i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
To by šlo zaměnit, ale nezapojíš světla správně kvůli jiné kabeláži. Blinkry má LED světlomet integrované v sobě a halogen je má mimo, má je dole v nárazníku jak je denní svícení, takové ty trojúhelníky co se mi moc líbí.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Reklama
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Když už je řeč o osvětlení, nepřemýšlel/nevyměňoval někdo z vás osvětlení RZ za ledkové? Na Fabii III jsem měnil kompletní světýlka, na i30 jsem kompletní světýlka nenašel - na aliexpresu jen žárovky k výměně (led za vláknový) pokud nic neseženu, tak vyměním žárovky. To bílý světlo je přece jen reprezentativnější a hezčí
Hyundai i30 kombi 1.5 DPI, Smart
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Myslím, že Stringo.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Jojo, já mám celé lampičky, ale jsou tam rozdíly ve verzích fastback, hatchback a kombi (podle manuálu a obrázků)
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 79#p582679
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 79#p582679
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Zaklad je, aby tohle svetlo svitilo co nejmin, ne?Jondre píše: ↑19 říj 2021, 18:04 Když už je řeč o osvětlení, nepřemýšlel/nevyměňoval někdo z vás osvětlení RZ za ledkové? Na Fabii III jsem měnil kompletní světýlka, na i30 jsem kompletní světýlka nenašel - na aliexpresu jen žárovky k výměně (led za vláknový) pokud nic neseženu, tak vyměním žárovky. To bílý světlo je přece jen reprezentativnější a hezčí
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
To bylo účelem v devadesátkách, stejně tak jako chromovat černé lišty atd. Dneska je to naopak, SPZ musí zářit, chromové prvky stříkáme do černé
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Stringo: právě že jsem to takhle dopátral a na kombika jsem celé lampičky nenašel. Takže to skonci asi žárovkami. A s těma devadesátkama jsi to trefil dokonale
Odjinud: máš recht, ale já nejsem takovej pirát nejsem tak bohatý, abych platil pokuty, tak podle toho jezdím. Čemuž odpovídá i mnou vybraná motorizace
Odjinud: máš recht, ale já nejsem takovej pirát nejsem tak bohatý, abych platil pokuty, tak podle toho jezdím. Čemuž odpovídá i mnou vybraná motorizace
Hyundai i30 kombi 1.5 DPI, Smart
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Já ale nemyslel tuning, já myslel, aby nebyla v noci vidět SPZ...
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Koupě a první dojmy z i30
(tato část je zejména pro zájemce o koupi)
U auta se vyplatí nebýt líný a obejít dealery a zjistit cenové možnosti (= možnosti slevy z ceníkové ceny a možnosti benefitů) jednotlivých dealerů. Zkušenost ukazuje, že lépe je opravdu je obejít osobně, přece jen u sdělování slev po telefonu či mailu nelze nic moc čekat a člověk současně pozná i přístup dotyčné firmy. Doba velkých slev je nicméně pryč a nejlepší sleva (10 000 Kč v případě i30), co jsem dostal, byla skrze program hyundai jakožto výrobce, kdy zaměstnanci fabriky „doporučí“ svého „známého“ jakožto nového zákazníka (tuším, že se to jmenuje Hyundai Family). Čas od času se tu na fóru objeví zaměstnanec, co to tu nabízí. Diskuze o slevách je v sekci Koupě ojetého nebo nového vozu Hyundai. Jak se ale ukázalo, zdaleka ne všichni prodejci umí s touto slevou pracovat, hlavně ti dále od slezských Nošovic. Kromě finanční slevy lze obdržet i různé předměty (doplňky), typicky koberečky nebo „vanu“ do kufru atd.
Volba tedy padla na dealera, který se slevou pracovat uměl hned od počátku a současně měl auto na cestě. Jak píšu výše, zvažoval jsem, zda jít do základní verze Start+ nebo o úroveň vyššího Comfortu; kdy právě možnost mít auto rychle (chtěl jsem před zimou ještě prodat staré) rozhodla.
