do bílé. Mě se taky líbí víc, ale kdyby madmoiselle řekla červená, tak by byla červená
Ad spotřeba: nedokážu si to vysvětlil, ale s čerstvým autem mám vždycky spotřebu jak víno. Stříbrňák, když jel prvně z Říčan domů, tak si řekl 3,6 litru. A potom jsem na opakování té spotřeby čekal 50 tisíc km! Nevím, jak moc se na tom podílí pneu Michelin Energy Saver. Alfa a omega je podle mě hmotnost. Jakmile auto nastoupí do služby, tak do něj naložím dle potřeby 50 - 100 kg vercajku. Tažné je vlastně taky trvalá zátěž cca 20 kg. To asi taky se spotřebnou hne. No prostě nečekám, že takto budu jezdit furt. Dálniční známku tam dám až po neděli, takže včera jsem jel po paralelní 608 Praha - Litoměřice. Vem si, že byla tma a pršelo, občas jsem slimejšil za někým, kdo se bál, takže to tempo nebylo nic moc. Sice je to otrava, ale na spotřebu ideál.
Auto byla téměř skladovka, trefil jsem se do konfigurace, kterou měli zrovna objednanou na sklad a byla nachystána k transportu, takže jsem čekal necelé 2 týdny. Poptávku jsem zasílal 28.9. v noci, druhý den ráno přišla nabídka, ještě to samé dopoledne setkání u dealera, testovací jízda, objednávka, faktura. V čase oběda bylo auto zaplaceno, tak rychle jsem v životě auto nekoupil Mohl jsem ho mít klidně o 2 dny dřív, ale dcerky se chtěly podívat "do obchůdku, kde se kupujou auta", tak jsem to nechal na páteční odpo. Vyzvedli jsme je ze školky a školy hned po obědě a udělali si rodinný výlet. No a holky jsou spokojený, to je důležité
Jinak jsem rád, že se dlažba líbí, já jsem taky spokojen, že jsem si ji prosadil. I když v momentě, když jsem měl položeno víc než půlku a zjistil jsem, že ve čtvrtině jsem popletl barvy a je potřeba několik řad přeskládat, jsem ty kosočtverce docela silně nenáviděl
- Eva Bacova
- *
- Příspěvky: 27
- Registrován: 05 lis 2020, 17:42
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
to ja zas pouzivam to auto sviceni , je to celkem pohodlne nemusim se o nic starat , lepe mi to vyhovujeChasnik píše: ↑30 říj 2020, 18:57 Mám vyjeté 3 nádrže, na tachometru přes 2000 km, takže shrnutí prvotních poznatků:
- na ježdění s benzínem jsem si zvykl poměrně rychle, zřejmě pomohlo, že občas projedu ikso. S průběhem výkonu jsem spokojen a těch papírových 15 - 20 koní oproti 1.6 CVVT, resp. 1.6 GDI není moc znát. Plošší výkonnová křivka ten rozdíl relativizuje, takže v běžném režimu otáček je výkon téměr srovnatelný. Zátah turbomotoru to samozřejmě nemá, ale v běžném provozu to lze nahradit podřazením. Na běžné předjetí, tedy zrychlení 80 - 120 ne trojku, to bohatě stačí. Při rychlostech nad 130 km/h po dálnici to bude gumovější, ale i tady se dá použít pětka nebo čtyřka. Sice to není tak komfortní, ale jde to.
- skvělá je opravdu pružnost motoru, vydrží být kultivovaný hodně dolů. V pomalejších zatáčkách můžu klidně nechat trojku, zabírá ochotně bez rezonancí někde od 1250 - 1300 ot. Když projíždím nějakou krátkou vesnicí, můžu jet klidně 60 na šestku, pouze na konci vesnice podřadím a zrychlím. Ono by si to vzalo i na tu šestku, ale už to není ono a taky nechci brzdit ty za sebou...
