DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku
Moderátor: Moderátoři
Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku
Přesně...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku
A o turbu nemluvě jak trpí když se motor podtači. Člověk v domění že autu pomáhá tím. Mu vlastně škodí nevědomky. Motor se musí točit poradně. A nešimrat ho až cele auto rezonuje a duni. A jezdit na spotřebu je blbost úplná.
Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku
Akurát je tam malý rozdiel... set zotrvačníku a spojky (MT6) si pri troche šikovnosti vymeníš sám alebo to dokáže urobiť aj bežný servis pri požadovanej kvalite... DCT už vyžaduje servis vyberať dôkladnejšie .
Naposledy upravil(a) dibarbora dne 10 kvě 2021, 22:16, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku
Na mestské použitie je holt treba vyberať inú techniku.... meničový automat, HSD od Toyoty... . Komfort niečo bude vždy stáť...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku
Jj souhlas. Akorat, ze jsem v te dobe nevedel do ceho jdu. Urcite je lepsi do mesta AT z predfaceliftove i40 s klasickym hydromenicem. Ale urcite je to, ze nelituji. Auto mam rad vic nez svou přítelkyní
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku
Takze, spojky + setrvacnik vymeneny. Vubec nevim kolik casu jim to zabralo, protoze auto sem tam nechal nez jel na dovolenou. Tipuju jeden den.
Auto uz jezdi konecne normalne a pri rozjezdech uz necuka. Hlavne motor se strasne moc ztisil. Opravdu neuveritelnej rozdil. Urcite za to muze setrvačník. Na cenu se me neptejte Je to trochu slozitejsi...
p.s. mel jsem kolem 1700 otacek pri jizde vetsinou do kopce cukani jako by zavahani prevodovky, nez tam skocil dalsi kvalt a to bohuzel zustalo. Tajne jsem doufal, ze tohle to po vymene se taky vyresi ale bohuzel. Samozrejme je tam milion veci, ktera by na to mohla mit vliv ale nejvetsi podezreni mam na turbo. Kdo vi, treba casem na to prijdu
Auto uz jezdi konecne normalne a pri rozjezdech uz necuka. Hlavne motor se strasne moc ztisil. Opravdu neuveritelnej rozdil. Urcite za to muze setrvačník. Na cenu se me neptejte Je to trochu slozitejsi...
p.s. mel jsem kolem 1700 otacek pri jizde vetsinou do kopce cukani jako by zavahani prevodovky, nez tam skocil dalsi kvalt a to bohuzel zustalo. Tajne jsem doufal, ze tohle to po vymene se taky vyresi ale bohuzel. Samozrejme je tam milion veci, ktera by na to mohla mit vliv ale nejvetsi podezreni mam na turbo. Kdo vi, treba casem na to prijdu
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI