Ioniq 5
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Ioniq 5
Zdravím vás, já jsem do toho skočil rovnýma nohama. Můj Tucson bude na protiúčet a v únoru si jedu pro uvolněnou předváděčku (jinak je čekačka 9 a víc měsíců) do Brna k Auto Pokorný . K tomu, co zde bylo napsáno mohu říct jen to, že ze začátku jsem opravdu hodně bojoval s tím jak na mě působil vnitřek auta, jenže, když jsem si do něj sedl a projel si ho, tak to do sebe všechno zapadlo a fungovalo to skvěle. Nehledě na to jsem upřímně přesvědčený, že se z tohohle auta stane do budoucna kultovní kousek, který si bude držet stále svou cenu .
Hyundai Ioniq 5 Style, 160kW 4x2
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
- Reklama
Re: Ioniq 5
Kultovný kúsok ? No neviem,ale pochybujem.
V každom prípade,si ho uži.
V každom prípade,si ho uži.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- cernymotyl
- **
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 říj 2019, 20:01
- Bydliště: Kozinec
Re: Ioniq 5
Tiše závidím!Školník píše: ↑27 zář 2021, 21:15 Zdravím vás, já jsem do toho skočil rovnýma nohama. Můj Tucson bude na protiúčet a v únoru si jedu pro uvolněnou předváděčku (jinak je čekačka 9 a víc měsíců) do Brna k Auto Pokorný . K tomu, co zde bylo napsáno mohu říct jen to, že ze začátku jsem opravdu hodně bojoval s tím jak na mě působil vnitřek auta, jenže, když jsem si do něj sedl a projel si ho, tak to do sebe všechno zapadlo a fungovalo to skvěle. Nehledě na to jsem upřímně přesvědčený, že se z tohohle auta stane do budoucna kultovní kousek, který si bude držet stále svou cenu .
Hyundai Kona EV Smart
Suzuki SX4 1.6 VVT, 4x4, 2013
Staré pověsti české: Hyundai Kona
Suzuki S-Cross, Honda CR-V, Honda Civic, Honda Jazz, Renault Mégane, Š 120LS, Š 120L.
Suzuki SX4, VW Lupo, Suzuki Ignis, Subaru Justy, Suzuki Alto 2x.
Suzuki SX4 1.6 VVT, 4x4, 2013
Staré pověsti české: Hyundai Kona
Suzuki S-Cross, Honda CR-V, Honda Civic, Honda Jazz, Renault Mégane, Š 120LS, Š 120L.
Suzuki SX4, VW Lupo, Suzuki Ignis, Subaru Justy, Suzuki Alto 2x.
Re: Ioniq 5
Tesim se na další recenze ze života. Jen je to divná doba, když člověk píše, ze v únoru si jede pro predvadecku. Tj vlastně ani netuší, jak to auto bude za dalších 5 měsíců osoupane a jak ho budou v mezidobí nabijet. Výhoda je, ze trápit za studena, podtacet a podobne, tam delat nejde a kromě dobíjení to neni jak “poškodit”.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Ioniq 5
Ano, je to divná doba. Každopádně ve smlouvě je dáno, že auto nebude mít najeto víc jak 10000km a zároveň to i ukáže jak kvalitně je ten interiér udělaný. Celkem se toho nebojím, můj Tucson byla taky půl roku stará předváděčka s podobným najezdem a nic jsem a něm nenašel. Vlastně hned jak si ho v Únoru povezu z Brna domů(cca400km), tak budu mít hned reálnou představu o dojezdu v zimě a tím pádem i kdykoliv v roce. Jen je to čekání dlouhý
Hyundai Ioniq 5 Style, 160kW 4x2
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
Re: Ioniq 5
Tak to jsem pak moc zvědavý na první dojmy s přechodu z Tucsona a jaký bude žití a denní poznatky s EV vozem. Přeci jen dojezd bude oproti Tucsonu poloviční. Ale jestli máš dobré možnosti dobíjení, asi to nebude takový problém.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: Ioniq 5
Každý mi říká, že s dobíjením bude problém, proboha proč?! Stejně jako doma tak všude jinde, je na té síti pověšený balancér nabíjení a ten bude řešit poklesy v síti stejně jako u mě doma kde hlídá abych nepřekročil velikost hlavního jističe na domě, takže s ohledem na momentální spotřebu v domě do nabíjení pošle jen to co je právě k dispozici, není to žádný raketový inženýrství.
