Špatná zkušenost

Vše o garančkách a Vašich zkušenostech se servisy.

Moderátor: Moderátoři

tommula
Příspěvky: 6
Registrován: 10 led 2021, 20:37

Re: Špatná zkušenost

Příspěvek od tommula »

Tyjo a muzes aspon upresnit v ktere lokalite to bylo? Morava, Slezko..Čechy...?! :oops:
Reklama
 

Lukasekgr
Příspěvky: 6
Registrován: 06 bře 2021, 13:13

Re: Špatná zkušenost

Příspěvek od Lukasekgr »

Ahoj byla to severní Morava..
Boryš
****
Příspěvky: 1137
Registrován: 30 bře 2019, 12:18

Re: Špatná zkušenost

Příspěvek od Boryš »

Víc jak jeden a půl měsíce a slíbená informace o výsledku nikde. nyní jen takové široké info kde že asi je ten servis kde mají takového supr mechanika odborníka. No asi výsledek, tedy konečná reakce servisu , je pro Lfukasekgr výhodný.
Lukasekgr
Příspěvky: 6
Registrován: 06 bře 2021, 13:13

Re: Špatná zkušenost

Příspěvek od Lukasekgr »

Ahoj moc se omlouvám ale vzhledem k té krizi a jedno s druhým jsem se k tomu ještě nedostal hned jak to pojedu řešit budu psát co a jak ještě jednou se všem omlouvám.
Lukas40
*
Příspěvky: 47
Registrován: 12 čer 2021, 12:37

Re: Špatná zkušenost

Příspěvek od Lukas40 »

Lukasekgr píše: 11 bře 2021, 22:37 Zdravím všechny jsem tady nový a potřeboval bych poradit.
Koupil jsem si nový Hyundai Tucson r.v. 2018 ,1.6 130kw mám najeto 22000km. Letos 7.1.2021 jsem byl na druhé garanční prohlídce takže klasika výměna oleje,filtry atd. Po ujetí 4000km začla blikat kontrolka oleje si říkám asi nějaká porucha čidla nebo tak něco chvilku blikala pak zas nic po ujetí dalších 10km začla svítit na pořád. Hned zastavuju vylezu z auta jdu si zapálit a koukám pod autem louže oleje. Volám Hyundai assistance říkám co a jak paní v pohodě domluvila mi náhradní vozidlo a čekal jsem na odtahovku.
A teď to přijde. Vracím se po 4 dnech z práce tak se těším domů na děti.Pánové nikdy jsem nic neřešil a radši sklopil uši nejsem žádný prudič ale tohle takhle nechci nechat. Při čekání na odtahovku jsem si všiml že na plastovém spodním krytu motoru leží výpustný šroub. Bylo 18.50 žádná půlnoc na odtahovku jsem čekal asi tři hodiny vyjížděla z města vzdálenost 17km nabízely mi auto vzdálenost asi 60km nebo s toho stejného místa jako byla odtahovka i nejbližší autorizovaný servis Hyundai tak jsem kývl jednalo se o 15 let staré Audi v benzínu zrovna pršelo takže po cestě domů jsem se asi v každé kaluži na cestě posunul o půl metru doprava nebo doleva takže šrot. Na druhý den zhruba v devět volá pán se servisu jak jsem se domníval na garanční prohlídce nedotáhli vypouštěcí šroub říká mi nic s tím nebudem dělat budu volat kde vám to dělali většinou si to chtějí dát do kupy sami říká já jim zavolám a vy jim zavolejte tak za 20minut. Po 20 minutách tam volám pán celkem nevrlý že si auto musí převézt k sobě a zjistit co a jak a za chvilku mi dají vědět.
Po uplynutí asi 3 hodin mi volá znovu že se tím zabývá přímo majitel servisu že se ozve zase za chvilku.
Po dalších 2 hodinách mi volá můžete si zajet pro auto je to hotový do toho servisu kde se odtáhlo a že se omlouvají a že mi nabízí slevu 10% s příští výměny oleje.🤔🤔🤔 Jako fakt???!!!
Tak jsem vyrazil pro auto jdu prve vrátit to zapůjčené sídlo někde v poli málem mě tam sežrali psi pak pěšky v -5 nějaké 2 km pán s odtahovkou říkal pár metrů tak jsem nakonec vyzvedl auto a po cestě jsem volal tam kde to zkazily že nesouhlasím s jejich nabídkou a že se jim ozvu. Než nějakou slevu radši bych třeba prodlouzenu záruku na motor nebo tak něco.
Poradí někdo jak se zachovat??? Dík
Docela maras. Tohle bych určitě řešil právní cestou, nestal bych se s nimi.
Opravy a servis automatických převodovek všech tipů a značek.Repasovani hydromenicu,. Prodej náhradních dílů olejů a kapalin.. +420608675576 www.prevodovkyautomat.cz
Uživatelský avatar
kremilek10
**
Příspěvky: 105
Registrován: 01 dub 2021, 20:09

