Autonabíječka z Lidlu
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Autonabíječka z Lidlu
Přešel jsem na Ctek mxs 5.0 new. Důvod byl ten, že jsem viděl test nabíječky z Lidlu od uživatele TO 220. Test prokázal, že tam žádné počáteční desulfatacni (pulzní) dobíjení není. Jedná se o klamani spotřebitele. Přitom graf nabíjení na obale mluví jinak.
Asi na občasné dobití - oživení je to OK za ty prachy, ale kdo chce kvalitně dobít, pohledne se po jiné nabijecce.
Asi na občasné dobití - oživení je to OK za ty prachy, ale kdo chce kvalitně dobít, pohledne se po jiné nabijecce.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autonabíječka z Lidlu
necham tu temu tak, pac vidim ze sme sa stale nepochopili. Ja netvrdim ze ctek je zle alebo horsi. ja tvrdim, ze nie jw trojnasobne lepsi. On nie je pri beznom pouzivani lepsi ani o polovicu. Zaruka je kratsia, resp rovnaka. U Parksidu /ultimate speedu to v pripade poruchy donesiem ked si idem zobrat sunku z talianskeho tyzdna a bud mi vyplatia cash na ruku alebo dostanem novy kus. Reklamoval som z asi 20 kusov naradia teraz sekacku, ta umrela po dvoch sezonach. Niektore kusy naradia maju 4-5 rokov a drzia komplet stavbu (svojpomocou) baraku. Ak by som nakupil u Makity, tiez mam to iste naradie, resp podobne ho budem pouzivat. Ale bol by som asi o 30 tisic lahsi a za to som urobil terasu, ktora mi robi radost. Ale ked chcete kupovat k autam za 600 klackov to najlepsie, tak bacha na to aby ste neskoncili u toho, ze do ostrekovacov budete liat prevarenu a nanovo skondenzovanu destilku zo zakladom v Evianu pretoze to je predsa to najlepsie.
zdravim momentalne zo Sardinie, ktoru brazdime 14 rocnym Accentom s 367000km. Ktory denne startuje (pokojne 20-30x) aj s 6 rocnou Bosch S4 baterkou obcasne dobijanou Powerfix nabijackou z obchodu s potravinami
zdravim momentalne zo Sardinie, ktoru brazdime 14 rocnym Accentom s 367000km. Ktory denne startuje (pokojne 20-30x) aj s 6 rocnou Bosch S4 baterkou obcasne dobijanou Powerfix nabijackou z obchodu s potravinami
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Autonabíječka z Lidlu
ono s hyundaiom je to podobné ako s tými lidl vecami - keď som ho kupoval ja alebo mexican tak si mnoho ľudí klepalo na čelo, proste to bol šmejd a ten čo mal fabiu sa posmieval. Náš getz má 300 000km, mexikanov ešte o kopec viac - tak kto si teraz má klopať na čelo? to nehovorím o nákladoch....
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Autonabíječka z Lidlu
Ano, pro spoustu lidi je Hyundai něco jako nabijecka/naradi z Lidlu. Já zatím nemůžu říct v zásadě nic špatného na Hyundai ani Parkside.
Re: Autonabíječka z Lidlu
Naštěstí je dnes na internetu dostupných mraky videí a testů, kde si každý, než se rozhodne, může vyhledat silné a slabé stránky nějakého přístroje a nemusí se spoléhat jen na "jedna paní povídala", "soused to používá" nebo "za ušetřené peníze jsem jel na Havaj" .
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Autonabíječka z Lidlu
Zbytečně vyhrocená debata!
Přece, kdo má nářadí na občasnou práci kolem domu, neřkuli v domácnosti, nekoupí si profi za mnohonásobek hobby věci. Naopak, pokud se něčím živím, hledám to co mi vydrží!
Bohužel, doba je taková, že ani značka neznamená automaticky vyšší kvalitu
*
K vláknu: nevím jestli si kvůli AGM baterii nebudu muset koupit nějakou spešl nabíječku, to budu muset ještě uvážit. Zatím jsem si celý dlouhý motoristický život vystačil s nabíječkou typu trafo plus jedna dioda. A vždy stačilo dobít párkrát do roka, vlastně jen v zimě.
Přece, kdo má nářadí na občasnou práci kolem domu, neřkuli v domácnosti, nekoupí si profi za mnohonásobek hobby věci. Naopak, pokud se něčím živím, hledám to co mi vydrží!
Bohužel, doba je taková, že ani značka neznamená automaticky vyšší kvalitu
*
K vláknu: nevím jestli si kvůli AGM baterii nebudu muset koupit nějakou spešl nabíječku, to budu muset ještě uvážit. Zatím jsem si celý dlouhý motoristický život vystačil s nabíječkou typu trafo plus jedna dioda. A vždy stačilo dobít párkrát do roka, vlastně jen v zimě.
