HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
Klasický automat otázku spoľahlivosti resp. servisnej nenáročnosti vôbec nerieši. Hlavne ak servis hyundai nerieši výmeny oleja , filtru v rámci servisných prehliadok a ak hyundai nerieši servis prevodoviek k spokojnosti zákazníka po skončení záruky.
P.S. najviac ma zaujal názov úradu - ... odbor socialistickej a ľudovo-demokratickej dopravy.
P.S. najviac ma zaujal názov úradu - ... odbor socialistickej a ľudovo-demokratickej dopravy.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
Klasický planeťák je nejjednodušší a nejblbovzdornější převodovka vůbec .
Otázka údržby má být primárně zájmem majitele, doporučení výrobce jsou jen písmenka !
Otázka údržby má být primárně zájmem majitele, doporučení výrobce jsou jen písmenka !
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
To by tam nemali písať,že doživotná náplň.Pre bežného človeka,vybavené.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
Z něčeho žít musí ...
Z nových aut nic není, tak se musí vydělávat na dílech...
Z nových aut nic není, tak se musí vydělávat na dílech...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Kamílek
- **
- Příspěvky: 427
- Registrován: 29 čer 2018, 19:47
- Bydliště: skoro Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
Špatně jsem koukal, díky za opravu.Axel.Foley píše: ↑21 čer 2021, 11:30 Kamílek: Budeš se divit, dle ceníku HEV v nižší výbavě opravdu přichází na 17" kolech. Naopak kola o rozměru 18" pro tuto motorizaci povolena nejsou, až 19" pro výbavu Style.
Mr. : Zajímavé shrnutí Díky za počtení. Ještě by třeba bylo vhodné porovnat Premium, kde jsou elektronické tlumiče. Z mého kratičkého svezení s touto výbavou bych řekl, že s těmi je to auto ještě tvrdší a na nekvalitních cestách i značně nepohodlné
Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_momMaras píše: ↑09 čer 2021, 18:35 Samozřejmě vim, jaký je rozdíl mezi prevodovkama, já reagoval na tvou zmínku o Mondeu a nastínil jeho problémy a to, že lidi kupují SUV více než klasiku je jen jeden z důvodu neúspěchu Mondea. On Ford vůbec docela polevil v kvalitě a bohužel jde to poznat. Šetří na nesprávných místech.
Spomínajú tam aj hybrid.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
Spousta lidí tady řeší 19" kola, zajímalo by mě, jestli u NX4 neudělali nějakou výraznější změnu v tvrdosti podvozku, protože u mé verze nejsou 19" kola žádná tragédie. Samozřejmě, že když obuju 17" kola, auto změkne a jízda je pohodlnější, ale auto je taky o poznání neklidnější na silnici. Ale je možný, že je u NX4 podvozek naladěnější jinak. Budu to muset někdy vyzkoušet a porovnat A to koukám, že u nového dali o malilinko vyšší pneu, takže by mělo být decentně pohodlnější.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
Záleží z čeho do toho sedneš . A taky jak moc máš zničený záda . Já jsem v tomhle naprostý extrém, který otřesy snáší v posledním půl roce hrozně špatně. Při přesedání z TLE do NX4 na sedmáctkách je jasně patrné, o kolik se NX4 zklidnila a získala jistotu a přitom mi přijde i drobet pohodlnější. A protože jsem na 17'' začínal a kola se postupně zvětšovala, tak jsem stoupající natřásání vnímal opravdu výrazně. Je možné, že kdyby to šlo v opačném pořadí, tak by mi to tolik nepřišlo .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
ten 230K model sem měl pučený na vikend a musím říct, že to byl luxus v tom jezdit.
Nejlepší jak mě chtel ujet borec ve 4 oktávě XD
Nejlepší jak mě chtel ujet borec ve 4 oktávě XD
Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
V první řadě se chci omluvit, že mi tak trvalo, než jsem se dostal k sepsání této výjimečné zkušenosti.
Tak i já se konečně dočkal a podařilo se mi dorazit na (údajně) poslední test Tucsonu v našem obvyklém složení.
Již od uvedení na trh se nestydím za to, že se mi ten nový, kontroverzní vzhled auta LÍBÍ stejně, jako tomu bylo, když jsem poprvé čekal v autorizovaném servisu na opravu ácy a tam se na mě usmíval červený Tucson předchozí generace. Jak já tehdy nad ním slintal! A stejně tak i nad touto generací.