- zvláštní vlastnost je, že po vytočení do vyšších otáček se mu nechce padat dolů. Nejdřív jsem si myslel, že brzo mačkám spojku, ale jednou jsem se dostal do situace, že jsem po předjetí kamionu z vysokých otáček šel hned do neutrálu (začalo klesání) a ŘJ i po vyřazení podržela otáčky někde okolo 3,5 - 4 tis. cca 3 vteřiny, potom to nechala spadnout k 1500, a teprv potom do neutrálních toček. Zvláštní. Že si motor po svém reaguje na sešlápnutí plynu, to je díky EU eco kravinám běžné, ale naopak?
- s hladinou vnitřního hluku je to o trošku lepší: na volnoběh na křižovatkách a obecně po městě je benzín příjemně tišší, při cestách po okreskách a hlavně po dálnicích se projeví jiné odstupňování převodovky. Na dálnici se běžně držím nad 3000 ot., když to srovnám s CRDi, který měl až při 200 km/h cca 3500 - 3600 ot., tak tam je naopak znatelný lehký nárůst hlučnosti.
- rozdíly výbav, nejprve o co jsem přišel a co mě moc netrápí: automatická klima, samostmívací zrcátko, LED zadní lampy
co mě trošičku mrzí - černá stropnice (fakt jsem si na ni zvykl), vyhřívání volantu, automatické stěrače - nebudu kvůli tomu brečet, ale kdybych to tam měl, tak fajn
co mě sere - bederní opěrka (tu nevymyslím) , vyhřívání sedadel (to možná dodělám)
co mám navíc a užívám si: parkovací kamera
co mám navíc a moc to nepotřebuju: set bezpečnostních asistentů, automatická světla. Možná se s tím časem sžiju, ale zatím spoléhám dost na sebe a světla používám starosvětsky.
co už nemám a jsem za to rád: no DPF/GPF, no EGR, no turbocharger, no TPMS
- překvapila mě nemožnost sklápět sedáky zadních sedadel. To bylo v PD vždy nebo je to až výdobytek FL 2020? Nadšený z toho nejsem, byl jsem zvyklý sedák vyklopit a usadit bednu z nákladem, bylo to z pohledu uložení nákladu a těžiště optimální. A jak se teď leze k palivovému filtru?
- průměrnou spotřebu mi to zatím ukazuje 5,3, podle tankování to vypadá, že PP proměřuje o cca 0,3 litru (po více nádržích se to zpřesní). Čili reál je asi 5,6, což kvituji s povděkem. Příjemné je, že i při razantnější jízdě spotřeba neletí raketově nahoru: tento týden jsem měl jednání v Náchodě a pro cestu domů jsem si zvolil méně pohodlou cestu (abych ten motor trošku procvičil a nehrkal s ním jenom monotónně po dálnici) přes Lázně Bělohrad, Hořice, Jičín, M.B. a přes Zahrádky a Úštěk domů. Na spotřebu to není optimální trasa - zatáčky, kopečky, vesnice, ale až k Jičínu to poskočilo pouze z 5,0 na 5,1. U Jičína jsme se trošku začali dráždit s jednou nenechavou oktávkou a černým mercedesem, přimotala se k tomu i nějaká Audina, ale ta to brzy vzdala. Drželi se mě hrdinně až na začátek Bolky, kde to prali na padesátce, což jsem je velkoryse nechal, bo mám svoje bodíky rád No nebyla to eko jízda, zrychlování za vesnicemi, akcelerace do kopců, párkrát razantnější předjíždění, ale PP zareagoval pouze lehkým posunem z 5,1 na 5,3... Co je naopak hodně znatelné, je správné prohřátí motoru. Po začátku jízdy začne spotřeba klesat tak po 15 - 20 km, v té době už je motor v optimální teplotní kondici. Takže ti, co jezdí do práce 10 - 15 km, ať se nediví, že tu spotřebu mají výš. Já prostě nejsem ekoterorista, ale využívám faktu, že ten motor po poměrně významnou dobu využívám v optimálních provozních podmínkách
Jezdí se mi s tím fakt dobře, odpor pedálů akorát, kulisa příjemně tuhá a přesná, věnec volantu OK. Zpětná vazba od řízení samozřejmě horší, ale u elektro posilovačů zřejmě nic lepšího nedostaneme. Posaz příjemný, při delších cestách možná budu postrádat bederní opěrku, rád jsem si ji nastavoval tak, aby byla opravdu cítit...
