Jump starter
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Jump starter
Když už ve vedlejším vlákně probíhala krásná debata ohledně autonabíječky z Lidlu, tak bych se chtěl zeptat jestli a jaké máte zkušenosti s nějakou startovací powerbankou ať už z Lidlu nebo jakoukoliv jinou. Já si ji teď pořizuju, jako startovací zdroj v případě nouze, zároveň jako svítilnu do auta a jako powerbanku na cesty. Kdyby to byla jednoúčelová záležitost jen na nastartování slabé baterky, tak bych si to asi nepořizoval, ale když to funguje jako běžná powerbanka pro mobily, tablety apod. a ještě jako svítilna, tak do toho chci jít. Jen se chci zeptat, jak se k tomu obecně stavíte a jaké máte zkušenosti.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jump starter
vyhodu jumpstartu vidim ja osobne v nejakom expedicnom aute. Vie to vsetko ale v nicom to neexceluje, je to ale brutalne univerzalna vec. vozit to furt v kufri by som to nechcel robia sa este s kompresorom na dofukovanie, to by uz mohlo davat zmysel
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Jump starter
Jaký máš důvod, že bys to nechtěl vozit v kufru? A mimochodem malý kompresor mám už z dřívějška a powerbanku s kompresorem bych právě nechtěl z důvodu, že mimo auto na výletech nebudu brát s sebou kompresor .
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jump starter
Podle mě, je to jedna z mála věcí, které by měl mít člověk po ruce. Zrovna UltimateSpeed nevycházel v recenzích vůbec špatně. U diesela už člověk celkem dopředu ví, že baterka není v kondici, ale u benzíňáka to je ze dne na den. Ne vždy je po ruce druhé auto. Za mě dobrá investice, taky o tom uvažuju...
Re: Jump starter
Mám starší startovací baterku z Lidlu, UPBS 8000 A1. Je to malé, v pohodě se vejde s mnoha dalšími věcmi do zadního kastlíku pod zavazadlovým prostorem. Akorát že je jen na benzín do 1,6 l. Dízla oktávku (v kempu, asi to vymlátil svícením ve stanu) to moc nechtělo točit, tam byl problém ji nastartovat i přes kabely, co také mám. Nakonec se musely sehnat ještě jedny a dát dvojitě kvůli průřezu. Nyní jsem tím startoval sousedovo Quashqai s 1,2 turbem, baterka v autě se nechytala, na tu startovací to chytlo nadrc.
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jump starter
Je třeba si pořádně vybrat podle startovacího proudu, nic jiného v tom není. Kouknu do auta jaký má baterka startovací proud a podle toho nemít slabší startovací proud v PowerBoxu. Kapacita PowerBoxu je sice pěkný údaj, ale rozhodující je jeho maximální proud, který je schopnen předat pro startování. Není pravidlem, že PowerBox s větší kapacitou má i větší startovací proud
Jinak s těmi kabely jsem měl taky problém, musel jsem koupit silnější na TDi tenkrát, slabé z Kelly nestartovaly...
Jinak s těmi kabely jsem měl taky problém, musel jsem koupit silnější na TDi tenkrát, slabé z Kelly nestartovaly...
Re: Jump starter
Však jo. Já to kupoval na benzín 1,6 Mareu, ten dízl byl jen pokus o pomoc, co kdyby...
- cernymotyl
- **
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 říj 2019, 20:01
- Bydliště: Kozinec
Re: Jump starter
Já mám v záloze toto: https://www.xiaomimarket.cz/xiaomi-70-m ... OUEALw_wcB
U startéru z Lidlu s kompresorem mi odešla baterie asi po 3 letech.
U startéru z Lidlu s kompresorem mi odešla baterie asi po 3 letech.
Hyundai Kona EV Smart
Suzuki SX4 1.6 VVT, 4x4, 2013
Staré pověsti české: Hyundai Kona
Suzuki S-Cross, Honda CR-V, Honda Civic, Honda Jazz, Renault Mégane, Š 120LS, Š 120L.
Suzuki SX4, VW Lupo, Suzuki Ignis, Subaru Justy, Suzuki Alto 2x.
Suzuki SX4 1.6 VVT, 4x4, 2013
Staré pověsti české: Hyundai Kona
Suzuki S-Cross, Honda CR-V, Honda Civic, Honda Jazz, Renault Mégane, Š 120LS, Š 120L.
