Ahojte, stretol sa už niekto so závadou, že pri jazde alebo aj prudkom zošliapnutí plynu na voľnobeh, zhruba pri otáčkach okolo 3000 a viac, začne motor vynechávať a z výfuku ide veľký dym? Jedná sa o 2,2 CRDI. Pokiaľ jazdím do 2,5 tis. otáčok, bez problémov, taktiež štarty, otáčky mi vôbec nekolíšu. Len na diaľnici idem max. 120, lebo už pri vyššej rýchlosti a otáčkach blížiacich sa k 3000 sa to začne prejavovať, motor vynecháva a stráca výkon.
Ďakujem
Motor pri otáčkach nad 3000 vynecháva
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Motor pri otáčkach nad 3000 vynecháva
Santa Fe 2.0 CRDI 4x4 ročník 2002
- Reklama
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor pri otáčkach nad 3000 vynecháva
Něco podobného mi dělal I 30 1,6 CRDi. Nepravidelně, ale bez dýmu. Nešel do otáček, ale nikdy nechcípl ve volnoběhu. Byl to DPF filtr, teplotní čidlo v něm a kyslíková sonda v motoru. Tohle měnili v záruce. Pak byl pokoj. Ten DPF filtr nikdy nesepnul, aby se vypálil.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Motor pri otáčkach nad 3000 vynecháva
Ďakujem za odpoveď, ja DPF nemám, len katalyzátor.
Santa Fe 2.0 CRDI 4x4 ročník 2002