Turbo?
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Turbo?
Dobrý den, prosím o radu. Co by mohlo způsobit, odpojení turba? Při zrychlování zničeho nic se mi jakoby ztratil výkon, vypadá to na turbo. Otáčky motoru nejdou vytočit přes 3000, ale žádná chyba na přístrojové desce se neobjevila, asi auto spadlo do nouzového režimu. Při vypnutí a opětovném nastartování se výkon vrátí, motor jde točit a je cítit zátah turba, ale po čase se závada objeví. Děkuji za rady. 1,5 crdi, 2009, 135 000 najeto, pravidelný servis.
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo?
diagnostika. Spoliehat sa na pristrojovku je u Accenta naivne. Hned zo zaciatku (2007) som mal poskodenu hadicku regulacie VGT. Ziadne chyby ale to proste bol atmosfericky diesel
ak sa musis pytat na taketo veci, srdecne doporucim servis. pretoze je velka pravdepodobnost, ze tu chybu nenajdes , pripadne pojdes po niecom co nie je zdrojom problemu
ak sa musis pytat na taketo veci, srdecne doporucim servis. pretoze je velka pravdepodobnost, ze tu chybu nenajdes , pripadne pojdes po niecom co nie je zdrojom problemu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Turbo?
jasný, servis chci navštívit, jen se ptám na zkušenosti. abych se připravil na finanční náročnost, potřebuji aby ještě 2 roky jezdilo. díky
Re: Turbo?
Takto sa prejavovala chyba vstrekovaca na Opel Astra, ako aj na Dacia Duster, oba diesle. Astra vsak padala do nudzoveho rezimu hned po nastartovani (oznamovala hlasku co najskor navstivte servis), Duster po vychladnuti chvilu jazdil normalne a po case opat padal do nudzoveho rezimu. Moze to byt ale aj nieco ine, napriklad korozia konektorov k snimacom (napr. snimac prietoku vzduchu), pripadne odchcadzajuci snimac prietoku vzduchu...
Re: Turbo?
ještě jsem koukal do motorového prostoru, a všiml jsem si že mi chybí chladící kapalina a to dosti pod ryskou. Mohlo by to být i tím?
Re: Turbo?
Malo chladiacej kvapaliny nie je dobre. Treba doliat. Ak by jej bolo velmi malo, tak sa moze system zavzdusnovat a lokalne prehrievat. Teoreticky by to mohlo zaznamenat cidlo prehriatia motora (ak tam nieco take je) a hodit motor do nudzoveho rezimu. Ale to je uz dost spekulacia... Vobec to tak nemusi byt. Teplotu motora to ukazovalo normalnu? Skor to bude nejaky dolezity snimac na motore, pripadne zkorodovany konektor, alebo aj poskodena kabelaz moze byt... Alebo aj tie vstreky... Najlepsia bude ta diagnostika.
Re: Turbo?
Ano teplota byla normální, dnes jsem dolil chladící kapalinu, a na radu od kolegy z práce motor trochu projel konstantně ve vyšších otáčkách. Žádný dým jsem nezaznamenal a ani závada se zatím od včera či od dolití kapaliny neobjevila. i tak pojede auto na diagnostiku. Díky za rady, uvidím co dál.
Re: Turbo?
tak rozuzlení po čase. Auto jsem dal do servisu, kde provedli diagnostiku a zjistili špatný tlak paliva. Naštěstí to byl pouze ucpaný palivový filtr, který i když byl vždy měněn v intervalech 30tkm, tak se ucpal, kontrolovali i palivovou nádrž a sítko a zde pouze nepatrné věci. Takže vše vyčistili a auto jezdí jako za mlada.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo?
tak to je dobra sprava, ze to nebolo nic zavazneho. Aditivuj, to pomoze dost pretoze ten filter zjavne nestiha ani v predpisanych intervaloch
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023