Oni nemusí stát na brzdě, muže mít automat s zapnutý autohold a to pak celou dobu svítí brzdový světla, protože to automaticky zabrzdilo i když na te brzde nestojí. Ovšem myslím, ze většina na tom pedálu otrocky stojí.remkren píše: ↑08 pro 2021, 20:24 Jo a ještě jsem zapomněl na dvě věci za tmy při stání před železničním přejezdem :
a) Když jsou závory dole nebo svítí červená a auto čekající v protisměru nepřepne na obrysová světla ale valí mi celou dobu světly do očí (totéž řidiči stojící za mnou a svítící mi do zrcátek). Já jsem slušný a jakmile zastavím před přejezdem, kde se čeká na vlak, tak okamžitě přepnu na obrysová, abych čekajícím v protisměru nesvítil celou dobu do očí nebo autům přede mnou do zrcátek.
b) Nechápu, proč 90% řidičů stojí celou dobu na brzdě a svítí tak autu za ním intenzivní červenou do očí. Dám přeci ruční brzdu, odpočinu noze a nesvítím nikomu do očí. Opravdu nechápu ten zvyk pořád stát na brzdě, jakoby měl řidič za vteřinu vystartovat. A jsou i jedinci, kteří stojí na brzdě na úplné rovině.
Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
- Reklama
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
Se vším tady napsaným souhlasím.
K těm dálničním drakům s magnetem v levých dveřích/ levoproudařům- a pak s přepólovanými magnety v levých i pravých/ středoproudařům- neskutečně mě s tím doslova serou tyhle typy, obzvlášť "čtyři kroužky pro teploušky"- to je jejich dominantní chování - jen tolik. Budoucí zeťák- čerstvě u DP dálniční odd. mě informoval, že pro rok 2022 vyšel přípis o obzvláštní pozornosti k tomuto nešvaru a bude se to opravdu fest sledovat a dost drsně trestat.
K motorkářům... v létě- neřeším, mám toho na motorce odježděno opravdu dost, abych věděl, proč to dělají a spíš jim ještě uhnu, stejně tak, když mě motorkář předjíždí.
Co bych ale potřeboval od zdejších aktuálních "motorkářů" a "skůtrařů" vysvětlit, je možná změna vyhlášky, kterou jsem tedy zatím nezaznamenal. Kdysi platilo, logicky, že dvoustopá motorová vozidla využívají k jízdě po komunikaci pravou polovinu vozovky v daném směru, co nejblíže ke krajnici. Tak proč kur.. jezdíte prostředkem, nebo ještě lépe - blíž ke středu vozovky I jako jedinci - o dvojicích vedle sebe raději psát nebudu
A argument, jestli vím, co s Vámi udělá vzduchový ráz při předjíždění u mě fakt neobstojí
S tím vědomím jste na tu motorku sedali, sedáte a dělali na ni řidičák, včetně jízd. A s tímhle způsobem by jste ty jízdy/autoškolu opravdu neudělali. Nikdy!
To se nám to vlákno pěkně rozjíždí, co???
K těm dálničním drakům s magnetem v levých dveřích/ levoproudařům- a pak s přepólovanými magnety v levých i pravých/ středoproudařům- neskutečně mě s tím doslova serou tyhle typy, obzvlášť "čtyři kroužky pro teploušky"- to je jejich dominantní chování - jen tolik. Budoucí zeťák- čerstvě u DP dálniční odd. mě informoval, že pro rok 2022 vyšel přípis o obzvláštní pozornosti k tomuto nešvaru a bude se to opravdu fest sledovat a dost drsně trestat.
K motorkářům... v létě- neřeším, mám toho na motorce odježděno opravdu dost, abych věděl, proč to dělají a spíš jim ještě uhnu, stejně tak, když mě motorkář předjíždí.