Suzuki SX4, VW Lupo, Suzuki Ignis, Subaru Justy, Suzuki Alto 2x.
Re: Jump starter
Tieto "jump startre" su dobra vec, ale upozorňujem na jednu dôležitú vec, dokial ich budete v zime voziť v kufri a budu velmi nízke teploty, tak sa moze stat, ze stratia kapacitu a budú nefunkčné. Omnoho lepšie je ich cez zimu vybrať a nechať v teple domova. LiOnova technológia je citlivá na chlad a aj vysoké teploty.
Re: Jump starter
A jak to mají elektromobily? V létě ani v zimě se s nimi nesmí jezdit a musí být schované v garáži? V létě se auto vyhřeje, v zimě promrzne, když stojí venku. Protože ty pomocné startovací baterky jsou principem podobné bateriím v elektromobilech (mj.), co jsem tak četl...
Re: Jump starter
Lion napr. Nenabiješ pod -5⁰ C musi sa najprv zohriať a až potom nabíjať. Rozdiely tam samozrejme su, záleží, čím je ten článok dotovaný(prísady) v zime cast energie u elektromobilov ide na temperovanie batérie. V dávnych časoch, keď mi nechcel nastartovat dlžník, lebo bol -20⁰C tak vymenovať batérie, dotrepat hore do paneláku do vane, a sprchovat horúcou vodou, namontovať naspäť a další pokus. Preto obcas funguje mala finta, ze pred štartom zapnúť nakrátko svetla, aby sa zvýšením odberom trosku prehriala bateria, niekedy to zabralo.
Re: Jump starter
Elektromobily mají baterie chlazené/ohřívané na optimální teplotu.
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Re: Jump starter
Jsem se na to dival a věc, která stoji to samy co nová baterka mi moc smysl nedává(nemám start/stop,takze klasickou starou baterku). Pokud v zimě člověk nenastartuje- tak do práce hura na socku, s rodinou asi hura na nabijecku a pul až hodinu nabijet, pak to pojede.
Malinkou a lehkou startovací baterku bych rozhodne nesrovnaval s tim co je v elektromobilu. Jak z důvodu nejake izolace, tak z důvodu, ze odber narůstá pozvolna, tak z důvodu, ze jsou často ohrivane/chlazenou kapalinou.
Malinkou a lehkou startovací baterku bych rozhodne nesrovnaval s tim co je v elektromobilu. Jak z důvodu nejake izolace, tak z důvodu, ze odber narůstá pozvolna, tak z důvodu, ze jsou často ohrivane/chlazenou kapalinou.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Jump starter
"... která stoji to samy co nová baterka mi moc smysl nedává..."
- jednak se to používá i jako powerbanka pro mobily a tablety na cestách
- a jednak když v zimě nenastartuješ doma, tak to dáš nabíjet, ale když v zimě nenastartuješ na cestách, notabene mimo civilizaci", tak je ti nabíječka doma platná jak mrtvému zimník .
- jednak se to používá i jako powerbanka pro mobily a tablety na cestách
- a jednak když v zimě nenastartuješ doma, tak to dáš nabíjet, ale když v zimě nenastartuješ na cestách, notabene mimo civilizaci", tak je ti nabíječka doma platná jak mrtvému zimník .
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jump starter
Předběhl jsi mě
... v práci po odpolední, když už mi stejně žádná socka nejede do té naší prdelky, a náhodou když jdu později a na parkovišti už nikdo není, se tohle velice hodí.
Ale jsme zase u té samé debaty, co u nabíječky ve vedlejším vláknu. Každému vyhovuje něco jiného a upřímně, za 1000kč co se dá sehnat PowerBox UltimateSpeed si já baterií nekoupím, jsem někde na dvojnásobku a za tu službu když budu v háji to celkem stojí...
... v práci po odpolední, když už mi stejně žádná socka nejede do té naší prdelky, a náhodou když jdu později a na parkovišti už nikdo není, se tohle velice hodí.
Ale jsme zase u té samé debaty, co u nabíječky ve vedlejším vláknu. Každému vyhovuje něco jiného a upřímně, za 1000kč co se dá sehnat PowerBox UltimateSpeed si já baterií nekoupím, jsem někde na dvojnásobku a za tu službu když budu v háji to celkem stojí...