7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od idam.i »

Ja to tak robím už dlhšiu dobu.Dnes som išiel Elou a hmatkal som po ele.ručke. #-o
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Reklama
 

Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5129
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od petzl62 »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Já ti to říkal :-$ :-$ :-$ :wink: :idea: :idea:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od idam.i »

nepamätám. 😜
😃
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5129
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od petzl62 »

Trochu od tématu :wink:
Vidíš, a za normálních časů bychom se těšili na Autosalon, na kafe a na stretko s pokecem. Nicméně koncem dubna budu tak 3-4 dny v Bratislavě :wink:
Tak se doufám uvidíme [-o<
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5129
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od petzl62 »

idam.i píše: 09 dub 2021, 19:37 nepamätám. 😜
😃
Tomu rozumím, na normální ručku člověk rychle zapomene :lol:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od idam.i »

Jasné.🤝
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8159
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od Mexican »

mate niekto najazdenych dost kilometrov s DCT? akoze fakt vela kilomentrov. Sused ma i40 (uz druhu), vzdy s DCT a 1,7 CRDi a meni vzdy po 100 000km. Udajne nemenil ani na jednm olej, nic a prevodovky vzdy top.

Premyslam pomaly co a ako a uz sa mi asi nechce kvedlat pakou. Takze uvazujem bud o 1.0 TGDi 88kW alebo 1,5TGDDi 117kW vzdy s DCT. Len mi u toho silnejsieho nestimuje ten mild hybrid. Nastastie tu je Ceed. Zaujima ma skor to DCT, taka ta blbuvzdornost a servisna nenarocnost
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
pozorovatel
**
Příspěvky: 137
Registrován: 31 říj 2019, 17:46

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od pozorovatel »

Ja nemám najazdených veľa km momentálne ani nie 40k a riešim reklamáciu prevodovky. Vždy na studeno pri prvotnom rozbehu zatrasie celým autom a od minulého týždňa mi pri takom svižnejšom tempe občas medzi 5 a 6 stupňom akoby vyradilo do neutrálu. Proste 5ka, potom vybehnú otáčky ako držím plyn, auto bez výkonu a 6ku tam zaradí až keď plyn pustím. Minulý štvrtok-piatok si auto nechali v servise, aktualizovali software v prevodovke a na diagnostike nakalibrovali spojky. V sobotu, nedeľu bolo všetko ok, auto sa rozbehlo bez trasenia, radilo hladko a v pondelok znova to isté trasenie a otáčky akoby šmýkala spojka. No nič, kontaktujem znova servis. Oni mi chcú vymeniť spojky, ja si skôr myslím, že v tom bude mechatronik ale nechám ich nech sa hrajú. Nebude to za moje peniaze...
Hyundai i30 fastback 1.4 t-gdi 7DCT 2018 Ultimate
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5129
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od petzl62 »

Tady máš moje rozloučení s mým předchozím Méďou.
Předán 11.6.2021 novému majiteli s najetými 183 tis. km. Bez jakéhokoliv problému co se týká DCT =D> =D> =D>
Dost poznatků je i v celém vláknu před rozlučkou...

https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=720
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
i30mpact
***
Příspěvky: 812
Registrován: 15 zář 2021, 16:50
Bydliště: Praha

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od i30mpact »

Pomineme-li výrobní závady, tak dost záleží, kde budeš jezdit - DCT se bude trápit ve městě, při popojíždění, parkování v kopci do řady atd., prostě všude, kde budou muset často prokluzovat spojky. Naopak na delší cesty po dálnici nebo okreskách to bude ideál, spojky budou většinu času v záběru, otáčky nízko, na palubě klid a nízká spotřeba paliva.
thaischumi
**
Příspěvky: 205
Registrován: 05 srp 2020, 09:03

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od thaischumi »

Ha ha ha... člověk si pořídí DCT aby měl ve městě komfortnější jízdy a ono se přitom zničí.
i30 Kombi 2019 1.4 T-GDI 103kW Comfort "Clean Slate Blue"
Tucson NX4e FL 2024 1.6 T-GDI 118kW Style "Ecotronic Gray Pearl"
RIP Focus MK2 Kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 33x xxx km
RIP Focus MK1 Kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

I v tom městě je to pohoda, pokud jí nenecháš klouzat a vždy si v koloně necháš trochu víc auto před sebou poodjet, aby spojka měla čas sepnout.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8159
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od Mexican »

videl som to prave v jednom videu na YT, kde bolo 5 sposobov ako fungovt s DCT, ukazane na priklade americkeho Tucsonu 1,6T
A skutocne tam borec hovoril, ze sa treba vyvarovat takeho toho plizenia sa po "palcoch" dopredu. Ze treba nechat auta trosku odist a potom sa pohnut par metrov. V zasade ale dakujem za nazory, super - takze pocitam ze pri beznom uzivani nejaky bezny servis (vymena oleja, SW atd) kazdych 120 000km a tych 300 000km by to snad vydrzat mohlo :-)

k technike som setrny, mam spojku u Accenta s 377 000km (okay, niekedy pri zaradeni spiatocky ide uz cez zuby) takze verim, ze DCT mi vydrzi dlho
Dakujem vam za spatnu vazbu, ja teda o tom DCT budem premyslat aj dalej :-)

offtopic: ja samozrejme uplne nenavidim ludi ktori zastavia pred krizovatkou 10m od auta pred nimi, ja za nimi zabrzdim do nuly. No a borec /slecna si uvedomi ze tam ma priestor a tak sa pohne nasledne o 2-3 metre
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od idam.i »

Interval 120.000 na automat nie je to najlepšie. [-(
Osobne mám hydromenič a plánujem výmenu pri 60.000km.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od slabostka »

Mexican - tých 300 000km že ti vydrží bez veľkého servisu to je vtip? To ti môžem dnes zadarmo povedať že Nevydrží. Minimálne spojky budeš meniť a možno nie raz.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“