Co bych ale potřeboval od zdejších aktuálních "motorkářů" a "skůtrařů" vysvětlit, je možná změna vyhlášky, kterou jsem tedy zatím nezaznamenal. Kdysi platilo, logicky, že dvoustopá motorová vozidla využívají k jízdě po komunikaci pravou polovinu vozovky v daném směru, co nejblíže ke krajnici. Tak proč kur.. jezdíte prostředkem, nebo ještě lépe - blíž ke středu vozovky I jako jedinci - o dvojicích vedle sebe raději psát nebudu
A argument, jestli vím, co s Vámi udělá vzduchový ráz při předjíždění u mě fakt neobstojí
S tím vědomím jste na tu motorku sedali, sedáte a dělali na ni řidičák, včetně jízd. A s tímhle způsobem by jste ty jízdy/autoškolu opravdu neudělali. Nikdy!
To se nám to vlákno pěkně rozjíždí, co???
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
no neviem. To by v strednej europe bolo viac A/T ako v juesej. Nalejme si cisteho vina - ludia su pohodlni bastardi. Dokonca tak ze mnozstvo z nich sa nevie rozbehnut z rucky. To potom pocuvam take reci ze kecam ze mi origo spojka drzi zatial 375 000km, ze to nie je technicky mozne
EDIt: na moto tiez jazdim v strede. Pretoze jazdim turisticky a vela pilotov v sluzobakoch ma pocit, ze moze na okreske (rovniky) paralelne jazdit vedla mna. Sice po serii zakrut vacsinou zaostanu stovky metrov ale to nasledne na rovinke znova dobiehaju 120/130 a predbiehaju bezne tak, ze ak by som siel na kraji svojho pruhu tak ma predbiehaju bezne pred horizontom, cez plnu. Takto ich aspon trochu umravnim sposobom nech nezabiju seba (a pravdepodobne mna)
take tie spanile jazdy motobukvic (najma coprakov) nemam rad. A nechapem to
EDIt: na moto tiez jazdim v strede. Pretoze jazdim turisticky a vela pilotov v sluzobakoch ma pocit, ze moze na okreske (rovniky) paralelne jazdit vedla mna. Sice po serii zakrut vacsinou zaostanu stovky metrov ale to nasledne na rovinke znova dobiehaju 120/130 a predbiehaju bezne tak, ze ak by som siel na kraji svojho pruhu tak ma predbiehaju bezne pred horizontom, cez plnu. Takto ich aspon trochu umravnim sposobom nech nezabiju seba (a pravdepodobne mna)
take tie spanile jazdy motobukvic (najma coprakov) nemam rad. A nechapem to
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
Áno,to prudí aj mňa.Aj na automate sa dá nájsť riešenie.Napríklad stlačim ele.ručku a nesvietim do oči.lumix píše: ↑08 pro 2021, 20:43Oni nemusí stát na brzdě, muže mít automat s zapnutý autohold a to pak celou dobu svítí brzdový světla, protože to automaticky zabrzdilo i když na te brzde nestojí. Ovšem myslím, ze většina na tom pedálu otrocky stojí.remkren píše: ↑08 pro 2021, 20:24 Jo a ještě jsem zapomněl na dvě věci za tmy při stání před železničním přejezdem :
a) Když jsou závory dole nebo svítí červená a auto čekající v protisměru nepřepne na obrysová světla ale valí mi celou dobu světly do očí (totéž řidiči stojící za mnou a svítící mi do zrcátek). Já jsem slušný a jakmile zastavím před přejezdem, kde se čeká na vlak, tak okamžitě přepnu na obrysová, abych čekajícím v protisměru nesvítil celou dobu do očí nebo autům přede mnou do zrcátek.
b) Nechápu, proč 90% řidičů stojí celou dobu na brzdě a svítí tak autu za ním intenzivní červenou do očí. Dám přeci ruční brzdu, odpočinu noze a nesvítím nikomu do očí. Opravdu nechápu ten zvyk pořád stát na brzdě, jakoby měl řidič za vteřinu vystartovat. A jsou i jedinci, kteří stojí na brzdě na úplné rovině.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
To ano, já to třeba dělám. Jenže někteří jsou jen uživatele a nějak nechápou souvislosti, proč radeji nezatahnout rucku místo dlouheho stání na pedálu. Ještě když mají asistovanou jízdu v koloně, tak už to neřeší vůbec.