Jen tak mimochodem, když se podíváš třeba na logistický centrum Kauflandu v Modleticích, kde se 24 hod/den pohybuje cca 50 VZV a všechny s trakčníma baterkama Lion technologie, které se v průběhu pracovní doby o půlhodinové pauze nabijí aby zase půl směny mohli makat, tak se opravdu není čeho bát
Hyundai Ioniq 5 Style, 160kW 4x2
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ioniq 5
a teraz ti ukazem realitu v podstate bezneho cloveka (mna) - moji rodiacia byvaju na slovensku, otec ma transplantovane srdce a musi jazdievat z casu na cas na kontroly do hlavneho mesta
v nedelu vecer som dorazil na Vrutky (Brno-Vrutky 250km) s polovicnou nadrzou (pretoze v nedelu dopolko sme boli este na navsteve u rodiny manzelky takze asi 200km)
pondelok jazdenie po okresnom meste (najma doktori) parkuje sa kde sa da. Otec ma barly a tak ho vzdy vylozim pred vchodk a udem zaparkovat auto idealne kde sa da. nasledne idem s nim. Takto som najazdil 70km
utorok odjazd o 5.00 rano Vrutky Bratislava (240 tam a 240 nazpat) kedze limit je 9;00 na odber vzrorkov a pred Bratislavou su kolony. 2 prestavky na WC a natiahnutie noh, jedna z nich tankovanie - celkovo pauzy 15 minut).
V Bratislave pred NUSCH peklo a ziadna moznost parkovat, takze som vyhodil otca a siel som hladat miesto nastastie tam nie su modre zony a podarilo sa mi asi 600m od vjazdu, bol som rad ze som chytil flek a neodtiahli ma. iluzia ako v reklamach ze zastavim a dam auto nabijat je z rise snov. Tu ani nejde ze by tam dali 2-3-9 nabijaciek, problem je ze tam proste nie je miesto. A to nie je specifikum Bratislavy, Brno a okolie nemocnic to iste.
O 13.00 hovovo s vysetreniami a frcime domov pac toho mame dost, dve pauzy na kavu a natiahnutie noh, ziadne tankovanie. Proste sa sustredim na mnozstvo veci a auto je v tomto pripade pomocnik a prostriedok na to aby som to poriesil. O pol piatej sme doma. So zvyskom nadrze sme este dnes pojazdili dalsich doktorov v okresnom meste s parkovanim "kde prijde" a zajtra frcim rao nazpat do Brna. S prestavkami aby som mohol urobit telefonicke konferencie so zakaznikom, nie vtedy ked auto potrebuje nabit.
U rodicov mozem nabijat maximalne 220v D, fakt si nebudem kupovat wallbox
Problem ako vidite nie je v nemoznosti nabijat, dlzke atd - je to v kombinacii a v totalnej neflexibilite. Teraz nebudem spominat nase trochu specificke jazdenie na juh a vychod Europy. Kde by som musel brat par dni dofci navyse a stravit ich postavanim pri stojane
Chapem vsak ze mnoho ludi vyuziva auta mnohorakym sposobom. Nas sused ma tiez Porsche cayenne a snad 90% jeho tras je 10km do fitka a nazpat. Zvysok na nejake letisko v okoli, kde nechaju auto na dovolenku.
No a perlicka na zaver - cena Ioniqu. Ta je proste uplne mimo, je to proste ekonomicky nezmysel. Ale chapem to, je to podobne ako u premiovych aut. Odskok od "rozumne" kategotrie je obrovsky a benefitov je menej a menej
v nedelu vecer som dorazil na Vrutky (Brno-Vrutky 250km) s polovicnou nadrzou (pretoze v nedelu dopolko sme boli este na navsteve u rodiny manzelky takze asi 200km)
pondelok jazdenie po okresnom meste (najma doktori) parkuje sa kde sa da. Otec ma barly a tak ho vzdy vylozim pred vchodk a udem zaparkovat auto idealne kde sa da. nasledne idem s nim. Takto som najazdil 70km
utorok odjazd o 5.00 rano Vrutky Bratislava (240 tam a 240 nazpat) kedze limit je 9;00 na odber vzrorkov a pred Bratislavou su kolony. 2 prestavky na WC a natiahnutie noh, jedna z nich tankovanie - celkovo pauzy 15 minut).
V Bratislave pred NUSCH peklo a ziadna moznost parkovat, takze som vyhodil otca a siel som hladat miesto nastastie tam nie su modre zony a podarilo sa mi asi 600m od vjazdu, bol som rad ze som chytil flek a neodtiahli ma. iluzia ako v reklamach ze zastavim a dam auto nabijat je z rise snov. Tu ani nejde ze by tam dali 2-3-9 nabijaciek, problem je ze tam proste nie je miesto. A to nie je specifikum Bratislavy, Brno a okolie nemocnic to iste.