Re: Špatná zkušenost

Příspěvek od kremilek10 »

je to uz nejaka doba...
normalne napis o jaky servis se jedna
Tucson 1.6 T-GDi 110 kW Start manuál, barva Dark Teal Metallic, 7/2021
Kia Cee'd SW 1.4 CVVT Anniversary Plus, barva Blue Space, 4/2015
Foxy
**
Příspěvky: 126
Registrován: 08 čer 2021, 17:57

Re: Špatná zkušenost

Příspěvek od Foxy »

Presne tak, tiež toto vlákno sledujem. Aj keby to priam vyriešili všetko k spokojnosti na koniec, tak nedáva zmysel nepodeliť sa o skúsenosť a recenziu - na to ten internet/fórum je, aby ľudia zdieľali svoje názory. Nechápem prečo sa ľudia boja napísať pravdu, aby "nepoškodili" fušera čo poškodil ich a určite aj iných.
i30 Fastback 1,5 T-GDI MHEV IMT Family Smart (11/2021)
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9114
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Špatná zkušenost

Příspěvek od idam.i »

Zverejniť meno tych čo robia takéto prúsery je určite správne.Niet dôvodu to tajiť.Rovnako ako aj keď je niečo pozitívne.
Nechápem z čoho pramení tento postoj. #-o
Je to aj cieľ takýchto fór.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Lukasekgr
Příspěvky: 6
Registrován: 06 bře 2021, 13:13

Re: Špatná zkušenost

Příspěvek od Lukasekgr »

Takže vzhledem k tomu že zase čekám 3 měsíce na to až mi někdo zavolá ohledně termínu schůzky s majitelem servisu zveřejňuji že to podělali v Rely Ostrava už mi došla trpělivost. Prodejce pan Chromec zlatej člověk ale přístup majitele a servisu katastrofa.
Uživatelský avatar
kremilek10
**
Příspěvky: 105
Registrován: 01 dub 2021, 20:09

Re: Špatná zkušenost

Příspěvek od kremilek10 »

no super, Chromec mi taky prodal auto, jak budu na servise v lete, tak na toto se u nich zeptam, jestli to je u nich normalni

me takovy pristup dokaze neuveritelne vytocit, chybu udela kazdy, ale ne kazdy se k tomu postavi jak ma...
Tucson 1.6 T-GDi 110 kW Start manuál, barva Dark Teal Metallic, 7/2021
Kia Cee'd SW 1.4 CVVT Anniversary Plus, barva Blue Space, 4/2015
Storman
**
Příspěvky: 177
Registrován: 14 říj 2021, 12:22

Re: Špatná zkušenost

Příspěvek od Storman »

Ja by som nečakal ani týždeň, pekne všetko napíš na import a žiadaj riadnu satisfakciu.
Ja osobne by som pod výmenu motora alebo zľavu z vozidla/prehliadky zdarma nešiel.
i30 Fastback 1.5 T-GDI DCT Style Shimmering Silver
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9114
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Špatná zkušenost

Příspěvek od idam.i »

Určite by som konal a hóódne razantne. :oops: :evil:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Odpovědět

Zpět na „Tucson 2015- Garanční prohlídky, servis“