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
Svícení obecně. Svícení mlhovkama tam kde mlha neni. Stání na brzde třeba tejden v zácpě. Praskle žárovky vsude mozne. Oslnujici led u zadní rz.
Dále ten klasicky efekt na okresce, jede se max 80 v koloně. Když je kopec a 2 pruhy, tak najednou všichni ujedou, aby je na kopci člověk zase všechny dojel, když jedou 80…
A podobne, tam co je zákaz předjíždění nebo neni vidět, tak se všichni vlecou. Tam kde vidět je, najednou jedou o dost více.
Dále ten klasicky efekt na okresce, jede se max 80 v koloně. Když je kopec a 2 pruhy, tak najednou všichni ujedou, aby je na kopci člověk zase všechny dojel, když jedou 80…
A podobne, tam co je zákaz předjíždění nebo neni vidět, tak se všichni vlecou. Tam kde vidět je, najednou jedou o dost více.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
-Svícení dálkovými motorkáři. Je mi u prdele, že chtějí být vidět. Já jim taky nevypaluji oči.
-Zrychlování předjíždeného auta. Vleče se povolená mínus 20kmh a když ho začnu předjíždět tak zrychlí.
-Denní svícení bez koncových světel. To je pošušňáníčko vjet za slunného dne do tmavého lesa a najednou se přede mnou objeví tmavé neosvětlené auto!
-Snad polovina aut má nějakou poruchu na osvětlení!
-Svině, které vám na parkovišti klidně jebnou dveřmi do auta. Co jsem viděl na vlastni oči, tak to byly většinou ženské. A když to bylo do mého auta a já byl u toho, hádejte, omluvila se některá?
-O blinkrech už bylo napsáno dost, jen co sere nejvíce mne: causa kruhové objezdy. To je ztělesněná zoufalost.
-Zrychlování předjíždeného auta. Vleče se povolená mínus 20kmh a když ho začnu předjíždět tak zrychlí.
-Denní svícení bez koncových světel. To je pošušňáníčko vjet za slunného dne do tmavého lesa a najednou se přede mnou objeví tmavé neosvětlené auto!
-Snad polovina aut má nějakou poruchu na osvětlení!
-Svině, které vám na parkovišti klidně jebnou dveřmi do auta. Co jsem viděl na vlastni oči, tak to byly většinou ženské. A když to bylo do mého auta a já byl u toho, hádejte, omluvila se některá?
-O blinkrech už bylo napsáno dost, jen co sere nejvíce mne: causa kruhové objezdy. To je ztělesněná zoufalost.
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
Ve městě? Tak to Tě štvu i já. Většina dvou(více)proudých cest ve městech je dnes dělaná tak, že je každých pár metrů odbočení doprava, takže pokud jedu rovně není co řešit. Jezdím tachometrových 55kmh, nebo podle provozu přede mnou, samo.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
Ad motorkáři:
Zažil jsem cca 10 km kolonu v Německu na dálnici uprostřed léta. S poctivou uličkou pro záchranáře. Za mnou kočena na motorce. Celou kolonu skákala i s motorkou za mnou. Proč asi? Žeby finanční postih za neoprávněné užití záchranářské uličky?
Motorkáře, když můžu a jde to, pouštím před sebe. Když se ale motorkář nacpe do křižovatky mezi dvě auta a cestou téměř všem uláme zrcátka... sorry jako. A že je vám v kombinéze horko? Váš boj, vlezli jste si do toho sami.
Zažil jsem cca 10 km kolonu v Německu na dálnici uprostřed léta. S poctivou uličkou pro záchranáře. Za mnou kočena na motorce. Celou kolonu skákala i s motorkou za mnou. Proč asi? Žeby finanční postih za neoprávněné užití záchranářské uličky?