Pokud mě ten motor nevypeče nějakou konstrukční chybou, která vyplyne z honby za nízkou hmotností a spotřebou, tak budeme kamarádi. Ale věřím , že toto řádně otestovali, motory, které poslední dobou uvádí na trh, nebývají poruchové propadáky, takže snad nebude DPíčko černou ovcí.
Závěrem párek obrázků, ještě v době kdy byl Albín skutečně albínem a nebyl zasraný podzimním provozem
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Tak jsem po jízdě na předtím umytém autě (po 180 km to samozřejmě nebylo v tomhle počasí poznat) naznal, že zástěrky skutečně fungují. Až bude čas, domontuju i druhou stranu. Bez zástěrek to auto vypadá drobet líp, ale když to funguje, tak je tam dám...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
To radši auto opláchnu
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Tak nevím, jestli to bylo i na předfaceliftovaných PDečkách, ale dnes jsem sundával dekl pod motorem, abych namontoval normální klakson a našel jsem tam 2 otvírací otvory - na demontáž olejového filtru a přístup k vypouštěcímu šroubu. Pro mně novinka, u GD nic takového nebylo. Uvidíme časem, jestli jsou ty otvory dostatečně velké nebo se bude výměna běžně dělat s odmontováním krytu:
Jo, a podíval jsem se na olejový filtr, přes nějakou barevnou značku to není moc vidět, ale je to starý známý 26300-35505, co se v Hyundai (a nejen tam) objevuje už delší dobu. Měl jsem ho i na FD a tuším i v iksu. Výrobce pro prvovýrobu Mann+Hummel
Mimochodem, 1 šroub byl narvaný přes závit, takže nyní dekl drží na 6 šroubech místo 7, no ale drží to pořád dobře...
Jo, a podíval jsem se na olejový filtr, přes nějakou barevnou značku to není moc vidět, ale je to starý známý 26300-35505, co se v Hyundai (a nejen tam) objevuje už delší dobu. Měl jsem ho i na FD a tuším i v iksu. Výrobce pro prvovýrobu Mann+Hummel
Mimochodem, 1 šroub byl narvaný přes závit, takže nyní dekl drží na 6 šroubech místo 7, no ale drží to pořád dobře...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Vylepšenie oproti pred FL PD.... 1,4tgdi má v šusplechu rovno dieru na filter bez nejakej ochrany...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Tyhle deklíky stejně časem odpadávají, takže otázka je, jak dlouho tam vydrží. Každopádně je dobré, že se tam dá dostat bez nutnosti demontáže celého krytu. Jak řešíš zvednutí auta? Máš někde možnost zvedáku, nebo nějaké nájezdy? Já to nemám kde dělat a pod hever se mi fakt lést nechce. Mám udělané dřevěné nájezdy, ale to je cca 20cm - je to dobré tak akorát na opláchnutí spodku Wapem, případně se jen podívat, ale dělat pod tím se nedá.
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Deklíky drží 2 plastové štefty, uvidíme časem, jak jsou pevné. Nájezdy mám obyč z Kellyny, ale nemůžu je použít na rovině, tam vadí spodek nárazníku, takže je mám na hraně terénního zlomu. Někdy vyfotím. Místa tam moc není, ale už jsem si zvykl. Včera u toho klaksonu jsem taky mocně sakroval, ale nakonec s to zvládlo.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Dnes montáž tažného, v tenisovém žargonu řečeno "second service". Díky falešným koncovkám výfuku na nárazníku po FL nejde většina tažných namontovat. Se SVC Náchod, původním dodavatelem, jsem to řešil, výrobní ředitel slíbil změnu, zřejmě bude v nejbližších dnech hotová. Ale už jsem TZ nutně potřeboval, tak jsem vzal Galii, konkrétně model H1006C s bajonetem. Tento výrobce zřejmě jako jediný řeší umístění nosného hranolu na jiném místě, takže mu nový profil nárazníku nevadí.
Výhoda tohoto řešení: snadnější montáž, není nutnost výřezu do nárazníku.
