No asi sa vyjasnieva. Urobil som toto:
1/ z akumulatora ktory ukazoval 12,2V som vybil 20AH. Napetie klesno na 12.0V Tym som usudil ze akumulator je OK. Keby bol na hrane, tych 20Ah by uz z takeho nizkeho napetia nedal. Dalej som ho trapit nechcel. Kedze vesetky ostatne parametre ma OK.
2/ zmeral som vybijaci prud. Skoro som skolaboval. 2,5A. Auto bolo vypnute, zamknute, bola otvorena len kapota a nic nesvietilo. To znamena ze to zerie RJ. 2,5A je prud ktory ten akumulator vypradzni za 2 dni. To mi ale neslo do hlavy, lebo spokojne vydrzi tyzden aj viac. Takze som akumulator nabil, a presne o 24 hodin som ho nabil znova. Na zaciatku mal standardnych 12,2V a dodal som mu iba 0,8Ah. Takze by to vychadzalo ze tych 2,5A tam bolo iba 20 minut. Takze usudil som ze to bude tym ze mam vo vrecku kluc a RJ ho zachytila a snazi sa nieco robit. Kluc som odlozil, prud neklesol ani po hodine. z Toho som usudil ze to robi otvorena kapota (je tam senzor) ale odskusat to priamo neviem, lebo kliestak sice kapotou zavriet mozem, ale precitat prud na nom uz nie
Takze moj zaver z toho je taky, ze baterka je asi v ramci 3 rocneho zivota este OK. To nizke napetie je dane tym ze ked som pri aute a mam sancu nieco merat tak RJ zacne tahat prud a napetie proste klesne. Overit by som to mohol jedine odpojenim, co nechcem (neviem co vsetko by sa vynulovalo, odumrelo atd). Skusal som aj nastavit nabijacku aby nabijala prudom ktory ide do RJ ako to vidim na kliestaku, napetie okamzite vybehlo na 13V.
Takze nateraz na to kaslem, proste ak nepojazdim, tak ho kazdy tyzden nabijem a dalej neriesim. Uvidime kolko dobijem o tyzden.
... jedine co mi nejde do hlavy preco kolomaz nenarazil na ten isty problem, ale asi to nebude presne ten isty typ (aspon v to dufam, lebo inak by to znamenalo ze nejaky problem niekde mam
![Silenced :-#](./images/smilies/eusa_silenced.gif)
)
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000