Systém ISG /Stop and Go/

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od Tudy »

No nevím, ale těm novým turbo motorům od :hyu: asi bude častější vypínání motoru dost vadit Po jízdě by se to mělo chvíli chladit na volnoběhu. Snad se to dá softwarově nastálo vypnout.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Reklama
 

Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od Neo-Mike »

Tak to máš jako u nafty. Tam to taky nedělá dobře.
Vypnout se to nedá. Respektivě servis to nemůže trvale vypnout. Neprošel bys pak přes technickou. Uživatelé zde dávali řešení v podobě modulů, které se připojí k tlačítku Start Stop.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5129
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od petzl62 »

To ti můžu s klidem odpovědět už teď-nedá...A dát nebude. Vypínač je tlačítko vedle řadičky a pak šikulové typu Alarm =D> a další...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od idam.i »

Neviem si vynachváliť,že moje auto,touto "frajerinkou" nie je vybavené. =D>
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od Neo-Mike »

Ale tak člověk si na to zvykne a vypíná to automaticky stejně, jako při startování sešlapuje pedál spojky.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od Tudy »

Takže ještě zbývá po dojezdu stát na brzdě nebo spojce, případně pustit naplno větrák nebo klimu nebo otevřít dveře, odpoutat se ...
Nejjednodušší ale nejspíš bude naučit se to hned po startu vypnout tlačítkem a osvojit si tenhle návyk stejně jako zapínání pásu. Neo-Mike neopisuju, stejný nápad :)

Tak už teď vím že ISG a asistenta jízdy v pruzich budu vypínat (asistenta na dlouhých dálničních jízdách si ještě umím představit)
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od Neo-Mike »

Já to napsal dřív :-D
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Asistent jízdy v pruzích (LKAS) funguje v rychlostech nad 60 km/hod. a musí mít k dispozici obě čáry. Takže ve městě by sepnout neměl ( :wink: ) a mimo město to není úplně špatný. Původně jsem si taky myslel, že to zapínat nebudu a teď už to skoro nevypínám :D .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
kolomaz
**
Příspěvky: 371
Registrován: 01 led 2021, 18:02

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od kolomaz »

No mě asistent tedy vadí a vadí moc. Když zapomenu tuto věc vypnout tak se mi mnohdy stane. když mě začne "něco" někam tahat, že se leknu.
A nejsem sám

cituji

Podle všeho hlavním důvodem, proč lidé vypínají systém hlídání jízdního pruhu je, že většině aut trvá značný čas, než zareagují a začnou se vracet zpátky do původní trasy. Podle IIHS by výrazně pomohlo, kdyby byl zásah systému časnější, ale o to jemnější. Potom by řidiči neměli takový pocit, že se s nimi auto pere a že musí volant přemáhat.

Vypínate si v autě systém hlídání jízdního pruhu?
ANO 65,7 % NE 34,3 %

samozřejmě je to věcí gusta, a pokud by moje auto mělo mít tento prvek, udělám vše aby ho nemělo.
kolomaz
**
Příspěvky: 371
Registrován: 01 led 2021, 18:02

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od kolomaz »

ještě jsem zapomněl jeden fakt, který je proti asistentu jízdy v jízdních pruzích. - stačí silnice, která nemá středovou čáru , ale jen krajnice.
Vyjedete z obce zvýšíte rychlost nad 60 a inteligent začne řídit za vás. Budete rádi, když v protisměru nepojede kamion.

Ne tato vymoženost pro mě není.
Uživatelský avatar
Sanchez
***
Příspěvky: 518
Registrován: 01 lis 2020, 13:20
Bydliště: Rakovník

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od Sanchez »

Ja to zapinam len na dialnici, ked pijem alebo jem :D Inac vypnute.
i30 Fastback 2019 PDE Trikolor-komfort, 1,6 crdi 100 kw, polar white
Izi4
*
Příspěvky: 56
Registrován: 06 led 2021, 12:08

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od Izi4 »

Start - stop tlačítko jsem zaaretoval kouskem plastu z karty. Není skoro vidět a funguje.
Budu muset ještě vyzkoušet zaaretovat tlačítko Asistenta jízdy v pruzích. Mohlo by to taky fungovat.
Hyundai i30 kombi 1,5i - Smart + navigace.

Škoda Octavia II - 1,6 MPI 75kW + LPG
Uživatelský avatar
sarin007
*****
Příspěvky: 2089
Registrován: 26 říj 2012, 11:32
Bydliště: Písek

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od sarin007 »

Já osobně nemám s asistentem problémy ani v Tucsonu ani v i30, záleží taky, v jakém nastavení je. Vyhovuje mi, že když míjím na užší silnici auto v protisměru a musím se natlačit na čáru u krajnice, tak podle upozornění vím, že už jsem na hraně. Jinak dobrý, že vše lze jednoduše vypnout tlačítkem, u jiných aut je to třeba v menu.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená

Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Uživatelský avatar
Scaild
**
Příspěvky: 381
Registrován: 14 kvě 2019, 12:18
Bydliště: Praha

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od Scaild »

Ač jsem to ze začátku odmítal používat, tak musim říct, že když s tím člověk přestane bojovat a naopak se to naučí používat, tak je LKAS fakt super. Ale podle toho co jsem tu na fóru přečetl, tak je to nejspíš i dobrym nastavení v předfaceliftové verzi i30, kdy jsou zásahy plynulé a hlavně kdy to jde okamžitě vypnout tlačítkem vedle volantu - přesně v situacích kdy je nová silnice mající jen vodící čáry, či zúžení na dálnici. Ale v běžnym provozu je to ok - na dálnici hezky pomáhá a na horších užších okreskách většinou nefunguje.
i30 Fastback - Engine Red, T-GDI 120, Trikolor Komfort
kolomaz
**
Příspěvky: 371
Registrován: 01 led 2021, 18:02

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Příspěvek od kolomaz »

takže "číháš" zda má silnice 2 nebo 3 lajny ? Hm nic proti, já raději čumím co se děje na silnici.
Ale jak jsem napsal, je to o tom, co komu vyhovuje.
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“