Nevýhoda: je to více viditelné, ostatní TZ mají nosný profil schovaný pod nárazníkem. Ale stále je to výš než tlumič výfuku, takže by to nemělo vadit. Ale nesklopná zásuvka mi přijde zranitelná, uvidím, jestli to ještě nějak nezměním, sklopný držák zásuvky jako samostatný díl lze koupit...
Tedy máme toto TZ: https://www.tazne.cz/tazne-zarizeni-hyu ... a-p108739/
A tuto elektriku: https://www.tazne-rameder.cz/ecs-elektr ... 929-2.html
Zvedáme Albínovi prdelku, moc se mu na nájezdy nechce, předek na břečce prokluzuje, ale nakonec se zadaří
Demontáž celého nárazníku není potřeba, stačí sundat spodní černé lízátko, pozor na odpojení parkovacích senzorů. Tedy, ono by to samotné tažné šlo i bez této demontáže, ale pak by se blbě protahovala elektrika:
Tažné samotné je asymetrické, na levé straně je napevno navařena instalační platle (v podvozku má vůz instalační body s připraveným závitem), pravá strana je dělená a instalační platle se šroubuje k nosnému jeklu pod úhlem, vyhýbá se tak výfuku.
Všechno sedí, nejdříve se každá strana přišroubuje lehce rukou, aby byla vůle pro dosednutí na obou stranách, pak se teprve vše dotáhne, šlo to rychle Na fotce je vidět, že zásuvka lehce zasahuje do kastle, ale držák má oválný otvor, takže po povolení šroubu jsem ji o kousek popotáhl dolů.
Ještě přidávám detail u vyústění výfuku
Takže kula samotná by byla a teď jdeme na elektro.
Výhoda tohoto řešení: snadnější montáž, není nutnost výřezu do nárazníku.
Nevýhoda: je to více viditelné, ostatní TZ mají nosný profil schovaný pod nárazníkem. Ale stále je to výš než tlumič výfuku, takže by to nemělo vadit. Ale nesklopná zásuvka mi přijde zranitelná, uvidím, jestli to ještě nějak nezměním, sklopný držák zásuvky jako samostatný díl lze koupit...
Tedy máme toto TZ: https://www.tazne.cz/tazne-zarizeni-hyu ... a-p108739/
A tuto elektriku: https://www.tazne-rameder.cz/ecs-elektr ... 929-2.html
Zvedáme Albínovi prdelku, moc se mu na nájezdy nechce, předek na břečce prokluzuje, ale nakonec se zadaří
Demontáž celého nárazníku není potřeba, stačí sundat spodní černé lízátko, pozor na odpojení parkovacích senzorů. Tedy, ono by to samotné tažné šlo i bez této demontáže, ale pak by se blbě protahovala elektrika:
Tažné samotné je asymetrické, na levé straně je napevno navařena instalační platle (v podvozku má vůz instalační body s připraveným závitem), pravá strana je dělená a instalační platle se šroubuje k nosnému jeklu pod úhlem, vyhýbá se tak výfuku.
Všechno sedí, nejdříve se každá strana přišroubuje lehce rukou, aby byla vůle pro dosednutí na obou stranách, pak se teprve vše dotáhne, šlo to rychle Na fotce je vidět, že zásuvka lehce zasahuje do kastle, ale držák má oválný otvor, takže po povolení šroubu jsem ji o kousek popotáhl dolů.
Ještě přidávám detail u vyústění výfuku
Takže kula samotná by byla a teď jdeme na elektro.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Opravdu mě potěšila příprava elektro přímo z výroby, u levého podběhu je konektor a pokud pořídíme elektro nachystané na toto provedení, tak jde elektro snadno a rychle, odpadá propojování vodičů i tahání napětí z přední části vozu. Přípravný konektro je z výroby připojen na pojistku v motorovém prostoru, takže toto všechno si můžeme odpustit
Navíc, z minulé neúspěšné montáže TZ mám už připojenou kostru, takže odpadá demontáž LZ opěráku a plastu u LZ bezpečnostního pásu, čímž jsme si ušetřili dost času.
