Tokico je často na motorkách, aj keď ja tam mám nissin a nerezové kotúče. No a Hyundai si veľa vecí vyrába, napríklad aj prevodovky a brzdy budú výrobok HyundaiMobis alebo Mando. Ak sa o ne stará niekto, kto tomu rozumie, vydržia veľa km ( pred rokom som menil predné kotúče so 183000km a hrúbka bola ešte o 0,4 MM väčšia ako minimálna, a strmene len kvôli vzhľadu ).
Na Sorente 60.000 km a výmena v nedohľadne. Brzdim agresívne, hlavne keď cestou z kopca domov ide za mnou prémiová predvádzacka, tak pred spomalovacim prahom nato dupnem, aby automatické brzdenie záujemcovi predviedlo, ako dokáže auto brzdiť
![😀](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f600.svg)
. Takže kvalita bŕzd je vyššia ako kvalita akože mechanika ...