Auto jsem tak přejímal cca 14 dní od objednání. Současně týden po objednání zdražilo o 10 tis. Kč, nicméně doplatek tam nebyl.
Před předáním jsem důrazně požádal, ať na auto nedávají žádné reklamní nálepky. Protože jsem trochu staromilec a posera, nechal jsem si rovnou doinstalovat zámek řadičky Construct. Zde jsem naopak žádal, že chci k němu nálepky, aby o něm potenciální zloději věděli – a že si je nalepím sám. Oboje vyšlo na jedna a ke Constructu mám hned 3 nálepky (ty na skla jsem tedy ještě nenalepil:-) a i dokonce klíčenku).
Jako bonus jsem dostal gumové koberečky. Chtěl jsem radši vanu do kufru, ale to prodejce odmítl. Nakonec to nevadilo, lepší (a levnější) vanu než je origo dělá Rigips (taky se to tu někde probírá). Origo koberečky jsou tzv. „letní“, tj. nízké, a kdo jezdí hodně např. na lyže by asi ocenil s vyšší hranou okolo (taktéž nabízí Rigips), ale dají se i tak.
V době koupě byl celorepublikový bonus k autu zimáky zdarma (v zimě pak letňáky). Jelikož i30 nemá sledování tlaku v pneu skrze ventilky, rozhodl jsem se pořídit k autu rovnou celou druhou sadu disků. Chtěl jsem jen plecháče, ale dealer mi nabídl za 4000 Kč tzv. hybridní disky (16ky). Znělo to za ty peníze dobře, tak jsem to vzal. Dneska bych možná spíš zvážil nějaké levnější ALU, neboť tyhle disky začaly reznout už po první sezóně. Výhoda ještě byla, že dealer zimáky zadarmo na disky nandal a rovnou je přehodil na auto, za letní, což potěší.
Celkově tedy byla zkušenost s dealerem (Hyundai Centrum Praha – Počernice) dobrá.
Samostatnou, zde na fóru též diskutovanou kapitolou je pojištění auta. Je od Uniqua a nelze se mu minimálně na jeden rok nějak moc vyhnout (ve smyslu, že jsou na něj vázané různé zásadní slevy). Jsem vůči takovému postupu obecně dosti vysazený a měl jsem pocit, že tohle pojištění je á priory zlodějna. Po roce pojištění ještě o cca 250 Kč zdražilo, takže jsem ho bez váhání vypověděl. Nicméně se následně ukázalo, že i přes známého pojišťováka nic moc zase výhodnějšího není, takže beru svůj příkrý názor zpět. Co je zajímavé, je tzv. GAP, kdy pojišťovna drží hodnotu auta při totálce / odcizení na kupní ceně. Při smlouvě na 3 roky se to zdá mít smysl, ale samozřejmě to zadarmo není. Možná k hodnocení pojištění přispělo, že pojišťovák u HCP mi nepřišel úplně schopný (resp. reagující v reálném čase), např. pískování VIN na skla (koordinace HCP – pojišťovák – Cebia) byl docela zmatek, díky čemuž z něho sešlo a budu to zřejmě ještě řešit někde jinde. Možná to tak bylo dobře, protože při pískování u Cebia se následně platí za vedení auta v nějaké jejich evidenci (první rok zdarma, další tedy platit nemusíte), což mi přijde proti celé logice pískování VIN (ukradnou-li Vám auto, spadne automaticky do evidence policie).