Takže ven jde podlážka kufru, na 3 šroubech drží schránka u zadního nárazníku. Vyndá se roletka, aby bylo možno demontovat levou krytku roletky, potom se může odtáhnout tapec u levého podběhu - drží na podlaze na 3 šroubech. A už máme konektor na dosah:
Pro vytažení kabelu k zásuvce lze použít průchodku pro parkovací senzory, je tam stále dost místa:
Akorát je potřeba odstranit vnější bužírku, s tou už by se to tam těžko rvalo. Odříznutá bužírka se potom nasune na část kabelu, která je venku
Poslední nástraha na mě čekala při finální kompletaci, zvolil jsem boční přívod drátů k zásuvce, ale pokud bych neměl v nárazníku vyřezané otvory z původního TZ, tak bych měl problém. U tohoto řešení doporučuju použít zadní vývod a kabel protáhnout okolo lemu nárazníku. Ale je to problémový bod, lem je natěsno ke karosérii (byť je z měkčího plastu) a časem by se to tam mohlo vydřít a způsobit zkrat.
Takže mám hotovo, na STK to prošlo, dokonce i s LED testerem. Výrobce sice tvrdil, že je ŘJ kompatibilní i s LED světly, ale jeden nikdy neví, takže to potěšilo. Teď jen najít inspektorát, kde to lze přihlásit, Praha i Litoměřice mají plno Takže uvidíme.
Celkový čas od nacouvání na nájezdy po sjetí dolů byl 3 hodiny. Do času se započítalo i nějaké telefonické jednání (přece jen byl dnes pracovní den) a ohřívání oběda pro sebe i dcerku, takže net time odhaduji na cca 2 hodiny, TZ i elektro. Hodně tomu pomohlo, že nemusel dolů celý nárazník, s tím je víc otrava. Každopádně jsem rád, že to mám na sebou, většinou TZ montuju hned na nové auto, ale ten zadní nárazník mi udělal čáru přes rozpočet...
Navíc, z minulé neúspěšné montáže TZ mám už připojenou kostru, takže odpadá demontáž LZ opěráku a plastu u LZ bezpečnostního pásu, čímž jsme si ušetřili dost času.
Takže ven jde podlážka kufru, na 3 šroubech drží schránka u zadního nárazníku. Vyndá se roletka, aby bylo možno demontovat levou krytku roletky, potom se může odtáhnout tapec u levého podběhu - drží na podlaze na 3 šroubech. A už máme konektor na dosah:
Pro vytažení kabelu k zásuvce lze použít průchodku pro parkovací senzory, je tam stále dost místa:
Akorát je potřeba odstranit vnější bužírku, s tou už by se to tam těžko rvalo. Odříznutá bužírka se potom nasune na část kabelu, která je venku
Poslední nástraha na mě čekala při finální kompletaci, zvolil jsem boční přívod drátů k zásuvce, ale pokud bych neměl v nárazníku vyřezané otvory z původního TZ, tak bych měl problém. U tohoto řešení doporučuju použít zadní vývod a kabel protáhnout okolo lemu nárazníku. Ale je to problémový bod, lem je natěsno ke karosérii (byť je z měkčího plastu) a časem by se to tam mohlo vydřít a způsobit zkrat.
Takže mám hotovo, na STK to prošlo, dokonce i s LED testerem. Výrobce sice tvrdil, že je ŘJ kompatibilní i s LED světly, ale jeden nikdy neví, takže to potěšilo. Teď jen najít inspektorát, kde to lze přihlásit, Praha i Litoměřice mají plno Takže uvidíme.
Celkový čas od nacouvání na nájezdy po sjetí dolů byl 3 hodiny. Do času se započítalo i nějaké telefonické jednání (přece jen byl dnes pracovní den) a ohřívání oběda pro sebe i dcerku, takže net time odhaduji na cca 2 hodiny, TZ i elektro. Hodně tomu pomohlo, že nemusel dolů celý nárazník, s tím je víc otrava. Každopádně jsem rád, že to mám na sebou, většinou TZ montuju hned na nové auto, ale ten zadní nárazník mi udělal čáru přes rozpočet...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Superpráce i dokumentace
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Skvělá práce i super fotonávod, díky.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Good job.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...