Poloha volantu - vypínání ESP
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Poloha volantu - vypínání ESP
Dobrý den, objevil se mi problém s řízením, a to: po projetí prudké levé zatáčky se mi na rovině volant nevrátí do původní polohy, ale při následné jízdě rovně zůstane natočen doleva. Když potom projedu pravou zatáčku, tak se při výjezdu a následné jízdě rovně srovná zpět do normální polohy. Nechal jsem udělat geometrii, ale problém zůstal. Naopak, teď zůstane volant stejně vybočen a ještě se mi často (ne vždy) vypne ESP. Ještě mám takový pocit, že při nájezdu do zatáčky a po zatočení volantem auto jakoby okamžik jede rovně a pak teprve zatočí. Zkoušel jsem vůli řízení u vypnutého motoru a žádná tam není. Jinak auto i s vybočeným volantem na rovině normálně drží stopu. Tento problém se objevil tak týden až dva potom, co jsem táhl 280 km vlek s naloženým autem. Nevím, jestli to může mít spojitost, ale jen pro úplnost.
- Reklama
- stefanpilat
- **
- Příspěvky: 494
- Registrován: 11 úno 2020, 11:26
Re: Poloha volantu - vypínání ESP
Vypadá to jako problém s čepem řízení. Na to se ale asi bude muset podívat někdo v servisu.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Re: Poloha volantu - vypínání ESP
Snímač natočenia volantu či ako sa to volá. Je tu o tom téma a tiež som to už menil.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Re: Poloha volantu - vypínání ESP
Já se primárně ptám na problém s řízením (poloha volantu) předpokládám, že vypínání ESP je jen důsledek jeho nesprávné polohy při jízdě rovně.