Před vlastním předáním auta jsem vypracoval celý seznam toho, co zkontrolovat. Bylo toho opravdu hafo, neboť to vycházelo ze seznamu, co mám na kontrolu ojetého auta Nicméně jsou věci, které by se opravdu zkontrolovat měly, jelikož se na ně nevztahuje záruka (ve smyslu, že bude spor, že vznikly u Vás), typicky různá poškození, která mohou vzniknout při výrobě, přepravě auta nebo u dealera. Dnes bych to zúžil na:
- vizuální kontrola karosérie (škrábance, promáčkliny, slícování dílů, kontrola laku);
- vizuální kontrola skel, světel a zrcátek (případné škrábance, praskliny);
- zběžná vizuální kontrola podvozku;
- kola – zda odpovídá velikost a typ disku objednaným, jejich stav (škrábance), zda nechybí šrouby;
- kontrola VIN, zda souhlasí s TP;
- pod kapotou – vizuální kontrola;
- interiér – škrábance, slícování dílů, potahy sedaček;
- „věci v autě“ – hever+rezerva+klíč na kolo / lepící sada, tažné oko, povinná výbava.
Baterku a podložku s sebou!
Blíže viz zde:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=82&t=39804
Převzetí auta v mém případě proběhlo v pohodě. Horší byla cesta v novém autě domů, lilo jak z konve a byla dopravní špička. Nicméně vše dopadlo dobře.
Plné radosti z auta bránila jeho nezajetost. Co jsem o tom nastudoval, jde o to motor nepodtáčet a nepřetáčet (obzvláště za studena), vyvarovat se ostrých rozjezdů (i brždění), měnit průběžně otáčky a rychlosti tj. např. nejezdit na tempomat, nejezdit úplně naložený nebo s vozíkem. Je k diskuzi, zda vyměnit po zajetí olej, kde by mohly ev. objevit nějaké špony vzniklé třením, to jsem nakonec neudělal (lenost, šetření). V praxi jsem absolvoval tři cesty na chalupu a zpět ne po dálnici, ale po okrskách. 1000. kilometr (hranice zajetí) padla pak už při cestě po D1, naštěstí tak rozkopané, že nabízela neustálé měnění otáček a rychlostí Celkově by se dalo říct, že se po zajetí auto lehce zkultivovalo, ale nijak zásadně.
(tato část je zejména pro zájemce o koupi)
U auta se vyplatí nebýt líný a obejít dealery a zjistit cenové možnosti (= možnosti slevy z ceníkové ceny a možnosti benefitů) jednotlivých dealerů. Zkušenost ukazuje, že lépe je opravdu je obejít osobně, přece jen u sdělování slev po telefonu či mailu nelze nic moc čekat a člověk současně pozná i přístup dotyčné firmy. Doba velkých slev je nicméně pryč a nejlepší sleva (10 000 Kč v případě i30), co jsem dostal, byla skrze program hyundai jakožto výrobce, kdy zaměstnanci fabriky „doporučí“ svého „známého“ jakožto nového zákazníka (tuším, že se to jmenuje Hyundai Family). Čas od času se tu na fóru objeví zaměstnanec, co to tu nabízí. Diskuze o slevách je v sekci Koupě ojetého nebo nového vozu Hyundai. Jak se ale ukázalo, zdaleka ne všichni prodejci umí s touto slevou pracovat, hlavně ti dále od slezských Nošovic. Kromě finanční slevy lze obdržet i různé předměty (doplňky), typicky koberečky nebo „vanu“ do kufru atd.
Volba tedy padla na dealera, který se slevou pracovat uměl hned od počátku a současně měl auto na cestě. Jak píšu výše, zvažoval jsem, zda jít do základní verze Start+ nebo o úroveň vyššího Comfortu; kdy právě možnost mít auto rychle (chtěl jsem před zimou ještě prodat staré) rozhodla.
Auto jsem tak přejímal cca 14 dní od objednání. Současně týden po objednání zdražilo o 10 tis. Kč, nicméně doplatek tam nebyl.
Před předáním jsem důrazně požádal, ať na auto nedávají žádné reklamní nálepky. Protože jsem trochu staromilec a posera, nechal jsem si rovnou doinstalovat zámek řadičky Construct. Zde jsem naopak žádal, že chci k němu nálepky, aby o něm potenciální zloději věděli – a že si je nalepím sám. Oboje vyšlo na jedna a ke Constructu mám hned 3 nálepky (ty na skla jsem tedy ještě nenalepil:-) a i dokonce klíčenku).