Motorkáře, když můžu a jde to, pouštím před sebe. Když se ale motorkář nacpe do křižovatky mezi dvě auta a cestou téměř všem uláme zrcátka... sorry jako. A že je vám v kombinéze horko? Váš boj, vlezli jste si do toho sami.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
Ještě můžou jezdit v kraťasích a tílku, ale to by jsi zase frflal, že jezdí nazí jak pitomci
Ale s tou poslední větou mi evokuješ jednu myšlenku... pomalu si na vrakáči rezervuj levé zpětné zrcátko...
Moc rádi to prudičům ukopávají
A ta kočena v Německu? Nene...uličku v tom nehledej, byla jenom blbá
Ale s tou poslední větou mi evokuješ jednu myšlenku... pomalu si na vrakáči rezervuj levé zpětné zrcátko...
Moc rádi to prudičům ukopávají
A ta kočena v Německu? Nene...uličku v tom nehledej, byla jenom blbá
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
-
- *
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15 črc 2021, 12:09
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
1. Štvou mě řidiči na dálnici, kteří začnou předjíždět v levém pruhu, ale asi se jim tam zalíbí a tak zpomalí a nezařadí se již zpátky do pravého pruhu.
2. Štvou mě chodci co čumí do mobilu a aniž by se ohlédli, vstoupí do vozovky, stále sledující mobil.
3. Štve mě jak spousta řidičů nedá blinkr vůbec nebo až při odbočení aby se neřeklo.
4. Štvou mě kamioňáci, co mají potřebu se navzájem předjíždět a dokonale tak ucpou dálnici.
5. A v neposlední řadě mě štvou řidiči, co neznají pravidla parkování a parkovali by pomalu ve středu křižovatky. Pak má člověk mizerný výhled při vjezdu do křižovatky, nejlépe pokud si takhle parkuje suvčko.
Našlo by se toho více ale nechci působit příliš negativně
2. Štvou mě chodci co čumí do mobilu a aniž by se ohlédli, vstoupí do vozovky, stále sledující mobil.
3. Štve mě jak spousta řidičů nedá blinkr vůbec nebo až při odbočení aby se neřeklo.
4. Štvou mě kamioňáci, co mají potřebu se navzájem předjíždět a dokonale tak ucpou dálnici.
5. A v neposlední řadě mě štvou řidiči, co neznají pravidla parkování a parkovali by pomalu ve středu křižovatky. Pak má člověk mizerný výhled při vjezdu do křižovatky, nejlépe pokud si takhle parkuje suvčko.
Našlo by se toho více ale nechci působit příliš negativně
Hyundai i30 FB, family comfort, 1.0T-gdi, engine red
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
Jo, to je možné že mě štveš taky... Nevadí ti třeba, když za tebou jede štrůdl aut a vpravo jede s tebou souběžně jedno auto a blokujete tak průjezd těm, co třeba chtějí jet tachometrových 60? Chápu že je to pro někoho nepochopitelné, ale když potom vjedu do Plzně a celou cestu jedu ve štrůdlu vlevo a vedle mě jedou 2 kamióny tak je to k naštvání jen kvůli tomu předemnou, který prostě nechce zajet doprava... A nejhorší na tom všem je, že pak stejně někde se cpe do pravého protože v centru chce odbočit doprava... Já když mám vpravo volno, tak uhnu ať už za mnou někdo je, nebo není a když potrebuju, tak se zase zařadím do levého...
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
Stringo to popsal přesně, potvrzuju že v Praze a v mé hlavě to je stejné.