I dávám se do šmejdění po autě. Nacházím čtveřici USB portů, 2 vpředu a 2 pro pasažéry vzadu a 2x 12V zásuvku na cokoli. Jsem částečně znechucen z lesklých plastů použitých téměř všude (koho pro Boha napadlo dát ten tak snadno zapatlatelný plast na opěrku na ruku ve dveřích?!!) Stejně tak snadno opatlatelný infotainment snižuje celkový dojem z vnitřního vzhledu i když celý ten středový panel s tlačítkovým voličem automatické převodovky, loketní loketskou s úložným prostorem a 2 držáky nápojů (což mi tak připomíná. V celém autě není jediný držák, kam by se vešla normální 1,5l láhev od minerálky, jakožto vůbec nikam se opravdu nevleze (ani do loketky) )přecházejích do ovládání klimatizace s autorádiem vypadá velmi dobře! (jen kdyby na tom opravdu nebylo vše vidět). Jako první zkouším sedačku spolujezdce a jako vždy se mi z ní nechce vysedat. Nejradši bych si ty sedačky dal do obývacího pokoje místo křesel, až tak mě příjemně obklopují. Nenechávám opomenuté i zadní sedačky, které mají nastavitelný sklon opěráku a pokud budou vzadu sedět jen 2 lidé, tak si mohou dopřát též komfortu držáků nápojů které jsou schované v prostřední sedačce jakožto loketní opěrka.
Pod sedákem zadních sedaček se nachází větrací mřížka(od baterií?), ze které v létě příjemně lehce fouká, ale obávám se, jaké to bude v zimních mrazivých večerech. Přesouvám se do zavadlového prostoru a zde je pravděpodobně jediný důvod, proč si Tucsona asi nikdy nekoupím. Zavazadlový prostor, což připomínám snad pokaždé, je na mé poměry zkrátka k mohutnosti vozu mrňavý.. Ale nikdy neříkejte nikdy. Však to znáte.
A určitě Vás bude zajímat i rychlý nástřel údržby vozu! Kabinový filtr je stále krásně přístupný za kastlíkem na rukavice, výměna oleje je předepsaná každých 15tkm/12měsíců, takže konečně žádný long life interval. S rychlým a obtížným pohledem pod auto se mi i zdálo, že má v krytu motoru i sundavací část, kvůli snažší údržbě. Zapalovací svíčky vám dle výrobce vydrží 165t km ale u čeho se opravdu zarážím je interval výměny chladící kapaliny motoru/invertoru. Zde si dovolím citovat manuál: „Kontrola množství chladící kapaliny každých 30000 km. První výměna při 210 000 km nebo po 120 měsících; poté výměna každých 30 000 nebo 24 měsíců.“ Opravdu chcete chladící kapalinu v autě nechávat tak dlouho? Já tedy rozhodně ne!
Tohle vše a víc si můžete ale sami kdyžtak přečíst v této.. Plnohodnotné knize, ve které se dle počtu stránek dozví snad i jak sestavit převaděč spojitosti. Ale za to vám neručím, já ho tam v krátkém nahlédnutí nenašel. Pojďme si trochu zajezdit. Jako první si užívám klidnou jízdu na místě spolujezdce pod taktovkou Chasnika, už jsem zmínil ty úžasné sedačky? Bohužel ani ty nejsou všemocné a auto trochu skáče na nerovnostech. Není to nic hrozného, rozhodně ne tak, jak popisoval zbytek testerů, ale to možná, že jsem neměl možnost Tucsona vyzkoušet na jiném rozměru pneu. Pokud tvrdí, že to je hrozný až na tomhle obutí, tak na jiném si budete užívat ničím nerušenou jízdu. Ale jinak je jízda krásně tichá, plynulá a asi i vcelku dynamická, čehož si ani nemusíte v tom tichu všimnout.
I usedám za volant a omlouvám se, zde to začínám mít již dosti mlhavé, tak budu stručný. Tenhle motor je zábavný a návykový. Při jízdě prakticky nevnímám přepínání elektrického a spalovacího motoru a tak bohužel nemohu sdílet své poznámky o tom, do kolika km/hod se dá jet čistě na elektriku. Zkrátka mě to ani nenapadlo zkoumat, jak mě ta jízda pohltila.
Vím, že textu tak nějak chybí závěr.. Je to způsobené tím, že krátký okamžik s tak krásným autem nejde ukončit nějak rychle a zbrkle, takže časem snad doplním (snad po nějaké další příležitosti do tohoto vozu usednout)
Tak i já se konečně dočkal a podařilo se mi dorazit na (údajně) poslední test Tucsonu v našem obvyklém složení.
Již od uvedení na trh se nestydím za to, že se mi ten nový, kontroverzní vzhled auta LÍBÍ stejně, jako tomu bylo, když jsem poprvé čekal v autorizovaném servisu na opravu ácy a tam se na mě usmíval červený Tucson předchozí generace. Jak já tehdy nad ním slintal! A stejně tak i nad touto generací.
