No taky jezdím na motorce a je pravda, že úplně na pravé straně silnice fakt nejezdím - většinou uprostřed svého pruhu - a vysvětlení je jednoduchý = když vidím třeba díru, tak můžu reagovat a vyhnout se jí jak doprava, tak doleva, když mi tam skočí zajíc, nebo srnka, tak mám na reakci taky víc času, než když pojedu hned u krajnice..petzl62 píše: ↑08 pro 2021, 20:53 Co bych ale potřeboval od zdejších aktuálních "motorkářů" a "skůtrařů" vysvětlit, je možná změna vyhlášky, kterou jsem tedy zatím nezaznamenal. Kdysi platilo, logicky, že dvoustopá motorová vozidla využívají k jízdě po komunikaci pravou polovinu vozovky v daném směru, co nejblíže ke krajnici. Tak proč kur.. jezdíte prostředkem, nebo ještě lépe - blíž ke středu vozovky I jako jedinci - o dvojicích vedle sebe raději psát nebudu
A argument, jestli vím, co s Vámi udělá vzduchový ráz při předjíždění u mě fakt neobstojí
S tím vědomím jste na tu motorku sedali, sedáte a dělali na ni řidičák, včetně jízd. A s tímhle způsobem by jste ty jízdy/autoškolu opravdu neudělali. Nikdy!
To se nám to vlákno pěkně rozjíždí, co???
Jinak spousta mladých motorkářů jsou hotoví sebevrazi - jezdí vedle sebe, do zatáčky kam nevidí, to klopí pomalu v protisměru.. a na každé rovince musí mít ručičku tachometru nadoraz.. ale to je tím, že oni dostanou papíry na motorku a za 20tis. v bazaru už dneska člověk koupí fakt docela silnou, rychlou mašinu.. to my jsme začínali na pionýru, pak přišla Číza 175, a Jawa 350 to už bylo něco
Jinak já jezdím převážně ponožku někde na okreskách, a spíš se kochám - ale zase neustále sleduji provoz v zrcátkách, jakmile je možnost, tak pouštím rychleji jedoucí za mnou a hlavně - jako motorkář se řídím pravidlem, že nikdy, NIKDY nemáš na motorce přednost - protože i když jedeš po hlavní, tak motorka jde úplně v pohodě přehlédnout a kdykoliv ti tam někdo může vjet - a mrtvej budeš ty.