Jako bonus jsem dostal gumové koberečky. Chtěl jsem radši vanu do kufru, ale to prodejce odmítl. Nakonec to nevadilo, lepší (a levnější) vanu než je origo dělá Rigips (taky se to tu někde probírá). Origo koberečky jsou tzv. „letní“, tj. nízké, a kdo jezdí hodně např. na lyže by asi ocenil s vyšší hranou okolo (taktéž nabízí Rigips), ale dají se i tak.
V době koupě byl celorepublikový bonus k autu zimáky zdarma (v zimě pak letňáky). Jelikož i30 nemá sledování tlaku v pneu skrze ventilky, rozhodl jsem se pořídit k autu rovnou celou druhou sadu disků. Chtěl jsem jen plecháče, ale dealer mi nabídl za 4000 Kč tzv. hybridní disky (16ky). Znělo to za ty peníze dobře, tak jsem to vzal. Dneska bych možná spíš zvážil nějaké levnější ALU, neboť tyhle disky začaly reznout už po první sezóně. Výhoda ještě byla, že dealer zimáky zadarmo na disky nandal a rovnou je přehodil na auto, za letní, což potěší.
Celkově tedy byla zkušenost s dealerem (Hyundai Centrum Praha – Počernice) dobrá.
Samostatnou, zde na fóru též diskutovanou kapitolou je pojištění auta. Je od Uniqua a nelze se mu minimálně na jeden rok nějak moc vyhnout (ve smyslu, že jsou na něj vázané různé zásadní slevy). Jsem vůči takovému postupu obecně dosti vysazený a měl jsem pocit, že tohle pojištění je á priory zlodějna. Po roce pojištění ještě o cca 250 Kč zdražilo, takže jsem ho bez váhání vypověděl. Nicméně se následně ukázalo, že i přes známého pojišťováka nic moc zase výhodnějšího není, takže beru svůj příkrý názor zpět. Co je zajímavé, je tzv. GAP, kdy pojišťovna drží hodnotu auta při totálce / odcizení na kupní ceně. Při smlouvě na 3 roky se to zdá mít smysl, ale samozřejmě to zadarmo není. Možná k hodnocení pojištění přispělo, že pojišťovák u HCP mi nepřišel úplně schopný (resp. reagující v reálném čase), např. pískování VIN na skla (koordinace HCP – pojišťovák – Cebia) byl docela zmatek, díky čemuž z něho sešlo a budu to zřejmě ještě řešit někde jinde. Možná to tak bylo dobře, protože při pískování u Cebia se následně platí za vedení auta v nějaké jejich evidenci (první rok zdarma, další tedy platit nemusíte), což mi přijde proti celé logice pískování VIN (ukradnou-li Vám auto, spadne automaticky do evidence policie).
Před vlastním předáním auta jsem vypracoval celý seznam toho, co zkontrolovat. Bylo toho opravdu hafo, neboť to vycházelo ze seznamu, co mám na kontrolu ojetého auta Nicméně jsou věci, které by se opravdu zkontrolovat měly, jelikož se na ně nevztahuje záruka (ve smyslu, že bude spor, že vznikly u Vás), typicky různá poškození, která mohou vzniknout při výrobě, přepravě auta nebo u dealera. Dnes bych to zúžil na:
- vizuální kontrola karosérie (škrábance, promáčkliny, slícování dílů, kontrola laku);
- vizuální kontrola skel, světel a zrcátek (případné škrábance, praskliny);
- zběžná vizuální kontrola podvozku;
- kola – zda odpovídá velikost a typ disku objednaným, jejich stav (škrábance), zda nechybí šrouby;
- kontrola VIN, zda souhlasí s TP;
- pod kapotou – vizuální kontrola;
- interiér – škrábance, slícování dílů, potahy sedaček;
- „věci v autě“ – hever+rezerva+klíč na kolo / lepící sada, tažné oko, povinná výbava.
