Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Hodnotiť hluk je problém, pretože sa to proste nedá objektívne. Ak je človek zvyknutý na teslu a sadne do novej Dacie tak mu to trhá uši, ak je zvyknutý na starý peugeot 106 z roku 2000 a 1.0 motor tak by bez otáčkomeru myslel že tá Dacia nebeží a je tam ticho ako v kostole. Hlavne ľudia čo jazdia dlhé trasy majú často diesly čo točia nižšie otáčky a majú hlbší, príjemnejší tón, tak sú citlivejší na benzín v 3000 otáčkach. Hluk je niečo čo človek musí vyskúšať a posúdiť sám či je to preňho OK alebo nie. Osobne si myslím že je 1.5DPi z tých k sluchu šetrnejších a príjemnejších motorov.
A to ťažné že kritizoval tak to má plne pravdu, absolútne neadekvátne aby to bola oficiálna origo doplnková výbava k takémuto autu...
A to ťažné že kritizoval tak to má plne pravdu, absolútne neadekvátne aby to bola oficiálna origo doplnková výbava k takémuto autu...
i30 Fastback 1,5 T-GDI MHEV IMT Family Smart (11/2021)
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Muzete sem nekdo hodit scan toho testu? SM odebira otec pritelkyne, ale dostanu se k nim nejdriv za mesic...
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
Na https://www.ikiosek.cz/ si můžeš koupit za 22,- kč online elektronickou verzi příslušného čísla SM.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Nebo týden počkat a bude to na auto.cz .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
I30 1.5DPI kombi Comfort 16" 2021
Re: Motor 1.5DPi
Díky rybak za scany Světa motorů. Po přečtení a čtení mezi řádky co si myslí novináři ze světa motorů jde od nich cítit jakasi pachuť ke značce Hyundai.Jestli to na vás působí stejně, dejte vědět. Oni tam alespoň podle mně, některé věci zveličuji, jiné moc nezmiňují anebo jen letmo. Já jsem samozřejmě ovlivněn a i trochu zaujatý, když ty auta dělám a sám ho mám, tak schválně, co řeknete vy ostatní vlastníci?
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Roky nadrzuji skodovce, to citim ja, a nebudu sam
Ale i30 nejak moc nepoplivali, jako jo, resi picoviny, ale neco asi najit musi..
Ale i30 nejak moc nepoplivali, jako jo, resi picoviny, ale neco asi najit musi..
I30 1.5DPI kombi Comfort 16" 2021
Re: Motor 1.5DPi
Myslím si to stejné. Mám teda FL 2021 takže nemůžu srovnávat ůplně ale taky myslím že dost přehánějí. Třeba to trhání až převrácení auta systémem pro jízdu v pruzích.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
No, když srovnám chování základního LKA po faceliftu a před ním, tak aktuální systém je příšerná tragédie. Zatímco u aut MY17, 18 a 20 jsem měl LKA zapnuté skoro pořád, tak u MY21 ho vypínám hned po nastartování ...
Takže to jako přehánění nevnímám...
Takže to jako přehánění nevnímám...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
-
- **
- Příspěvky: 204
- Registrován: 05 srp 2020, 09:03
Re: Motor 1.5DPi
Hluk mně taky štve ale od auta co stojí 400k Kč nelze čekat žádný zázrak ohledně odhlučnění.
Co mě ale opravdu štve je mizerný výhled vzad (Vnitřní zrcátko používám velmi často, vnější mám nastaveno tak aby nebyly mrtvé úhly a proto přes vnější vidím jen auta ve vedlejších pruzích)
i30 Kombi 2019 1.4 T-GDI 103kW Comfort "Clean Slate Blue"
Tucson NX4e FL 2024 1.6 T-GDI 118kW Style "Ecotronic Gray Pearl"
RIP Focus MK2 Kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 33x xxx km
RIP Focus MK1 Kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Tucson NX4e FL 2024 1.6 T-GDI 118kW Style "Ecotronic Gray Pearl"
RIP Focus MK2 Kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 33x xxx km
RIP Focus MK1 Kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Re: Motor 1.5DPi
Popsano naprosto přesně, je to děs! Taky vypínám hned po startuMr. HYUNDAI píše: ↑15 zář 2021, 16:41 No, když srovnám chování základního LKA po faceliftu a před ním, tak aktuální systém je příšerná tragédie. Zatímco u aut MY17, 18 a 20 jsem měl LKA zapnuté skoro pořád, tak u MY21 ho vypínám hned po nastartování ...
Takže to jako přehánění nevnímám...
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
To si ešte nejazdil na seat leon... predchádzajúcej generácie... voči tomu je i30 prehľadné auto..thaischumi píše: ↑15 zář 2021, 16:44
Co mě ale opravdu štve je mizerný výhled vzad (Vnitřní zrcátko používám velmi často, vnější mám nastaveno tak aby nebyly mrtvé úhly a proto přes vnější vidím jen auta ve vedlejších pruzích)
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Motor 1.5DPi
Ja som mal tiež možnosť porovnať... pár km na i30 MY2021 a podstatne viac na kia ceed MY2019 a MY2020.... doma mám i30 MY2018. Porovnanie je asi nasledovné:
1/ Na mojej i30 používam bežne ako "autopilot"... nastavaná maximálna pomoc, na diaľnici 6st, tempomat, občas klepnem so volantu... auto samé rieši zákruty prípadne udržuje priamy smer (samozrejme zákruty musia byť primerané). Naposledy takýmto spôsobom absolvovaná cesta do GR... z cca. 1500km... 50 - 60% absolvovaných na tempomate s aktívnym LKA.
2/ Ostatné tri spomínané vozy toto ani zďaleka nerobia... po pustení volantu pri zapnutom LKA na maximálnu pomoc pasívne čakajú na "dotyk" s čiarou, pričom následne systém prepnú do "pasívneho módu".
Čo sa týka bežného šoférovania s aktívnou podporou, tak je to +/- naprd pri všetkých vozoch (aj keď na mojom som si možno zvykol, tak je to o čosi lepšie)... málokedy sa však stane, že môj názor na optimálnu stopu je rovnaký ako si myslí kamera a celý systém, takže výsledný pocit je, že sa neustále s "niekým" naťahujem o volant.... a to je dosť nebezpečné, takže s p. Vaculíkom sa dá súhlasiť...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.