Nezávislé topení do i30 kombi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Nezávislé topení do i30 kombi
Ahoj, koupil jsem si kombíka a dá se v něm pohodlně spát. Bylo by fajn i přes zimu, když bych jel na skialpy. Má někdo zkušenosti s teplovzdušným a nebo jiným topením. Co doporučíte ? Děkuji D.
Hyundai i30 kombi 88 kW 1 T-GDI
Suzuki S-Cross 4x4 103 kW 1,4 Boosterjet
Opel Astra H Caravan 74kW 1,7 CDTi
Opel Astra G 74 kW 1,6 16V
Škoda Octavia 59kW 1,4 MPI
Škoda Fabia 55kW 1,4 TDI
Suzuki S-Cross 4x4 103 kW 1,4 Boosterjet
Opel Astra H Caravan 74kW 1,7 CDTi
Opel Astra G 74 kW 1,6 16V
Škoda Octavia 59kW 1,4 MPI
Škoda Fabia 55kW 1,4 TDI
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Nezávislé topení do i30 kombi
Svého času jsem poptával, sice do Tucsona TLE, u Wabco. Při ceně cca 60000,- jsem nápad zavrhnul. Tady tipuji podobnou cenu, takže je na zvážení, zda to má pro tebe význam.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Nezávislé topení do i30 kombi
Daj si namontovať teplovzdušného Planara2D, napr. Autoterm.cz
Re: Nezávislé topení do i30 kombi
Zkusím trochu oživit. Přemýšlel jsem nad tím, ale nikde jsem nic moc nenašel - neexistuje nějaká varianta elektrického topení která by se napojila na baterii mild hybridu? Primárně mám u elektriky strach, že to přes noc vypraska baterku a ráno nenastartuje. pokud by to ale bralo energii jenom z té mild hybridní baterie (ktera teda podle mého stylu jízdy musí být furt nabitá na 300 % protože stále rekuperuje, ale pomáhá málokdy:-D ) tak to maximálně vypraska hybrid, ale motor se roztočí, protože má vlastní baterii. Jelikož jsem k tomu nikde moc nenašel, určitě to bude mít nějaký úskalí a konsekvence, které mi nedošly, ale takhle na první dobrou mi to přišlo jako dobry nápad, nevíte, jestli někdo něco takového nabízí?
i30 kombi 1.5 T-GDI, DCT Family Smart
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nezávislé topení do i30 kombi
nezavisle kurenie na elektriku je v zasade hlupost, to ti poradi kazdy karavanista. pretoze pri nizsich voltazach 12/24/48 si to proste musi pomahat vyrazne vyssim odberom prudu (teda v amperoch)
mas tam 48V system, kolko ma ten akumulator kapacitu? niekde som cital 0,44kWh
Velmi hruby prepocet hovori, ze je to asi 9Ah
Takze matika hovori jasne - plne nabita bateria je schopna dodavat 440W po dobu 1 hodiny. Problem je ale prud
A ten je u nezavisleho topenia pri 48V systeme okolo 20A.
Takze ak to ako ne-elektrikar spocitam, pohybujeme sa v teoretickej rovine 30 minut. Pri plne nabitom hybdridom systeme s tym, ze pojde zo 100 na 0
-> pripojenim cohokolvek na system hrozi pruserom (akoze strasnym - poziar a podobne)
-> zaruka jednoznacne pada
-> osobne si myslim, ze to system proste nedovoli a akekolvek baslenie skonci bodom 1
nic lepsieho ako dieslovy bufik neexistuje. A ak mas benzinovy motor, tak si proste kupis bufik s externou 2l nadrzkou na diesel. kam to ale vsetko das uz bude na dalsiu diskuziu
mas tam 48V system, kolko ma ten akumulator kapacitu? niekde som cital 0,44kWh
Velmi hruby prepocet hovori, ze je to asi 9Ah
Takze matika hovori jasne - plne nabita bateria je schopna dodavat 440W po dobu 1 hodiny. Problem je ale prud
A ten je u nezavisleho topenia pri 48V systeme okolo 20A.
Takze ak to ako ne-elektrikar spocitam, pohybujeme sa v teoretickej rovine 30 minut. Pri plne nabitom hybdridom systeme s tym, ze pojde zo 100 na 0
-> pripojenim cohokolvek na system hrozi pruserom (akoze strasnym - poziar a podobne)
-> zaruka jednoznacne pada
-> osobne si myslim, ze to system proste nedovoli a akekolvek baslenie skonci bodom 1
nic lepsieho ako dieslovy bufik neexistuje. A ak mas benzinovy motor, tak si proste kupis bufik s externou 2l nadrzkou na diesel. kam to ale vsetko das uz bude na dalsiu diskuziu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023