Má i40 dnes ještě co nabídnout?
Moderátor: Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Má i40 dnes ještě co nabídnout?
Alternativa: Toyota ProAce
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: Má i40 dnes ještě co nabídnout?
Ahojte,
aj keď je to podľa mňa už pasé a borec si už za ten rok čo tu príspevok trčí niečo vybral, celkom ho chápem. Pretože ja som pred rokom z dôvodu rozšírenia sa rodiny uvažoval rovnako a mal som tiež i30 fastback. Vozidlo som som kupoval ako predvádzačku, čiže malo v tom čase stále svoju cenníkovú cenu a nejazdilo špatne, s kúpou panovala spokojnosť. ALE, potreboval som viac miesta. S som obecne nemal zlé skúsenosti, tak som chcel ostať pri značke. Už pred i30 som pokukoval aj po i40, ale bola pre mňa drahá. Čo sa však zmenilo, pretože po tom čo odstavili výrobu, jazdenky pekne klesli na cene a ešte neboli do šrotu.
Tak som u áčok našiel 6 ročný dobrý kus po 1 majiteľovi, servisovaný v za cenu niečo málo cez 200tis. Oni tam fastback aj vykúpili a poslali na účet 100tis. I40 je z čias pred faceliftom, ale to mi nevadilo, má dobrú výbavu, navi, xenony, skrátka veci na ktoré som si už zvykol. Samozrejme chcelo to menšie investície, výmena tyčiek riadenia, vymenil som aj brzdy a kotúče, ale inak nič viac. Mal som šťastie na dobrý kus. Nič tam nebúcha, nevŕzga, auto má oproti fastbacku mäkšie tlmiče, je vyslovene stavané na pohodovú dialničnú jazdu kde sa cíti ako ryba vo vode. Spotreba 5,8-6,5 l nafty, dynamika mi celkom vyhovuje. A hlavne, dôvod prečo som menil sa vyriešil, je tam výrazne viac priestoru, vpredu aj v zadu. Kufor je veľký, presťahoval som v tom rodinu z UA do CZ na jeden krát. Po sklopení sedačiek sa tam zatiaľ vliezlo všetko čo som potreboval.
Za mňa veľká spokojnosť s výmenou za toto auto. Nezaváhal by som ani teraz. A že nemá asistenta jazdy v pruhoch... je mi to úplne jedno, hovadina na pobavenie pasažierov. Brzdný asistent, dávam si pozor ako jazdím, držím odstup. Asi som stará škola ale vážne za mňa spokojnosť so všetkým čo tá i40 poskytuje
Danyo
aj keď je to podľa mňa už pasé a borec si už za ten rok čo tu príspevok trčí niečo vybral, celkom ho chápem. Pretože ja som pred rokom z dôvodu rozšírenia sa rodiny uvažoval rovnako a mal som tiež i30 fastback. Vozidlo som som kupoval ako predvádzačku, čiže malo v tom čase stále svoju cenníkovú cenu a nejazdilo špatne, s kúpou panovala spokojnosť. ALE, potreboval som viac miesta. S som obecne nemal zlé skúsenosti, tak som chcel ostať pri značke. Už pred i30 som pokukoval aj po i40, ale bola pre mňa drahá. Čo sa však zmenilo, pretože po tom čo odstavili výrobu, jazdenky pekne klesli na cene a ešte neboli do šrotu.
Tak som u áčok našiel 6 ročný dobrý kus po 1 majiteľovi, servisovaný v za cenu niečo málo cez 200tis. Oni tam fastback aj vykúpili a poslali na účet 100tis. I40 je z čias pred faceliftom, ale to mi nevadilo, má dobrú výbavu, navi, xenony, skrátka veci na ktoré som si už zvykol. Samozrejme chcelo to menšie investície, výmena tyčiek riadenia, vymenil som aj brzdy a kotúče, ale inak nič viac. Mal som šťastie na dobrý kus. Nič tam nebúcha, nevŕzga, auto má oproti fastbacku mäkšie tlmiče, je vyslovene stavané na pohodovú dialničnú jazdu kde sa cíti ako ryba vo vode. Spotreba 5,8-6,5 l nafty, dynamika mi celkom vyhovuje. A hlavne, dôvod prečo som menil sa vyriešil, je tam výrazne viac priestoru, vpredu aj v zadu. Kufor je veľký, presťahoval som v tom rodinu z UA do CZ na jeden krát. Po sklopení sedačiek sa tam zatiaľ vliezlo všetko čo som potreboval.
