Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Děkujeme za podrobný názor! Přesvědčilo mě to. Hatchback je o něco rychlejší.
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Muzes jeste pockat na ten test SM. Ta prvni cast bude asi co nevidet.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
Zvuk je obecne hodne subjektivni.
Je ale pravda, jak pise Maras, ze auto pod plynem (pod zatezi) je hlucnejsi nez auto, co jede "na pohodu" ustalenou rychlosti (a klidne na vyssi otacky).
Je ale pravda, jak pise Maras, ze auto pod plynem (pod zatezi) je hlucnejsi nez auto, co jede "na pohodu" ustalenou rychlosti (a klidne na vyssi otacky).
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
To je ale přece vlastnost všech motorů!
Vždy a všude bude motor hlučnější když to "ohulím", a když to lechtám tak je tišší.
Mně osobně se zvuk mororu při akceleraci líbí, zní tak nějak "nasraně"
Vždy a všude bude motor hlučnější když to "ohulím", a když to lechtám tak je tišší.
Mně osobně se zvuk mororu při akceleraci líbí, zní tak nějak "nasraně"
Re: Motor 1.5DPi
Souhlasím s Odjinud ohledně zvuku (hluku?) pod zátěží. Není to samozřejmě žádná hrůza, někomu se to naopak může i líbit (Patr, Willy50), ale já bych preferoval trochu tišší (nebo hladší?) zvukovou kulisu.
Nelze vyloučit ani různé odchylky kus od kusu. Teď jsem v práci vyměnil jednoho Ceeda II (1.4 CVVT) za jiného a zarazilo mě, jak jsou stejná auta podobného stáří a nájezdu zvukově jiná. Zatímco ten předchozí byl velmi podobný 1.5 DPI (při akceleraci o sobě dával znát hrubším zvukem), ten druhý je překvapivě výrazně tišší - skoro si v něm připadám jako v nějakém elektromobilu Dynamika obou aut je přitom stejná.
Nelze vyloučit ani různé odchylky kus od kusu. Teď jsem v práci vyměnil jednoho Ceeda II (1.4 CVVT) za jiného a zarazilo mě, jak jsou stejná auta podobného stáří a nájezdu zvukově jiná. Zatímco ten předchozí byl velmi podobný 1.5 DPI (při akceleraci o sobě dával znát hrubším zvukem), ten druhý je překvapivě výrazně tišší - skoro si v něm připadám jako v nějakém elektromobilu Dynamika obou aut je přitom stejná.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Motor 1.5DPi
Partnerka má nového Peugeota 2008 1.2 130K. Ten je při klidné jízdě docela tichý, ale při zrychlení a v otáčkách už kolem 3 tis je docela znát drnčivý zvuk. Už se těším, až to porovnám s 1.5, na kterou čekám a ještě nějaký čas čekat budu. Ze zkušební jízdy s 1.5 jsem byl dost spokojený a kombík i ve čtyřech dospělých jel slušně a tiše.
Jinak za mě opravdu min 4 válec. Ten zvuk a chod tříválce se mi nelíbí a vibrace, které se z motoru linou, určitě na životnosti všeho kolem kladný vliv mít nebude. I čtyřválce v naftě mi připadali klidnější (Octavia 2.0 CFHC 103kW a Tucson 1.7 85 kW).
Na papíře a motorové brzdě mohou parametry znít krásně, ale realita může být zcela jiná. Ten Puretec 1.2 má mít max krouťák už od 1500 otáček, ale ten motor pod 2 tis. otáček při mírném plynu už protestuje a nad 3 tis. otáček to začíná mít dost nelibí zvuk. To ta 1.5 i při 4 tis. byla mnohem lépe snesitelnější.
Jinak za mě opravdu min 4 válec. Ten zvuk a chod tříválce se mi nelíbí a vibrace, které se z motoru linou, určitě na životnosti všeho kolem kladný vliv mít nebude. I čtyřválce v naftě mi připadali klidnější (Octavia 2.0 CFHC 103kW a Tucson 1.7 85 kW).
Na papíře a motorové brzdě mohou parametry znít krásně, ale realita může být zcela jiná. Ten Puretec 1.2 má mít max krouťák už od 1500 otáček, ale ten motor pod 2 tis. otáček při mírném plynu už protestuje a nad 3 tis. otáček to začíná mít dost nelibí zvuk. To ta 1.5 i při 4 tis. byla mnohem lépe snesitelnější.
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart, Silky bronze
Tucson 2015, 1.7 CRDi
Opel Astra Caravan 1.7 Dti
Tucson 2015, 1.7 CRDi
Opel Astra Caravan 1.7 Dti
Re: Motor 1.5DPi
Vidím to stejně. Měl jsem ten tříválcový litr asi na týden a moc jsme si nesedli.
