Pískověbílý Tuky
Moderátor: Moderátoři
Re: Pískověbílý Tuky
Kolego, kolik jsi toho najezdil letos? Cizina byla? Jako najezd slusny, porad te to bavi? Ja na dovce ted ujel 2000km a mam toho plny brejle (tretina rocniho najezdu za posledni rok)
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Letos mám najeto málo, zatím jen asi 15000. Nějaké plány jsou, tož uvidíme, jak to skloubíme
PS: Nemohu si pomoci, ale tahle generace Tucsona včetně kombinace motoru a výbavy mi opravdu sedí.
PS: Nemohu si pomoci, ale tahle generace Tucsona včetně kombinace motoru a výbavy mi opravdu sedí.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Ako tak pozerám, tak si v slepej uličke. Čistenie DPF pomôcť nemusí ak je častými regeneráciami už vyčerpaný oxidačný katalyzátor. Výmena je rentabilná s veľkým otáznikom (OEM diel stojí raketu a alternatíva bude asi len PL fake)... najlepšie asi posunúť problém do iných rúk... či už takto, alebo s vyčisteným DPF. Z môjho pohľadu je to už auto s otáznou perspektívou...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Pískověbílý Tuky
Léčba protiúčtem by byla asi nej.řešení.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Malé výročí
- Přílohy
-
- IMG_20210918_211444_5.jpg (43.78 KiB) Zobrazeno 787 x
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Pozerám, že DPF sa ešte "zubami nechtami" drží... alebo si už podnikol nejaké kroky mimo servis?
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
V spotřebě je zahrnuta cesta do Liberce na otočku. Se dvěmi přejezdy přes Mohelničák, který jezdím rychlostí v = v1 + konstanta protože co nepředjedeš v místě rozšíření na dva pruhy, později nepředjedeš
Přes servis nemá smysl cokoliv řešit. Auto je mimo záruku a toto je problém mimo chápání a porozumění kohokoli od bez ohledu na to, zda se jedná o Prahu jakožto české zastoupení, evropské zastoupení nebo přímo Koreu. Na poslední e-mail z Prahy ohledně možné příčiny častých regeneraci neodpověděl nikdo, z evropské centrály a z Korei se ani nenamáhali a na jakoukoliv odpověď se vykadili.
Mimo servis taky není co řešit, diagnostika nic nehlásí, EGR byl vyčištěn minulý rok dekarbonizací a dělat pokusy s výměnami "obvyklých podezřelých", na to nemám chuť, čas, náladu a ani finance, které bych chtěl a byl ochoten spláchnout do toalety. Stejně mám pocit, že za častými regeneracemi stojí přehrání SW v autorizáku, to ale nikdo nikdy nepřizná.
Pozn.: v1 je rychlost povolená
Přes servis nemá smysl cokoliv řešit. Auto je mimo záruku a toto je problém mimo chápání a porozumění kohokoli od bez ohledu na to, zda se jedná o Prahu jakožto české zastoupení, evropské zastoupení nebo přímo Koreu. Na poslední e-mail z Prahy ohledně možné příčiny častých regeneraci neodpověděl nikdo, z evropské centrály a z Korei se ani nenamáhali a na jakoukoliv odpověď se vykadili.
Mimo servis taky není co řešit, diagnostika nic nehlásí, EGR byl vyčištěn minulý rok dekarbonizací a dělat pokusy s výměnami "obvyklých podezřelých", na to nemám chuť, čas, náladu a ani finance, které bych chtěl a byl ochoten spláchnout do toalety. Stejně mám pocit, že za častými regeneracemi stojí přehrání SW v autorizáku, to ale nikdo nikdy nepřizná.
Pozn.: v1 je rychlost povolená
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Ad Mohelnicak: pak je tu jeste moznost opravne zkousky pred hrebecskym tunelem...
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
WalterB: Jen tam to trochu nešťastně, i když pochopitelně, končí omezením na 60 před tunelem.
kyrmon: O té se nemluví
kyrmon: O té se nemluví
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Ona jízda po 35 je taková loterie: když člověk chytne zrovna nějakou pěknou mezeru(y), tak je to velmi příjemná jízda. Když se ale dostane do nějakého toho "vláčku", tak... Letos (a vlastně každý rok) to opepřili ještě nějakými těmi semafory, takže se vláčky vytvářely zcela systémově. Já proto vždy raději sáhnul po "osvědčené" jižní variantě D1 - je to sice dál, ale za to horší cesta
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Ještě pár let zpět nebyl problém najet na 35tku a být v Praze z Olomouce za 3 hodiny... dnes už je to téměř nemyslitelné...
D1 nemám vůbec rád... čeká mě v sobotu, tam i zpět
D1 nemám vůbec rád... čeká mě v sobotu, tam i zpět
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Na D1 to má ale taky svoje výhody. V těch užovkách (a že jich tam pořád pár je) si ten tvůj Tuky při 80 km/h ve vzduchovém pytli za nějakým kamionem neřekne oni o 4 l/100 km.
Pravda, v podobným režimu (ve vláčku) se dá jet i na 35, ale tam se člověk pořád zbytečně hecuje to nějak trhnout a je z toho na nervy. To D1 je je taková zóna vnitřního smíření
Pravda, v podobným režimu (ve vláčku) se dá jet i na 35, ale tam se člověk pořád zbytečně hecuje to nějak trhnout a je z toho na nervy. To D1 je je taková zóna vnitřního smíření
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pískověbílý Tuky
Axel.Foley to mas v podstate nove auto s tymi 160
spotreba na tak velku stodolu pekna, to nie ze nie. Najma pri dnesnych cena dieslu (a vseobecne paliv v zahranici) - nam teraz v IT a na Sardinii priala nahoda, vzdy do 1.55 Euro, ale boli dialnicne pumpy kde mali diesle za 1.80 (benal za magickych 1.99) a este mali drzost vedla dat cedulu ze service +20 centov/l. A ti ludia tam to normalne vyuzivali, som cumel ako puk. Ziadne panicky v koktejlovych vecernych robach na jehlach, normalni vidlaci na Puntach. Pekne plnu, natankovany pohunkom ENi za 2.20 za liter. CHcem sa dostat do faze, ze ma to nebude trapit
spotreba na tak velku stodolu pekna, to nie ze nie. Najma pri dnesnych cena dieslu (a vseobecne paliv v zahranici) - nam teraz v IT a na Sardinii priala nahoda, vzdy do 1.55 Euro, ale boli dialnicne pumpy kde mali diesle za 1.80 (benal za magickych 1.99) a este mali drzost vedla dat cedulu ze service +20 centov/l. A ti ludia tam to normalne vyuzivali, som cumel ako puk. Ziadne panicky v koktejlovych vecernych robach na jehlach, normalni vidlaci na Puntach. Pekne plnu, natankovany pohunkom ENi za 2.20 za liter. CHcem sa dostat do faze, ze ma to nebude trapit
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Pískověbílý Tuky
To je o hlave.
Dám mu zarobiť,on dá zarobiť mne.
Dám mu zarobiť,on dá zarobiť mne.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...