Re: Autonabíječka z Lidlu
Když pominu tu potřebu speciální nabíječky pro AGM, tak samozřejmě pro pravidelnou údržbu baterie stačí trafonabíječka a zkušenost, jak s ní pracovat. Zrovna tak jako k převozu něčeho z bodu A do bodu B stačí koňský povoz a znalost jak se starat o koně . Ty elektronické nabíječky, ať už z Lidlu nebo odjinud (pokud jsou funkční a dělají to, co mají dělat) mají výhody:
1) Jsou téměř kapesní a můžou se vozit pořád s sebou
2) Jsou blbovzdorné pro nesprávné zapojení
3) Po zapojení se člověk nemusí o nic starat a vše řídí elektronika včetně vypnutí.
4) Mají optimalizovaný průběh nabíjecího proudu včetně desulfatace
5) Mají mód pro nabíjení AGM.
Mají jen jedinou nevýhodu a to, že s nimi člověk neoživí totálně vybitou baterku, protože ke své činnosti potřebují mít v baterce ještě aspoň jakous takous kapacitu - taky se mi to jednou stalo, když jsem nechal celý den svítit u zaparkovaného auta světla. Nicméně jsem nepotřeboval trafonabíječku, stačilo na chvíli nastartovat startovacími kabely, chvíli nechat běžet dobíjení a pak už se ta inteligentní nabíječka chytla.
Samozřejmě kdo nemá AGM baterii a celý život nabíjí trafonabíječkou a nepotřebuje a nechce vozit nabíječku na cestách, tak si vystačí s tím co celý život používá. My co neumíme a nechceme se učit jaký proud v jakém čase a jakém stupni nabití baterie na nabíječce nastavit, abychom baterku nepřebili nebo nezničili elektroniku auta, tak si raději koupíme automatický blbovzdorný přístroj.
1) Jsou téměř kapesní a můžou se vozit pořád s sebou
2) Jsou blbovzdorné pro nesprávné zapojení
3) Po zapojení se člověk nemusí o nic starat a vše řídí elektronika včetně vypnutí.
4) Mají optimalizovaný průběh nabíjecího proudu včetně desulfatace
5) Mají mód pro nabíjení AGM.
Mají jen jedinou nevýhodu a to, že s nimi člověk neoživí totálně vybitou baterku, protože ke své činnosti potřebují mít v baterce ještě aspoň jakous takous kapacitu - taky se mi to jednou stalo, když jsem nechal celý den svítit u zaparkovaného auta světla. Nicméně jsem nepotřeboval trafonabíječku, stačilo na chvíli nastartovat startovacími kabely, chvíli nechat běžet dobíjení a pak už se ta inteligentní nabíječka chytla.
Samozřejmě kdo nemá AGM baterii a celý život nabíjí trafonabíječkou a nepotřebuje a nechce vozit nabíječku na cestách, tak si vystačí s tím co celý život používá. My co neumíme a nechceme se učit jaký proud v jakém čase a jakém stupni nabití baterie na nabíječce nastavit, abychom baterku nepřebili nebo nezničili elektroniku auta, tak si raději koupíme automatický blbovzdorný přístroj.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autonabíječka z Lidlu
Hlavně tady nikdo z nás nenapsal, že LIDL nabíječka stojí za houno a že ji nemá nikdo kupovat ... Jenom jsme napsali jinou zkušenost a názor
Re: Autonabíječka z Lidlu
Ano, za ty prachy super. Ale podívejte se na youtube na video od uživatele TO 220,kde nabíječku z Lidlu testuje. Žádná desulfatace tam není. Ikdyz je na obale uvedena. Navíc Ctek má 8 nabíjecích kroku,včetně pulsního udržovacího módu. Na občasné oživení skoro nabité baterie já nabíječka z Lidlu za ty peníze OK. Ale hlavně klame spotřebitele zavádějící tvrzením o desulfataci.
Podívejte se sami na video a ať se pak každý rozhodne.
Podívejte se sami na video a ať se pak každý rozhodne.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Autonabíječka z Lidlu
Viete ako sa kupujú nabíjačky autobaterii v Anglicku ? Na kazdej je napisane, pre aky typ auta je určený, napr. Diesel do 1800cm³(alebo benzín do 2500cm³) Diesel na 1800cm³(benzín nad 2500cm³) pre info, mam klasiku transformatorovu do 2500cm³ Halfords( dava cca 7A) potom dlhe roky pouzivam(zabudovanú v Rexovi) Solid 1k02 "Nabíječka autobaterií SOLID 12V/24V - | alza.sk" https://m.alza.sk/nabijecka-autobaterii ... 256471.htm a tiež zabudovanú DC-DC nabijacku CTEK D250SA(na manažovanie nabíjania obidvoch baterii zo zdrojov Alernator, AC nabíjačka, solárna nabijacka) "Nabíjačka CTEK D250SA, 12V, 20A - Battery Import SK" https://www.battery-import.sk/nabijacky ... -12v--20a/ a este mam aj tu Lidlovsku nabijacku(v zime ked mrzne, tak je trvalo pripojená na druhom aute(pezotik na lietanie po meste, nechcem kupovať druhu baterku,pretoze staci, akurat pri väčších mrazoch a dlhšom stani je klesá kapacita a nenastartuje, tak som to riešil touto lacnou nabijackou. Sam preferujem kvalitne veci(brushless Dewalt), ale nebránim sa ani lacnej produkcii(Parkside , Hecht) . I keď v rámci možností uprednostnim kvalitu. Môj otec hovorieval(a ja sa ztotoznujem) Nie som taky bohatý, aby som kupoval lacne veci. Vsetko ale má mať svoju oblasť použitia.