A pak se levoproudaři diví že je občas předjíždím pravým pruhem. Myslí si že jsem nebezpečný, ale vlastně to způsobili oni
A pak se levoproudaři diví že je občas předjíždím pravým pruhem. Myslí si že jsem nebezpečný, ale vlastně to způsobili oni
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
Ach bože, téma ktorá lieči nízky tlak. Tak sem dám pár postrehov za mňa
- cyklisti čo majú kvalitné a drahé led žiarovky. Oni síce vidia, ale reálne oslňujú vodičov a hlavne chodcov. Kvalitné svetlo je super, ale sklon musí byť adekvátny a aktuálna vyhláška nemyslí na pokrok v technológii svetiel keď každá maličká baterka má výkon ako 100 W žiarovka.
- cyklisti čo idú v noci neosvetlení
- cyklisti čo pre "zdravie a ekológiu" idú ráno v špičke plnými okreskami a za nimi kolóna áut 17 km/h
- cyklisti čo si myslia že majú prednosť na prechode pre cyklistov
- cyklisti čo obiehajú autá čakajúce na kruháči z prava, zvlášť nebezpečné keď vodič vojde do kruháču (čumí vľavo či môže) zároveň s cyklistom o ktorom nevie a chce odbočiť prvou preč
- cestári čo nechajú značku 30 km/h dva mesiace na ceste bez akéhokoľvek dôvodu, proste ju tam dajú keď začnú pracovať a keď odídu na mesiac robiť projekt na druhej strane republiky nechajú ju tam
- cestári čo dávajú dočasné značky tak že sa nezmestia normálne dve autá vedľa seba čisto len kvôli tej značke, jednu takú máme "POZOR PRECHOD" a tá značka doslova vytláča chodcov na cestu
- cestári čo dávajú značku "pozor, semafor - kyvadlová doprava" 10 metrov pred ten semafor, pričom kolóna čakateľov na zelenú má kľudne 200 metrov.
- že značka STOP platí aj keď chcem odbočiť vpravo
- meranie rýchlosti s automatickou pokutou keď na ten systém nie je v obci upozornenie (s upozornením to je "choď pomaly, myslíme to vážne" ale bez upozornenia to je obyčajné výpalné)
- policajti čo merajú tam kde je ísť rýchlejšie bezpečné a nie tam kde rýchlosť naozaj nebezpečná byť môže, teda pri školách, ihriskách, nemocniciach, parkoch a podobne
- značky ako npr 30 km/h + pozor, deti. Pozor, deti je super keď to človek nepozná a nevie že je tam škola a podobne tak sa viac pozorá po chodníkoch či mu tam niečo nevbehne a spomalí koľko uzná za vhodné ak tam vidí behať decká, ale keď k tomu dajú 30 km/h tak človek viac čumí na budíky či určite ide tých 30 a na cestu a chodníky okolo toľko nepozerá.
- zbytočné značky "pozor, prudká zákruta", týchto je fakt hodne a väčšinou tie zákruty nie sú vôbec prudké a dajú sa v pohode vybrať v 100 km/h aj v nie ideálnych podmienkach, no a potom sa človek tieto značky naučí ignorovať až zrazu jedna zákruta fakt prudká bude a smola... tieto značky by mali obsahovať uhol zákruty, nechápem prečo to tak nie je... čo je prudké pre náklaďák nie je prudké pre motorku.
