![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ten graf je standartní export z programu TorquePro pro Android. Žádná věda plus adaptér OBCD (klon ELM 327) v diagnostické zásuvce.
vsuvka:
U Kony nejde s adaptérem zavřít kryt pojistek a vypadá to blbě. ani s prodlužovacim kabelem co jsem zbytečně koupil.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Lze nastavit všechny hodnoty dostupné z motorové části daného auta jako trendy a sejmout +uložit (
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
(používám telefon s Androidem co jsem opustil, jako displej)
Agm promíchat z principu nejde, to je pravda.
Měřák v zásuvce neukáže zdaleka vše. Mám ho tam taky, většinou ukazuje napětí nižší a vyrovnanější než to se kterým se musí trápit AKU.
To co jsem sejmul je napětí na jednotce CM -control module a zhruba to odpovídá práci s AKU. V datech OBCD je ještě jedno napětí (teď neřeknu přesnou zkratku) které je téměř konstantní a odpovídá napětí sítě + zásuvky s voltmetrem.
Musím změnit vzorkování měření které je teď zbytečně husté aby bylo více vidět jednotlivé průběhy "inteligentního dojebávání" AKU.
Tak zase asi v pondělí až ráno pojedu "do Michelinky, tahat pneumatiky"
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ještě zkusím sebrat ženě IXo bez S+G a a sejmout trendy na klasickém EFB AKU.