O 13.00 hovovo s vysetreniami a frcime domov pac toho mame dost, dve pauzy na kavu a natiahnutie noh, ziadne tankovanie. Proste sa sustredim na mnozstvo veci a auto je v tomto pripade pomocnik a prostriedok na to aby som to poriesil. O pol piatej sme doma. So zvyskom nadrze sme este dnes pojazdili dalsich doktorov v okresnom meste s parkovanim "kde prijde" a zajtra frcim rao nazpat do Brna. S prestavkami aby som mohol urobit telefonicke konferencie so zakaznikom, nie vtedy ked auto potrebuje nabit.
U rodicov mozem nabijat maximalne 220v D, fakt si nebudem kupovat wallbox
Problem ako vidite nie je v nemoznosti nabijat, dlzke atd - je to v kombinacii a v totalnej neflexibilite. Teraz nebudem spominat nase trochu specificke jazdenie na juh a vychod Europy. Kde by som musel brat par dni dofci navyse a stravit ich postavanim pri stojane
Chapem vsak ze mnoho ludi vyuziva auta mnohorakym sposobom. Nas sused ma tiez Porsche cayenne a snad 90% jeho tras je 10km do fitka a nazpat. Zvysok na nejake letisko v okoli, kde nechaju auto na dovolenku.
No a perlicka na zaver - cena Ioniqu. Ta je proste uplne mimo, je to proste ekonomicky nezmysel. Ale chapem to, je to podobne ako u premiovych aut. Odskok od "rozumne" kategotrie je obrovsky a benefitov je menej a menej
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Kamílek
- **
- Příspěvky: 427
- Registrován: 29 čer 2018, 19:47
- Bydliště: skoro Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ioniq 5
Vhodnost elektroauta si musí každý zvážit sám. Osobně bych s ním, pokud bude mít reálný dojezd 300+ vůbec neměl problém. Ano, cena Ioniqu 5 je vysoká, ale jak už jsem uvedl několikrát, bral bych ho hned
Takže pane Školníku, protože budeš pravděpodobně jeden z prvních, tak doufám, že se pak podělíš o reálné postřehy z provozu. Ať čekání uteče
Takže pane Školníku, protože budeš pravděpodobně jeden z prvních, tak doufám, že se pak podělíš o reálné postřehy z provozu. Ať čekání uteče
Re: Ioniq 5
Mexican: Nikdo ti to auto na EL pohon přece nenutí!!!
Nikdo nemá žádný termín do kdy se musí jeho stávající auto sešrotovat, nebo se ho jinak zbavit.
Nechceš elekto, tak ho mít nebudeš,je to tvé rozhodnutí, stejně jako je mé rozhodnutí ho mít. Nic víc v tom není třeba hledat...opravdu ne!!!
Mexican:2 prestavky na WC a natiahnutie noh, jedna z nich tankovanie - celkovo pauzy 15 minut).
S Ioniqem 5 každé nabíjení cca 5 minut je cca 100km dojezdu.
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.
Tohle mě provází celým životem...Promiň
Nikdo nemá žádný termín do kdy se musí jeho stávající auto sešrotovat, nebo se ho jinak zbavit.
Nechceš elekto, tak ho mít nebudeš,je to tvé rozhodnutí, stejně jako je mé rozhodnutí ho mít. Nic víc v tom není třeba hledat...opravdu ne!!!
Mexican:2 prestavky na WC a natiahnutie noh, jedna z nich tankovanie - celkovo pauzy 15 minut).
S Ioniqem 5 každé nabíjení cca 5 minut je cca 100km dojezdu.
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.
Tohle mě provází celým životem...Promiň
Hyundai Ioniq 5 Style, 160kW 4x2
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ioniq 5
zatial mi ho nikto nenusti. Ale ak sa to nebude predavat a ludia ako ja budu hlupi a trvat stale na svojich starych nemodernych popelniciach, tak ako to byva v EU caste sa na to pojde smerom z druhej strany - ze benzin/diesel zatazia dalsou danou (vid plany v nemecku, nastastie prerusene volbami) a skonci to tak, ze ak si obcan nevyberie co EU chce, tak mu EU da na vyber, ze bud zaplati strasne prachy za fosilne paliva alebo si teda zaplati elektromobil na vyrobu ktoreho hrdlacili dlenasi po celom svete. Pretoze vzacnych kvovo je tam daleko viac nez v "beznych" autach. takze ekologia je stale take to sede prostredie.
PS: ja som fandom elektromibility. Momentalne zvazujeme domov bud Niro PHEV (tam ale narazam na fakt bizardne maly kufor) alebo Daciu Spring na denne jazdenie do prace pre zenu. Na take to eriozne jazdenie je elektromoil (a bude) este dlho extremne specificky a v mojom okoli totalne nevyuzitelny stroj
tie pauzy robim ked na mna ide moment, ze pauzu chcem a mozno tam maju dobru kavu. Nepridem na parkac aby som zistil, ze podobnu pauzu si robi dalsich 10 ludi a vsetkych 10 stojanov (co teda bude solidna palka vybavit kazde odpocivadlo) je obsadenych. Nebudeme riesit cenu, pretoze to zadarmo velmi rychlo skonci. Aj komercne nabijanie pojde hore, to garantujem. A zadarmo nic nie je. Ani dotacie na tvoje solary na streche. Na tie sme prispeli my ostatni blboni z dani.