- hmlovky v kolóne
- ľudia čo môj priestor na brzdnú dráhu považujú za ich priestor keď ma obiehajú, pričom ideme v kolóne a fakt si nepomôžu... (naposledy som šiel za autom presne tak ďaleko aby mi nehádzalo sneh a vodu na čelné sklo, no a postupne ma obehli kvôli tomu priestoru snáď 4 a len som sa smial či to myslia a vážne a že im zhorí motorček na tých stieračoch na plno)
- dôchodci čo idú 80 na diaľnici, 70 na okreske a 40 v meste
- ľudia čo prudko brzdia keď vchádzajú do obce namiesto plynulého a pokojného spomalenia
- ľudia čo nezipujú a ľudia čo si vynucujú zip keď tam zip nie je, ale hlavne ľudia čo zipujú na nesprávnom mieste (100 metrov pred zúžením a každý inde)
- ľudia čo "daj prednosť" považujú za "STOP!", napríklad pri vchádzaní do kruháču
- ľudia čo nedávajú smerovky obecne, ale hlavne pri vychádzaní z kruháču ma to štve
- vodiči čo sa nenechajú obehnúť, šprint keď vidia kúsok rovinku alebo vychádzajú z obce hneď na 110 a potom 70 v každej zákrute
- vodiči ktorí dodržujú každú predpísanú rýchlosť ako slovo božie... nedeľa ráno, prázdne mesto, výhľad na 2 km, priemyselná zóna a 50 km/h 3 km rovno
- vodiči čo sa vtrepú do plnej križovatky a ostanú tam blokovať
- vodiči čo bez dôvodu stále menia rýchlosť, nemajú tempomat a/alebo nevedia ísť konštantne a chodia hore dole v pásme 80-100
- vodiči čo si neoškrábu ľad z auta a potom im to odtiaľ padá
- vodiči čo neberú ohľad na autoškoly (zabudne ľahko vôl, že on sám telaťom bol)
- cyklisti čo majú kvalitné a drahé led žiarovky. Oni síce vidia, ale reálne oslňujú vodičov a hlavne chodcov. Kvalitné svetlo je super, ale sklon musí byť adekvátny a aktuálna vyhláška nemyslí na pokrok v technológii svetiel keď každá maličká baterka má výkon ako 100 W žiarovka.
- cyklisti čo idú v noci neosvetlení
- cyklisti čo pre "zdravie a ekológiu" idú ráno v špičke plnými okreskami a za nimi kolóna áut 17 km/h
- cyklisti čo si myslia že majú prednosť na prechode pre cyklistov
- cyklisti čo obiehajú autá čakajúce na kruháči z prava, zvlášť nebezpečné keď vodič vojde do kruháču (čumí vľavo či môže) zároveň s cyklistom o ktorom nevie a chce odbočiť prvou preč
- cestári čo nechajú značku 30 km/h dva mesiace na ceste bez akéhokoľvek dôvodu, proste ju tam dajú keď začnú pracovať a keď odídu na mesiac robiť projekt na druhej strane republiky nechajú ju tam
- cestári čo dávajú dočasné značky tak že sa nezmestia normálne dve autá vedľa seba čisto len kvôli tej značke, jednu takú máme "POZOR PRECHOD" a tá značka doslova vytláča chodcov na cestu
- cestári čo dávajú značku "pozor, semafor - kyvadlová doprava" 10 metrov pred ten semafor, pričom kolóna čakateľov na zelenú má kľudne 200 metrov.
- že značka STOP platí aj keď chcem odbočiť vpravo
- meranie rýchlosti s automatickou pokutou keď na ten systém nie je v obci upozornenie (s upozornením to je "choď pomaly, myslíme to vážne" ale bez upozornenia to je obyčajné výpalné)
- policajti čo merajú tam kde je ísť rýchlejšie bezpečné a nie tam kde rýchlosť naozaj nebezpečná byť môže, teda pri školách, ihriskách, nemocniciach, parkoch a podobne
- značky ako npr 30 km/h + pozor, deti. Pozor, deti je super keď to človek nepozná a nevie že je tam škola a podobne tak sa viac pozorá po chodníkoch či mu tam niečo nevbehne a spomalí koľko uzná za vhodné ak tam vidí behať decká, ale keď k tomu dajú 30 km/h tak človek viac čumí na budíky či určite ide tých 30 a na cestu a chodníky okolo toľko nepozerá.
- zbytočné značky "pozor, prudká zákruta", týchto je fakt hodne a väčšinou tie zákruty nie sú vôbec prudké a dajú sa v pohode vybrať v 100 km/h aj v nie ideálnych podmienkach, no a potom sa človek tieto značky naučí ignorovať až zrazu jedna zákruta fakt prudká bude a smola... tieto značky by mali obsahovať uhol zákruty, nechápem prečo to tak nie je... čo je prudké pre náklaďák nie je prudké pre motorku.
