Vilda píše: ↑21 pro 2020, 15:38
A co se týče motoru v ix55, tak mám dojem, že se v jiné než v téhle motorizaci CRDi ani nedělala ....
Márty, jak se chová automat v ixu ?
Předloni jsme před vánoci v práci dostali nové Mercedesy GLE 300d 4matic a ten automat co v nich je, je hroznej
v jediném režimu, kdy to trochu slušně jede, je sport ..... pak to ale doslova žere i malé děti
Vildo dělala. Právě v Americe se to jmenuje Veracruz a tam je to právě s benzínovým motorem 3.8
Byl tady jeden letos na prodej. Jako hodně mě svrběly ruce.. hóódně..
Byl teda černý (což se mi moc nelíbí, je jich strašně moc) , no že bych byl zrovna fanda bílé, to říct nemůžu, ale jsem za ní rád, tomuhle autu podle mě sluší
Nicméně, byl tu tedy na prodej, taky béžová kůže a dřevo (to je prostě moje, žejo
) tak jsem fakt se chtěl na něj podívat, než jsem si přes americké servery prověřil VINko..
ty woe.. on byl stočený o zhruba 120 000 mil
!! , to máš nějakých 193 000 km
a to je jen co se mi podařilo dohledat.. na autě jako takovém to vidět nebylo, ale vím já jak je na tom převodovka a motor? Páč tady měl něco kolem 80 000 mil.. čili když to sečtu na KM , tak jsem s autem někde na 322 000 km.. a to jen dohledatelných žejo...
tak jsem to nechal plavat.
Hele automat v pohodě.. je to Aisin, je i ve Volvu například..
Volbu jízdních režimů samozřejmě nemám. Max manuální řazení.. Blbý je, když jedeš nějakou městskou rychlostí a furt neví kam by zařadil.. jednou dolů, pak nahoru. takže když takhle nějak blbě poskakuju a je to samý přechod, tak to dám do manuálu a nenechám si do toho kecat
A kolik že ti to žere tedy, když to baští i malé děti?