Re: Autonabíječka z Lidlu
Ta moje super primitivní nabíječka je stará dobrá komunistická s velmi přesně navrženým trafem, takže opravdu jen připojím a dále se nestarám, až si vzpomenu, odpojím.remkren píše: ↑16 zář 2021, 09:13 Když pominu tu potřebu speciální nabíječky pro AGM, tak samozřejmě pro pravidelnou údržbu baterie stačí trafonabíječka a zkušenost, jak s ní pracovat.........
Samozřejmě kdo nemá AGM baterii a celý život nabíjí trafonabíječkou a nepotřebuje a nechce vozit nabíječku na cestách, tak si vystačí s tím co celý život používá. My co neumíme a nechceme se učit jaký proud v jakém čase a jakém stupni nabití baterie na nabíječce nastavit, abychom baterku nepřebili nebo nezničili elektroniku auta, tak si raději koupíme automatický blbovzdorný přístroj.
Na aku s tekutým elytem zcela dostačující, vždy mi Aku vydržely minimálně 6 let, spíše více. Ono obecně, příliš se to démonizuje a dělají se kolem toho zbytečné tanečky. Pokud neuděláme nějakou zásadní chybu, nebo se "neposere" dobíjení v autě, tak platí to co u kytek: mírná nevšímavost!
Re: Autonabíječka z Lidlu
To máš pravdu, ale já jsem si tu kapesní elektronickou nabíječku pořizoval hlavně k tomu, abych ji měl po ruce i na cestách - právě když jsem nechal na 14 denní dovolené u staré fabky na parkovišti u hotelu celý den rozsvícená světla, tak jsem nemusel nikde rychle shánět nabíječku nebo někoho, kdo by mi baterku nabil - stačilo jen od správce vysomrovat prodlužovačku. Těžko bych byl ochotný s sebou vždycky vozit transformátorovou nabíječku .
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autonabíječka z Lidlu
Oni pánové taky zapomínají, že ne každý se narodil v 50-60 tých letech a že dneska se tahle trafa neprodávají a tudíž si člověk jde koupit inteligentní nabíječku, to je stejné, jako mi soused říká, jak svařuje trafem, co vozí na trakaři a fouká pneumatiky kompresorem MADE IN DOMA na kárce. Já jsem v době, kdy jsou tahle věci už dostupné a celkem praktické a tudíž jdu koupit nové věci, které sice udělají stejnou práci, ale jsou komfortnější, úspornější, bezpečnější a ano i blbuvzdornější...To ale přece neznamená, že budu někomu tvrdit, že staré trafo je k ničemu, takhle to není a ani to takhle neprezentuji, naopak i já mám doma starou po domácku vyrobenou míchačku, kterou občas použiju, stejně tak mám doma starou cirkulárku a další věci, které nemusím jít a kupovat, protože prostě fungují už 50 a více let a nemám s nimi problém
Re: Autonabíječka z Lidlu
Stringo, asi tak nějak, s tím názorem se dá jen souhlasit.
Např., proč bych se měl zbavovat staré cirkulárky která je sice starší než já, ale funguje celou tu dobu bez údržby!!!
Určitě bych se nechtěl vracet do starých dob, jen mne sere jak se dnes dělají věci "na jedno použití"
Když už nám soudruzi z Brusele řídí zivot v různých oblastech, proč se nezaměří i na tuto oblast.
Vždyť je to ohromné plýtvání surovinami energií a produkuje se neuvěřitelné množství odpadu.
Pozor! Nejsem žádný zelený magor, jen mne sere když se zasviňuje příroda obecně
Např., proč bych se měl zbavovat staré cirkulárky která je sice starší než já, ale funguje celou tu dobu bez údržby!!!
Určitě bych se nechtěl vracet do starých dob, jen mne sere jak se dnes dělají věci "na jedno použití"
Když už nám soudruzi z Brusele řídí zivot v různých oblastech, proč se nezaměří i na tuto oblast.
Vždyť je to ohromné plýtvání surovinami energií a produkuje se neuvěřitelné množství odpadu.
Pozor! Nejsem žádný zelený magor, jen mne sere když se zasviňuje příroda obecně
Re: Autonabíječka z Lidlu
Nad tím je zbytečné brečet. Kdyby se dnes vyráběly výrobky s výdrží jako před 50 lety, tak aby se výrobci uživili, tak by ty výrobky museli stát desetkrát ne-li víc než stojí. Můžeme to kritizovat, můžeme nad tím brečet, ale to je asi tak všechno, co můžeme dělat.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000