- hmlovky v kolóne
- ľudia čo môj priestor na brzdnú dráhu považujú za ich priestor keď ma obiehajú, pričom ideme v kolóne a fakt si nepomôžu... (naposledy som šiel za autom presne tak ďaleko aby mi nehádzalo sneh a vodu na čelné sklo, no a postupne ma obehli kvôli tomu priestoru snáď 4 a len som sa smial či to myslia a vážne a že im zhorí motorček na tých stieračoch na plno)
- dôchodci čo idú 80 na diaľnici, 70 na okreske a 40 v meste
- ľudia čo prudko brzdia keď vchádzajú do obce namiesto plynulého a pokojného spomalenia
- ľudia čo nezipujú a ľudia čo si vynucujú zip keď tam zip nie je, ale hlavne ľudia čo zipujú na nesprávnom mieste (100 metrov pred zúžením a každý inde)
- ľudia čo "daj prednosť" považujú za "STOP!", napríklad pri vchádzaní do kruháču
- ľudia čo nedávajú smerovky obecne, ale hlavne pri vychádzaní z kruháču ma to štve
- vodiči čo sa nenechajú obehnúť, šprint keď vidia kúsok rovinku alebo vychádzajú z obce hneď na 110 a potom 70 v každej zákrute
- vodiči ktorí dodržujú každú predpísanú rýchlosť ako slovo božie... nedeľa ráno, prázdne mesto, výhľad na 2 km, priemyselná zóna a 50 km/h 3 km rovno
- vodiči čo sa vtrepú do plnej križovatky a ostanú tam blokovať
- vodiči čo bez dôvodu stále menia rýchlosť, nemajú tempomat a/alebo nevedia ísť konštantne a chodia hore dole v pásme 80-100
- vodiči čo si neoškrábu ľad z auta a potom im to odtiaľ padá
- vodiči čo neberú ohľad na autoškoly (zabudne ľahko vôl, že on sám telaťom bol)
i30 Fastback 1,5 T-GDI MHEV IMT Family Smart (11/2021)
- PomalyPredek
- **
- Příspěvky: 107
- Registrován: 01 srp 2019, 15:44
Re: Co mě štve za volantem při řízení na silnicích
Tak si taky trochu pridam:
- Prechody na viceproudovych silnicich mimo krizovatku; kdyz jedu v pravem pruhu a zastavim chodcum, ten v levem vetsinou nezastavi
- Zadni mlhovky po prijezdu do kolony nebo do mesta
- Pripojovani na dalnici; spousta lidi nechape, na co je pripojovaci pruh ani zaklady fyziky, ze pokud se chci zaradit do proudu aut, musim mit stejnou rychlost...
- Jinak se priznam, ze ve meste jsem take casto levoproudar; na silnici s dvema pruhy v jednom smeru, kde pravy funguje kazdych par desitek metru pro pripojovani a odbocovani a mezitim je vyhrazeny pro MHD
- Prechody na viceproudovych silnicich mimo krizovatku; kdyz jedu v pravem pruhu a zastavim chodcum, ten v levem vetsinou nezastavi
- Zadni mlhovky po prijezdu do kolony nebo do mesta
- Pripojovani na dalnici; spousta lidi nechape, na co je pripojovaci pruh ani zaklady fyziky, ze pokud se chci zaradit do proudu aut, musim mit stejnou rychlost...
- Jinak se priznam, ze ve meste jsem take casto levoproudar; na silnici s dvema pruhy v jednom smeru, kde pravy funguje kazdych par desitek metru pro pripojovani a odbocovani a mezitim je vyhrazeny pro MHD
Opel Crossland 1.2 AT6 Ultimate 2022
Hyundai i30 III Fastback 1.4 T-GDI Style + Nav 2019
---
ex Nejaka auta...
Hyundai i30 III Fastback 1.4 T-GDI Style + Nav 2019
---
ex Nejaka auta...