Za mňa veľká spokojnosť s výmenou za toto auto. Nezaváhal by som ani teraz. A že nemá asistenta jazdy v pruhoch... je mi to úplne jedno, hovadina na pobavenie pasažierov. Brzdný asistent, dávam si pozor ako jazdím, držím odstup. Asi som stará škola ale vážne za mňa spokojnosť so všetkým čo tá i40 poskytuje
Danyo
Hyundai i40 CW 1.7 (136 k)
Hyundai I30 1.4 fastback Style
Hyundai TUCSON 2.0 4x4 Club
Hyundai IX35 1.7 Tricolor Plus
Hyundai I30 1.4 combi
VW Passat 1.9 TDI Variant
Škoda Octavia 1.9 TDI a 1.6 TDI
Renault Megane 1.4 sedan
Daewoo Lanos
Hyundai I30 1.4 fastback Style
Hyundai TUCSON 2.0 4x4 Club
Hyundai IX35 1.7 Tricolor Plus
Hyundai I30 1.4 combi
VW Passat 1.9 TDI Variant
Škoda Octavia 1.9 TDI a 1.6 TDI
Renault Megane 1.4 sedan
Daewoo Lanos
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Má i40 dnes ještě co nabídnout?
na tie je udajne tak hrozne mnozstvo reklamacii, ze to kazi renome Toyoty ako spolahlivej znacky. Potvrdene dvomi nadejnymi majitelmi a jednym servisnym technikom. Asi je to ten francuzsky povod s logom Toyoty co proste nie je uplne Toyota ako taka
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Má i40 dnes ještě co nabídnout?
Mexican: To jsem nevěděl, díky za info.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Má i40 dnes ještě co nabídnout?
toyota sa kopla keď rebrandovala francúza....
inak som čítal pekný test na hybridný s-max, ten má naopak črevá od toyoty, to urobili vo forde dobre...
Inak k i40 - asi trošku nedocenené auto pretože v tejto triede ľudia proste hyundai nebrali bo mu chýbala aura "prémiovosti".
Ale rozhodne kus auta za dobrú cenu...
inak som čítal pekný test na hybridný s-max, ten má naopak črevá od toyoty, to urobili vo forde dobre...
Inak k i40 - asi trošku nedocenené auto pretože v tejto triede ľudia proste hyundai nebrali bo mu chýbala aura "prémiovosti".
Ale rozhodne kus auta za dobrú cenu...
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Má i40 dnes ještě co nabídnout?
u nas na ulici, kde je 12 domov mame 4 Hyundai - 2x i40, accent a Kona. Borec co mal i40 ju ma uz tretiu (vzdy meni po 3 rokoch), borec co m konu mal predtym Velostera. Takze u nas ma zrejme I40 stale co ponuknut
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Má i40 dnes ještě co nabídnout?
a ako s tými motormi? Predpokladám benzíny žerú veľa a asi ich aj veľa niet, dízel mal problémy? hodil by sa tam klasický väčší mpi a do toho lpg...
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Má i40 dnes ještě co nabídnout?
i40 mal u nás dva benzínové motory.Boli to 1,6GDI a potom 2,0GDI.Ani jeden nie je vhodný na LPG.
Pokiaľ netreba moc dynamiky,dá sa z1,6kou žiť,inak voliť dvojliter.A určite bacha na karbón.
Pokiaľ netreba moc dynamiky,dá sa z1,6kou žiť,inak voliť dvojliter.A určite bacha na karbón.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Má i40 dnes ještě co nabídnout?
no veď to... benzíny sú tak na hranici tak veľkého auta a k tomu priamy vstrek. Škoda keby tam šupli nejakú 2.2-2.4 či nebodaj 3.0 V6 mpi a hodiť to na lpg, kufor tam je... tak myslím jediná rozumná voľba je dízel a to ja naftu nemusím.... a aj tam by mohli dať 2.0 crdi.
Proste sa v tých motoroch celkom netrafili - môj názor.
Proste sa v tých motoroch celkom netrafili - môj názor.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Má i40 dnes ještě co nabídnout?
slabostka: Nikdo ti nenutí ani auto, ani naftu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek