Dalsi novacek v klubu i30

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
pekoz
***
Příspěvky: 593
Registrován: 29 črc 2013, 10:53
Bydliště: vedle Ostravy

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od pekoz »

Na výkon a zvukový projev motoru si nikdo nestěžoval.
Přece jenom ženské to tak nehodnotí. Byly v autě 4.
Spotřeba taky ne protože služební (klasika - auto, NTB, mobil ale paní měla před K. tuším rapida :) )
Spíš hodnotily uživatelský pocit v kabině, sedadla atd. (no 200 km)
Docela mě to překvapilo.
Jak říkám. Každý má něco.......
Lepší už to nebude pokud tedy nehodnotíme auto podle počtu digitálních pi..vin ve vybavení.
P.S.
Jestli Kuna s 3x foukátkem vydrží jezdit tak jak se jeví po 15kkm tak je to nemá chybu.
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od Axel.Foley »

i30 III je opravdu lehulinké auto na řízení, zvlášť po přesednutí z dieslu. Udělal jsem 1000 km v zapůjčeném kombíku a podvozek mi vyhovoval, akorát 15" kola nedokázaly využít jeho potenciál. Zato hatch na 17" jezdil jako po kolejích.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
orinoko
**
Příspěvky: 128
Registrován: 07 říj 2017, 13:02

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od orinoko »

Ahoj všem
Tak ani ne po roce jsem tady zas:) Kamiq jsme prodali a teď se vracíme asi opět k HYUNDAju. Kamiq hezký na pohled, interier taky. Měli sme motor 1.0 TSI 85kw. Kvalita už byla horší, vrzání a podobné zaležitosti, co mne znechutilo bylo spojení motoru a 6 stupnove převodovky. Možná s automatem OK, to nemůžu posoudit ale s manuálem to už není ono. Jezíme docela dost 50% okrsky a 50% dálnice cca 80km denně. Teď máme vyhlídlé i30 HB 1.5 117kw model 2021. Doufám že to už bude OK.
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11625
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

To je moc fajn motorizace, a to ve spojení s oběma převodovkami! V sekci Testy jsou dojmy z kombinací tohoto motoru s oběma převodovkami, jen v karosériích kombi (což je marginální rozdíl :wink: ).
Mě v pořízení této motorizace letos přibrzdily finance a jakási COVIDová/postCOVIDová opatrnost, ale pokud se vše v dobré obrátí, tak v roce 2023 do téhle motorizace v N Linu půjdu :mrgreen: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
orinoko
**
Příspěvky: 128
Registrován: 07 říj 2017, 13:02

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od orinoko »

To potěší, az to dobre dopadne a bude na dvore, dam info. Zatim musim jen čekat.
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Uživatelský avatar
WalterB
***
Příspěvky: 576
Registrován: 01 zář 2020, 12:45
Bydliště: Kutnohorsko

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od WalterB »

Myslím, že jsi to pro svoji potřebu zvolil dobře. Nevím, jak je to u Kamiqa, ale já mám i30 1.5 DPI (81 kW) a ačkoli jsem s motorem a autem velmi spokojený, způsob zpřevodování mi taky úplně nesedí, převody jsou podle mě moc krátké. V podstatě jako píšeš: přijde mi to dobré tak pro automat (ale pak zas samozřejmě chybí 7. nebo i 8. stupeň). Ale já chtěl atmo s nepřímým vstřikem, tak jsem na výběr moc neměl.
U toho silnějšího motoru by mělo být zpřevodování delší.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Uživatelský avatar
orinoko
**
Příspěvky: 128
Registrován: 07 říj 2017, 13:02

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od orinoko »

Tak, v úterý bych měl jít pro nej. Až bude doma dodám fotky a postřehy. Dvojkovou I30 jsme měli před Kamiq s motorem 1.0 Tgdi. Až na neustálé výměny čelního skla to bylo fajn auto. Jen ten motor jsem měl tehdy vzít 1.4 ale nebylo dostupný. Jinak mi přijde, že Škoda je v současnosti jen předražená nostalgie. Spousta Simply Clever řešení je na hlavu. Hlavně co se týče ovládaní infotainmentu, ventilace atd.. Propojení auta a mobilu je kapitola sama pro sebe. Jinak teď to bude náš třetí Hyundai😊 a doufám že na dlouho poslední. Držte palce ať to dobře dopadne. [-o<
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11625
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Tak s motorem 1,0 T-GDi už to byla třetí generace :wink: , ale to bude výhoda, že drtivá většina ovládacích prvků a jejich uspořádání bude známé =D> .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
orinoko
**
Příspěvky: 128
Registrován: 07 říj 2017, 13:02

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od orinoko »

Mas pravdu,byla to 3 denerace. Ted budem mit tu čtvrtou generaci. Jinak to ovladani je fajn, prijde mi šikovnější jak u Kamiqu, kde se to musi lovit v infotaimentu.
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11625
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Pořád je to třetí, jen po faceliftu :mrgreen: .
I typové označení v TP je stále stejné - PDE :wink: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
orinoko
**
Příspěvky: 128
Registrován: 07 říj 2017, 13:02

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od orinoko »

Supr,, to by se v tom čert vyznal ](*,)
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od Axel.Foley »

orinoko: Ať čekání rychle uteče.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
orinoko
**
Příspěvky: 128
Registrován: 07 říj 2017, 13:02

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od orinoko »

Dekuji,ja s těma autama nemám moc štěstí. Doufam ze to bude OK :D/ :D/ :D/
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Uživatelský avatar
orinoko
**
Příspěvky: 128
Registrován: 07 říj 2017, 13:02

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od orinoko »

Preji vesem hezky den. Tak vuz uz je doma :D/ . 1.5 117kW, vybava Smart. Prvni dojmy jsou dobre a prvni jizda prijemna. Motor jede velmi dobre a hlavne klidne. Ještě nevím jakou funkci má na jízdu 48V baterie ale i tak je to lepší jako Kamiq. Tu Vítati jsme vrátili po 5 dnech. Auto supr na chatu (žádnou nemáme) ale na dojíždění do práce to zrovna není. Večer přidám pár fotek.
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Uživatelský avatar
KamZehr
**
Příspěvky: 226
Registrován: 27 dub 2012, 16:48
Bydliště: Praha

Re: Dalsi novacek v klubu i30

Příspěvek od KamZehr »

Mnoho šťastných kilometrů, ať autíčko slouží k maximální spokojenosti :D
Tucson 1,6 T-GDi Adventure - 09/2020
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Pokec“