V zasade chapem co pises. Verim, ze Ioniq bude sluzit k spokojnosti. Ja mam v plane na jar 2022 kupit klasicku a poctivu Euro6 dieslovu dodavku na pobytnu prestavbu. S elektrovykonom vacsim ako bezne elektromobily, ale ten bude dobry na pohon chladnicky a ohrevu vody Este ubehne vela elektronov v drotoch kym bude zo mna otrok vozidla
PS: ja som fandom elektromibility. Momentalne zvazujeme domov bud Niro PHEV (tam ale narazam na fakt bizardne maly kufor) alebo Daciu Spring na denne jazdenie do prace pre zenu. Na take to eriozne jazdenie je elektromoil (a bude) este dlho extremne specificky a v mojom okoli totalne nevyuzitelny stroj
tie pauzy robim ked na mna ide moment, ze pauzu chcem a mozno tam maju dobru kavu. Nepridem na parkac aby som zistil, ze podobnu pauzu si robi dalsich 10 ludi a vsetkych 10 stojanov (co teda bude solidna palka vybavit kazde odpocivadlo) je obsadenych. Nebudeme riesit cenu, pretoze to zadarmo velmi rychlo skonci. Aj komercne nabijanie pojde hore, to garantujem. A zadarmo nic nie je. Ani dotacie na tvoje solary na streche. Na tie sme prispeli my ostatni blboni z dani.
V zasade chapem co pises. Verim, ze Ioniq bude sluzit k spokojnosti. Ja mam v plane na jar 2022 kupit klasicku a poctivu Euro6 dieslovu dodavku na pobytnu prestavbu. S elektrovykonom vacsim ako bezne elektromobily, ale ten bude dobry na pohon chladnicky a ohrevu vody Este ubehne vela elektronov v drotoch kym bude zo mna otrok vozidla
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Ioniq 5
Mexican:Ani dotacie na tvoje solary na streche.
Ja jsem si FVE na střechu dal né kvůli dotaci, ale kvůli tomu abych měl jakous takous jistotu, 6e když půjde energije nahoru, tak mě to nebude až tak vadit. (a že ta energie a je úplně jedno která, půjde nahoru)
Co ce dotace týče, tak to chodí tak, že až to celý dílo udělají a namontují a ty to celý zaplatíč, tak pak teprve zažádáš o dotaci, kerou ti potom teprve zaplatí.
Nedávno jsem tady na fóru četl, jak je hnus koukat na FVE na polích a na větrné elektrárny na kopcích. No a já jsem si je dal na MOJÍ střechu, takže ta dotace je defakto úhrada, za to, že se nehyzdí krajina a že jsem si já na stčechu a někam do baráku, dal FVE elektrárnu. Což mě osobně příjde fér.
Ja jsem si FVE na střechu dal né kvůli dotaci, ale kvůli tomu abych měl jakous takous jistotu, 6e když půjde energije nahoru, tak mě to nebude až tak vadit. (a že ta energie a je úplně jedno která, půjde nahoru)
Co ce dotace týče, tak to chodí tak, že až to celý dílo udělají a namontují a ty to celý zaplatíč, tak pak teprve zažádáš o dotaci, kerou ti potom teprve zaplatí.
Nedávno jsem tady na fóru četl, jak je hnus koukat na FVE na polích a na větrné elektrárny na kopcích. No a já jsem si je dal na MOJÍ střechu, takže ta dotace je defakto úhrada, za to, že se nehyzdí krajina a že jsem si já na stčechu a někam do baráku, dal FVE elektrárnu. Což mě osobně příjde fér.
Hyundai Ioniq 5 Style, 160kW 4x2
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
- stefanpilat
- **
- Příspěvky: 494
- Registrován: 11 úno 2020, 11:26
Re: Ioniq 5
Jestli je na polích řepka na biopaliva nebo FVE panely, to už mi přijde skoro na stejno. Řepka má navíc tu nevýhodu, že se na střechách blbě pěstuje, ale pro FVE to vůbec nevadí, takže tolik ploch na polích zabrat ani nemusí.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Re: Ioniq 5
No dyjť to je taky jediný, co tady ten přechod na ELauta brzdí, páč do elektriky tu Bio sračku namíchat nejde a kdyby šlo, tak to by byl jinej fičák
Hyundai Ioniq 5 Style, 160kW 4x2
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ioniq 5
Školník: Poslední příspěvěk necitovat
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek