Hele, byl jsem na to uplne stejne, furt ojetiny a teseni se, ze za 5-10 let si koupim to, co zrovna dali na trh, ale od urcite doby je to, co daji na trh spis horsi a horsi a i30 s 1.5 DPi je zrejme posledni klasicke auto, i kdyz i ono je s kompromisy (napr. tzv. inteligenti dobijeni baterie, start-stop system, trvale nevypnutelny asistent jizdi v jizdnich pruzich, male 5.dvere atd.), ale je toho na dnesni pomery malo, auto nema turbo a filtr pevnych castic, coz je hlavni.
Co se tyce zavad, soucasne i30 III/FL je defacto to puvodni i30/III, ktere v testu v SM vyslo jako ojetina dobre. Novy je ten motor 1.5, coz je trochu neznama, ale je pomerne jednoduchy a pocitam, ze z neceho uz hotoveho vychazeli (asi 1,4 CVVT), takze to snad nejaky pruser nebude. Co je osizeno je protikorozni ochrana spodku, nastrik gumoasfaltem se uz nekona, takze doporucuji udelat, pokud si chces auto nechat dele. Jestli s faceliftem vyrobne optimalizovali (ojebali) jeste neco dalsiho (tenci plechy, horsi barvy...), nevim.
sao.paulo píše: ↑03 dub 2021, 02:29
Ještě se pro jistotu zeptám. Má i30 vyloženě nějakou slabinu, co se případných závad týče?
Co servis? Kolega z Jablonce n. N. s i30 radši jezdí až do Trutnova, kde ji koupil a spokojenost, ale tady o Liberci a okolí moc hezky nemluví