Do 2000ot. se nic neděje a ve vyšších otáčkách při zátěži divný zvuk.
Nejde jet, tak jako se 4válcem po městě piánko nějakých 1600ot. V tom okamžiku se motor třese jako ratlík. A netáhne, podle mne je pro 1.0T GDi minimum 2000ot.
Ale je to už,co já vím, tak 5 let, možná od té doby došlo k nějakým změnám?
Na druhé straně, nemůžu říct že by to byl úplný chcípák, na dálnici 150km/h žádný problém, ani se nezapotí.
Do 2000ot. se nic neděje a ve vyšších otáčkách při zátěži divný zvuk.
Nejde jet, tak jako se 4válcem po městě piánko nějakých 1600ot. V tom okamžiku se motor třese jako ratlík. A netáhne, podle mne je pro 1.0T GDi minimum 2000ot.
Ale je to už,co já vím, tak 5 let, možná od té doby došlo k nějakým změnám?
Na druhé straně, nemůžu říct že by to byl úplný chcípák, na dálnici 150km/h žádný problém, ani se nezapotí.
Re: Motor 1.5DPi
hynday farba shimmering silver je to isté ako kiacka lunar silver ?
Re: Motor 1.5DPi
Máte někdo nabarvený motor??
Ne, promiň, to bys měl dát do sekce kastle!
Ne, promiň, to bys měl dát do sekce kastle!
Re: Motor 1.5DPi
Mám za sebou první kilometry a motor mě příjemně překvapil.
Hyundai i30 kombi 1,5 DPi Smart Teal
Re: Motor 1.5DPi
SemaJWB.Rozepiš se trochu.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
I já přidám své dojmy. Mám za sebou prvních 500km a jízdu s autem si opravdu užívám . Mile mě překvapilo, jak auto táhne i na 6 do kopce. A zatím mi každý, koho jsem vezl, řekl, jak je to krásně tiché. Nejlepší spotřeba zatím 5,6 dle palubního počítače, jinak kolem 6 l. Jo a ještě k tomu jak jsme tu řešili nějaký ten týden zpátky pevné tažné, tak v mém případě je to zcela bez problému a senzory si ho nevšímají.
Hyundai i30 HB 1,5DPi 81kW SMART, engine red
Ford fiesta mk5 1,25 55kW
ex: Nissan primera p11 2,0 96kW
Ford fiesta mk5 1,25 55kW
ex: Nissan primera p11 2,0 96kW
Re: Motor 1.5DPi
To byl jenom takový první dojem. Chtěl jsem se o něco víc rozepsat až tak za měsíc dva.
Ale ve zkratce-motor tichý, záběr už od nižších otáček, dobře odstupňovaná převodovka, spotřeba se zdá sympatická. Zkusil jsem i kousek po dálnici, šestka je kratší, takže na rychlé dálniční přelety to není. S tím jsem však počítal.
Hyundai i30 kombi 1,5 DPi Smart Teal
Re: Motor 1.5DPi
Tak moje dojmy po najetí 1700Km = tak zatím jen okrajově - pořád zajíždím, takže jsem tomu ještě moc nenaložil - jezdím na 2-3,5tis. otáček. Vlastnil jsem předtím druhou gen. i30 1.6 88Kw (hatchback), takže jsem čekal, že 80kw a k tomu kombík, že to prostě bude znát a nebude tak živé. Ale ono tomu tak překvapivě není Pocitově se mi to jeví lépe - kopečky, které jsem předtím jezdil na 4ku, teď vyjedu na pohodu s 5kou.. hluk se snížil rapidně - na tachometru 100km/h a není to znát. Motor se ve větších otáčkách ozve, ale je to příjemný zvuk motoru (abych věděl, že tam pořád je ) A spotřebu zatím nějak neřeším - ale co jsem občas kouknul, tak trasu do práce = 30Km za 4,7L, tu samou trasu jsem měl u předchozí 1.6ky spotřebu 5,5L.. rovina, spíše z kopce.., cesta zpátky tak 5,5-6,5L (jak tomu šlapu na krk).. ten dlouhodobej průměr je zatím na 6.0L rovných. Ale jak říkám, spotřebu si budu měřit a hlídat až po zajetí.
Ve 3tis. plánuji výměnu olejů (když to všichni říkáte ) a pak už budou jenom samá pozitiva a sociální jistoty
Ve 3tis. plánuji výměnu olejů (když to všichni říkáte ) a pak už budou jenom samá pozitiva a sociální jistoty
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart (od 26.4.2021)
prodáno: Hyundai i30 II HB 1.6 CVVT Trikolor 88kw
prodáno: Hyundai i30 II HB 1.6 CVVT Trikolor 88kw
Re: Motor 1.5DPi
Čau, hlavně si zkontroluj, co ti tam nalijou. Abys nedopadl jako já...
H i30 combi Comfort 1.5DPI