I dávám se do šmejdění po autě. Nacházím čtveřici USB portů, 2 vpředu a 2 pro pasažéry vzadu a 2x 12V zásuvku na cokoli. Jsem částečně znechucen z lesklých plastů použitých téměř všude (koho pro Boha napadlo dát ten tak snadno zapatlatelný plast na opěrku na ruku ve dveřích?!!) Stejně tak snadno opatlatelný infotainment snižuje celkový dojem z vnitřního vzhledu i když celý ten středový panel s tlačítkovým voličem automatické převodovky, loketní loketskou s úložným prostorem a 2 držáky nápojů (což mi tak připomíná. V celém autě není jediný držák, kam by se vešla normální 1,5l láhev od minerálky, jakožto vůbec nikam se opravdu nevleze (ani do loketky) )přecházejích do ovládání klimatizace s autorádiem vypadá velmi dobře! (jen kdyby na tom opravdu nebylo vše vidět). Jako první zkouším sedačku spolujezdce a jako vždy se mi z ní nechce vysedat. Nejradši bych si ty sedačky dal do obývacího pokoje místo křesel, až tak mě příjemně obklopují. Nenechávám opomenuté i zadní sedačky, které mají nastavitelný sklon opěráku a pokud budou vzadu sedět jen 2 lidé, tak si mohou dopřát též komfortu držáků nápojů které jsou schované v prostřední sedačce jakožto loketní opěrka.
Pod sedákem zadních sedaček se nachází větrací mřížka(od baterií?), ze které v létě příjemně lehce fouká, ale obávám se, jaké to bude v zimních mrazivých večerech. Přesouvám se do zavadlového prostoru a zde je pravděpodobně jediný důvod, proč si Tucsona asi nikdy nekoupím. Zavazadlový prostor, což připomínám snad pokaždé, je na mé poměry zkrátka k mohutnosti vozu mrňavý.. Ale nikdy neříkejte nikdy. Však to znáte.
A určitě Vás bude zajímat i rychlý nástřel údržby vozu! Kabinový filtr je stále krásně přístupný za kastlíkem na rukavice, výměna oleje je předepsaná každých 15tkm/12měsíců, takže konečně žádný long life interval. S rychlým a obtížným pohledem pod auto se mi i zdálo, že má v krytu motoru i sundavací část, kvůli snažší údržbě. Zapalovací svíčky vám dle výrobce vydrží 165t km ale u čeho se opravdu zarážím je interval výměny chladící kapaliny motoru/invertoru. Zde si dovolím citovat manuál: „Kontrola množství chladící kapaliny každých 30000 km. První výměna při 210 000 km nebo po 120 měsících; poté výměna každých 30 000 nebo 24 měsíců.“ Opravdu chcete chladící kapalinu v autě nechávat tak dlouho? Já tedy rozhodně ne!
Tohle vše a víc si můžete ale sami kdyžtak přečíst v této.. Plnohodnotné knize, ve které se dle počtu stránek dozví snad i jak sestavit převaděč spojitosti. Ale za to vám neručím, já ho tam v krátkém nahlédnutí nenašel. Pojďme si trochu zajezdit. Jako první si užívám klidnou jízdu na místě spolujezdce pod taktovkou Chasnika, už jsem zmínil ty úžasné sedačky? Bohužel ani ty nejsou všemocné a auto trochu skáče na nerovnostech. Není to nic hrozného, rozhodně ne tak, jak popisoval zbytek testerů, ale to možná, že jsem neměl možnost Tucsona vyzkoušet na jiném rozměru pneu. Pokud tvrdí, že to je hrozný až na tomhle obutí, tak na jiném si budete užívat ničím nerušenou jízdu. Ale jinak je jízda krásně tichá, plynulá a asi i vcelku dynamická, čehož si ani nemusíte v tom tichu všimnout.
I usedám za volant a omlouvám se, zde to začínám mít již dosti mlhavé, tak budu stručný. Tenhle motor je zábavný a návykový. Při jízdě prakticky nevnímám přepínání elektrického a spalovacího motoru a tak bohužel nemohu sdílet své poznámky o tom, do kolika km/hod se dá jet čistě na elektriku. Zkrátka mě to ani nenapadlo zkoumat, jak mě ta jízda pohltila.
Vím, že textu tak nějak chybí závěr.. Je to způsobené tím, že krátký okamžik s tak krásným autem nejde ukončit nějak rychle a zbrkle, takže časem snad doplním (snad po nějaké další příležitosti do tohoto vozu usednout)
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
Díky za dojmy z auta, konečně někdo, komu se líbí tak jako mně.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
Supet,tak už ste dvaja.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
Čtyři!
Exterier - kromě zadních blinkrů, interier - ty nešťastné lesklé plochy.
Na ostatní se dá zvyknout, vždy je to o kompromisu.
Exterier - kromě zadních blinkrů, interier - ty nešťastné lesklé plochy.
Na ostatní se dá zvyknout, vždy je to o kompromisu.
Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal
Já si nemůžu pořád najít cestu k tomu zadku auta, ať koukám jak koukám, pořád z toho mám takové smíšené pocity Interiér se mi líbí moc, i ty lesklý plochy by mi nevadily, byť z Elantry dobře vím, že je třeba se o ně neustále starat a časem se poškrábou jejich neustálým čištěním (a to jsem používal mikroutěrku).
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979