Motor 1,5 T-gdi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Motor 1,5 T-gdi
Jaké máte reálné zkušenosti s tímhle motorem? Už mám auto objednané...ale kromě testů jsem toho moc nenašel...
- Reklama
Re: Motor 1,5 T-gdi
Zatial spokojnosť.Výkon v pohode,spotreba tak isto.
Re: Motor 1,5 T-gdi
Mám najeto nějakých 14 000 km a taky spokojenost. Na dálnici v pohodě spotřeba okolo 6,0l ve městě okolo těch 6,9 a s lehkou nohou jsem na okreskách viděl i 5,2 l. Žádný problém zatím s motorem nebyl a doufám, že ani nebude.
Re: Motor 1,5 T-gdi
Za něco málo víc jak 2 měsíce nalítáno 5400km a zatím spokojenost. Dobrý výkon a spotřeba taky fajn, delší okresky (40-60km) spotřeba i s předjízděním i pohodička tak 6.1l/100. Na dálnici tempomat 140, občas 160 spotřeba 6.3 a když jsem motor zajízděl takže jsem nedával plný tak spotřeba okresky kolem 5.8-.5.9.
Zatím vše v pohodě, nežere olej. Jsem spoko. Uvidíme jak o bude vypadat dále.
Zatím vše v pohodě, nežere olej. Jsem spoko. Uvidíme jak o bude vypadat dále.
i30 2021 Nline 1.5T-gdi, manual
Re: Motor 1,5 T-gdi
To je spotreba s manuálem nebo dct? Na té dálnici se mi to zdá až podezřele málo...to si moje staré crdi vezme více...
Re: Motor 1,5 T-gdi
A jaké máte otáčky při 130 se 7st. Dct? Nikde jsem to nevyčet ale domnívám se že trochu nižší než s 6st manuálem proto uváděná spotřeba na dálnici by mohla být s dct lehce nižší ?
Re: Motor 1,5 T-gdi
Nevybavuju si to přesně ale myslím, že to bylo někde kolem 2500. Každopádně motor je velmi tichý a po většinu jizdy o něm člověk ani neví.
Spotřeby co píše ivprokop mohu potvrdit.
Pokud jsi někde z vysočiny nebo poblíž, můžeme se domluvit na svezení.
Spotřeby co píše ivprokop mohu potvrdit.
Pokud jsi někde z vysočiny nebo poblíž, můžeme se domluvit na svezení.
Hyundai i30 WG 1.5 T-GDI MHEV Style DCT, Silky Bronze, 09/2021
Suzuki GSX-R 1000 K6, 10/2011
Hyundai i30 WG 1.4 TGDI Style NAV GO, Champion Blue, 12/2018 - 06/2021
BMW E46 320d Touring 07/2012 - 12/2018
Ford Escort 1.6i 16V Ghia 08/2016 - 07/2012
Suzuki GSX-R 1000 K6, 10/2011
Hyundai i30 WG 1.4 TGDI Style NAV GO, Champion Blue, 12/2018 - 06/2021
BMW E46 320d Touring 07/2012 - 12/2018
Ford Escort 1.6i 16V Ghia 08/2016 - 07/2012
Re: Motor 1,5 T-gdi
Na Vysočinu mám daleko...ze Severní Moravy. Budu muset vydržet cca do března než dorazí...čekačka 5-7 měsíců...
Re: Motor 1,5 T-gdi
Souhlasím, výkonný a úsporný motor. Aktuální spotřeba 5.9L. Po třech měsících a 8000 km se mi začal zdát motor trochu "uřvanější". Hlavně na 2. a 3. převodový stupeň. Co se týče mé jízdy tak se snažím motor držet nad 2000ot. a takovou šestku dávám až od 90-100km/h. Olej jsem po zajetí neměnil, měl bych???
i30 Style Combi 1,5 T-GDI MH 2021
Re: Motor 1,5 T-gdi
Já olej budu měnit až při první garančce 15000km nebo rok, uřvanější nějak nepociťuji. Spíš to lítání otáček když clověk stojí na neutrálu. Taky držím minimálně nad 2000 otáček. Pokud nedojíždím třeba do města. 6 dávám až 100+ km/h. Na 90 mi to přijde málo.imagine píše: ↑30 říj 2021, 20:25 Souhlasím, výkonný a úsporný motor. Aktuální spotřeba 5.9L. Po třech měsících a 8000 km se mi začal zdát motor trochu "uřvanější". Hlavně na 2. a 3. převodový stupeň. Co se týče mé jízdy tak se snažím motor držet nad 2000ot. a takovou šestku dávám až od 90-100km/h. Olej jsem po zajetí neměnil, měl bych???
i30 2021 Nline 1.5T-gdi, manual
Re: Motor 1,5 T-gdi
Mám automat a snažím sa jazdiť maximálne plynule..Najazdených cca 5000 km..Už sa mi podarilo urobiť spotrebu aj 4,7 l.. Ale vacsinou okolo 5.4..
Re: Motor 1,5 T-gdi
- na to už je neskoro čo ale neskoro nie je prehodnotiť výmenný interval... v mazacom pláne vidím 3.4l? priamy vstrek, turbo.... 15 000KM? aj 10 000km je už dosť... ten olej je extrmne namáhaný a je ho tam málo, predpokladám aj filter bude skôr filtrík... ide len o to koľko si chcete auto nechať, ak 3 roky potom OK....imagine píše: ↑30 říj 2021, 20:25 Souhlasím, výkonný a úsporný motor. Aktuální spotřeba 5.9L. Po třech měsících a 8000 km se mi začal zdát motor trochu "uřvanější". Hlavně na 2. a 3. převodový stupeň. Co se týče mé jízdy tak se snažím motor držet nad 2000ot. a takovou šestku dávám až od 90-100km/h. Olej jsem po zajetí neměnil, měl bych???
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Motor 1,5 T-gdi
Měly by to být 4,3l a 0W20 takže bych těch 15tis. viděl jako naprostý strop. V případě krátkých jízd bych jej zkrátil na polovinu. A pro svůj dobrý pocit měnil v 10.tis. Filtr je úplně stejný už dlouhé roky. Ani mini, ani maxi, zlatý střed.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Motor 1,5 T-gdi
filter si predsa nevyberáš ten máš daný a narážal som na to že mám pocit že filtre sú menšie než kedysi bývali - menej oleja, menej filtra, vyšší výkon len ten interval ostal.... čo mám priamy vstrek tak ten olej je čierny od sadzí veľmi skoro takže som prešiel na 7500km... čo by som pred pár rokmi pokladal za hlúposť.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Motor 1,5 T-gdi
slabostka ma pravdu, priamy vstrek turbo, casta jazda v meste a obcasne prepalenie na dialnici - olej je cierny uz po 7000km a vyrazne citit za palivom, aj kvapkovy test oleja to potvrdzuje, akurat to riesim a buduci tyzden menim olej
i30 Combi FAMILY; vyrobene 3/2020; 1.4T-GDI