motor 1.0 T-GDI

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11626
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

dibarbora jako vždy =D> =D> =D> !
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Mexican »

mam mozno hlupu otazku, ale neviem sa dockat kym zena prijde z prace

kde ma 1.0TGDi smartstream (CVVD) olejovy filter? klasika vpredu pred blokom motoru alebo niekde dole blizko vypustaku?
Chystam sa na vymenu oleja (prvu) - pretoze auto dost poskakovalo prvych 1000km u predajcu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od slabostka »

mas pravdu predsedo..... a filter pozries a uvidis.... jaky olej si vybral?
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Mexican »

Petzl poradil Petro Canada Supreme (samozrejme ked sa mi pri nalievani oleja prevhne do novej naplne lahvac a nasledne dojde k destrukcii motoru, pocitam ze to bude vsetko Petzlova chyba :mrgreen:

Objednavka vsak bola tradicne trochu vacsia :-P mam tych dopravnych prostriedkov nejak na starost moc
Přílohy
Capture.JPG
Capture.JPG (28.93 KiB) Zobrazeno 1720 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od slabostka »

petro canada je z toho lepsieho....
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Mexican »

tak som vcera hladal a nenasiel. Filter je skutocne umiestneny niekde pod motorom, asi vedla vypustaku. Motor je zospodu chraneny velkym plastom (celkom pekne, predsa teda crossover je v niecom iny od bezneho auta) takze premyslam ci sa do toho pustim. najlepsie by sa mi to robilo u rodicov, kde maju montaznu jamu. sakra, to som si mal urobit aj u seba v novom baraku :-)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od slabostka »

urob si nájazdy alebo si ich kúp, výborná vec, jednak máš priestor pod autom a jednak olej pekne stečie pri naklonenej vani. Ak má auto veľký kryt spodku mal by mať inteligentne urobený výrez na výmenu oleja ktorý sa dá ľahko odstrániť - skrutky, klipy.... čiže nemusíš zhadzovať komplikovane veľký kryt.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Mexican »

doteraz som to robieval tak, zesom si proste prednu lavu a prednu pravu stranu zdvihol zdvihakmi (tych mam doma dost), podlozil a zabezpecil aby to na mna nespadlo. Najazdy ma napadli ale nikdy sa mi nezdali dost vysoke aby mi to davalo zmysel - pozriem sa co je na trhu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od slabostka »

zo stavby ti určite ostalo kopec dosiek...https://www.google.com/search?q=wood+ca ... 7&biw=1366
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Mexican »

vsetko co som mal z oblasti a odrezkov som spalil :-) no a pocitam, ze z dreva to bude pekne tazke a nie moc skladne. Ale vzdy sa to da vlastne spalit ked bude najhorsie :-D

teraz som bol zobrat tu zasielku oleja a u filtra som si vsimol zaujimavu vec - Bosch olejovy filter pore Accenta sa robi v Korei, Bosch filter pre 1.0 TGDi sa robi v Tunisku. Divocina
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od slabostka »

tak to je - fabriky sú po celom svete... a ešte sa môže stať že aj to čo má na škatulke Made in Germany je skutočne vyrobené v ČR alebo v Poľsku. To už si pozerám len "pre zaujímavosť".
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Martinsp
****
Příspěvky: 1400
Registrován: 25 zář 2010, 09:59
Bydliště: Č. Budějovice

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Martinsp »

Mám ty plastové co jsou dvoudílné a super. Unesou víc než kovové a neváží ani desetinu. Na to abych pod auto lehl a povolil filtr se šroubem stačí.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5122
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od petzl62 »

Mexican píše: 11 led 2022, 08:08 tak som vcera hladal a nenasiel. Filter je skutocne umiestneny niekde pod motorom, asi vedla vypustaku. Motor je zospodu chraneny velkym plastom (celkom pekne, predsa teda crossover je v niecom iny od bezneho auta) takze premyslam ci sa do toho pustim. najlepsie by sa mi to robilo u rodicov, kde maju montaznu jamu. sakra, to som si mal urobit aj u seba v novom baraku :-)
Já být tebou... naštěstí nejsem :mrgreen:, beru krumpáč a kopu a Accent to odvozí :D/
Jo a za pivo- navíc lahvové, nebo plechovkové a už vůbec za Starobrno [-o< neručím :shock: :-# :lol: To by jsi ani startovat nemusel a motor by se po těch chcankách rozpadl ihned po aplikaci :-k Ani jako proplach bych to nedoporučil :?
V deklu pod motorem nemáš zacvakávací díl na otvor pro filtr a vypouštění oleje? XCeed to má krásně vyřešeno na čisté ruce, když je člověk šikovný :wink: :idea:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od slabostka »

určite to má aj jeho auto... len sa ešte neušpinil... :wink:
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
lukkas90
Příspěvky: 1
Registrován: 20 říj 2022, 20:48

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od lukkas90 »

Zvažujem kúpu i30 s týmto motorom (1.0 t-gdi 88kw), ale mám obavu, že aká bude jeho životnosť po x rokoch, ak s ním budem jazdiť hlavne po diaľnici. Je tu niekto, kto už s ním najazdil povedzme 100 000km?
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“