Baterku a podložku s sebou!
Blíže viz zde:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=82&t=39804
Převzetí auta v mém případě proběhlo v pohodě. Horší byla cesta v novém autě domů, lilo jak z konve a byla dopravní špička. Nicméně vše dopadlo dobře.
Plné radosti z auta bránila jeho nezajetost. Co jsem o tom nastudoval, jde o to motor nepodtáčet a nepřetáčet (obzvláště za studena), vyvarovat se ostrých rozjezdů (i brždění), měnit průběžně otáčky a rychlosti tj. např. nejezdit na tempomat, nejezdit úplně naložený nebo s vozíkem. Je k diskuzi, zda vyměnit po zajetí olej, kde by mohly ev. objevit nějaké špony vzniklé třením, to jsem nakonec neudělal (lenost, šetření). V praxi jsem absolvoval tři cesty na chalupu a zpět ne po dálnici, ale po okrskách. 1000. kilometr (hranice zajetí) padla pak už při cestě po D1, naštěstí tak rozkopané, že nabízela neustálé měnění otáček a rychlostí Celkově by se dalo říct, že se po zajetí auto lehce zkultivovalo, ale nijak zásadně.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Odjinud: Hezky jsi to sepsal
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Pěkné shrnuté postřehy
Teď jsem na nich dělal ještě nějaké další "optické" úpravy, tak jsem je ještě jednou lakoval - třeba to taky pomůže. Ale podruhé bych už taky šel do nějakých levnějších hliníků.
Tož to je zajímavé, s tou korozí. U mě zatím nic, ale fakt je, že na autě zatím moc dlouho nebyly (od ledna do dubna) a moc toho nenajely (jen cca 2.000 km - lockdown). A navíc parkuju pod přístřeškem.
Teď jsem na nich dělal ještě nějaké další "optické" úpravy, tak jsem je ještě jednou lakoval - třeba to taky pomůže. Ale podruhé bych už taky šel do nějakých levnějších hliníků.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Mně ten chlápek z Uniqa pojišťovny v HCP upozorňoval, že je dobrý cca 3 měsíce před koncem roku pojistky se ozvat, aby to přepočítali. Předpokládám, že je to proto, že za rok užívání klesne cena auta a taky by mohla klesnout i pojistka - takže i když bys chtěl zůstat u Uniqa, tak se vyplatí smlouvu předělat.
Ty zimní kola reznou hrozivě, umýváš je nějak přes zimu, nebo to prostě necháváš na pospas živlům?
Ty zimní kola reznou hrozivě, umýváš je nějak přes zimu, nebo to prostě necháváš na pospas živlům?
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Ty hybridy jsou katastrofa. Přebíral jsem si auto v únoru, byla to skladovka na letňácích a já si říkal, no jde jen o měsíc a žádná zima nebyla, už teploty běžně kolem 10°C a pak mi volali že už auto je u nich a budou dělat tažné, ale že prej musím mít zimní pneu, že mi to kvůli pojišťovně nedají na letních, tak jsem po telefonu kývl na ty hybridy, no to že vypadají stejně blbě jako klasické plecháče jsem netušil, ale jak vidím, tak ještě že jsem je po měsíci hned prodal, protože se mi jejich kvalita nezdála nic moc
Možná by pomohlo, kdyby je lakovali do černé, to by nevypadalo tak blbě...
Možná by pomohlo, kdyby je lakovali do černé, to by nevypadalo tak blbě...
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Jo, to mě taky napadlo - až to začne reznout, tak to pretahnu cele do černa a budu to držet na rezistinu, bitumenu apod.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Rigips je sádrokarton apod.
Koberečky jsou Rigum
Jinak krásná práce
Koberečky jsou Rigum
Jinak krásná práce
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.