Potrebuji poradit s koupi noveho auta. Protoze rozpocet je napjaty, nakonec se zozhodl koupit novy i30 hatchback 1,5 T-GDI Mild hybrid DCT v paketu Familiy Smart za 484 990.- dle akciho ceniku s vyuzitim financovani a pojisteni.
Nový Hyundai i30 v limitované edici Family cenik
A ted ma otazka. Je tu nekdo s realni zkusenosti noveho mild hybridu 1,5 TGDI s kombinaci s automatickou prevodovkou? Nebo nejaky test na netu?
Nemuzu na internetu najit relevantni informace, jenom jeden clanek, kde pisou
TEST Hyundai i30 kombi N Line 1.5 T-GDI DCT: Rodinný tvrďák má jedno „ale“Převodovka řadí inteligentně, motor zbytečně nevytáčí ani nepodtáčí. O své činnosti při změně stupňů ale dá vědět jemným zhoupnutím, což se u konkurence děje zřídkakdy.
Sice je to kombi a N line, ale trochu mne to zarazilo, kdyz to recenzet vypichnul. A vime jak probihaji dane recenze, i kdyz je neco spatne, snazi se to trochu zaobalit a to se obavam, aby prechody mezi stupnemi nebyli citelne.
Jedina zkusenost s autom. prevodovkou mam z Kia Optima, kterou jel asi hodinu a tam jsem cinnost automatu nejak neregistroval, sla pekne plynule.
Kdyby to bylo ne uplne idealni resp. horsi nez je aktualni prumer u jinych znacek, tak bych radsi usetril 25 000 a koupil manual iMT.
Puvodne jsem o automatu neuvazoval, ale v aktualni akci je priplatek 25 000, tak se mi to zdalo vyhodne priplatit...
Bohuzel v dnesni covidove dobe to nemuzu vyzkouset, kdyz jsou salony zavrene(a i tak nikde nemaji skladovku na sev. Morave), a vzhledem cekacim dobam se musim rozhodnout co nejdrive, nech to stihnou do zacatku leta vyrobit(jinak i30 mi vyhovuje, sedel jsem v predFL verzi a vse super)
Kdyz nikdo se zde nenajde, tak poslouzi i zkusenost s automatem v i30 obecne, nebo myslite, ze to nelze porovnat a DCT muze reagovat v novem hybridu jinak, nez v jinem motoru?
dekuji za rady