i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Jak jsme testovali Hyundai modely.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
hundak
*
Příspěvky: 34
Registrován: 29 črc 2021, 21:32

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od hundak »

Zdravím všechny fandy 1,5 DPi!
Pro zajímavost porovnání : https://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php
Prostě atmosferický motor musí být v otáčkách,pak to jede!
Jezdil jsem s i30 1,4 CVVT 8 roků 105 000 km. i30 1,5DPi je zase o kus lepší.
Ať vám auta jezdí.
Reklama
 

hundak
*
Příspěvky: 34
Registrován: 29 črc 2021, 21:32

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od hundak »

Jsem to chtěl jsem to dát sekce motor 1,5DPi.Omlouvám se.
jedi
Příspěvky: 7
Registrován: 27 pro 2021, 18:16

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od jedi »

Ahoj bando,
tak hlásím, že už jsem také majitelem i30 kombi comfort od 24.1.

Trochu vtipné je, že objednávku jsem podepisoval 29.1.2021. Takže čekání cca 1 měsíc.
A to jsem zrovna člověk co auto bude potřebovat až v červnu (až se narodí potomek).
Takže trochu lituji lidi, co čekají několik měsíců a potřebují auto hned.

Jinak musím říct, že se s tím jezdí docela pěkně. Občas teda nevidím přes zrcátko na semafor, takže se musím hodně sklonit, ale asi cajk. S nastavením výšky sedadla jsem si hodně hrál, ale stejně...

Jo a jak si někteří stěžují na LKA, tak mě to naopak hrozně baví :)
Jen mám zatím trochu nervy z toho zajetí motoru, chcu mít ve výsledku motor s co nejnižší spotřebou. Takže teď jezdím po městě max na 3. :-D Už se těším na delší výlet, kde budu moct hodit i další stupně.

Plus si ještě vštípit předletovou přípravu, jako
* zapnout pásy
* nastartovat
* vypnout auto stop
* zapnout potkávačky (kvůli dobíjení baterky nedávám "auto" svícení, a taky jsem raději když svítím i vzadu)
...
H i30 kombi Comfort 1.5DPI
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od Mexican »

dobra predletovka. ja prve startujema potom sa priputam. potom vypnut LKA, vypnut start-stop a hura. U Accenta samozrejme odpada lka a SS
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od Axel.Foley »

jedi píše: 30 led 2022, 10:45 Ahoj bando,
tak hlásím, že už jsem také majitelem i30 kombi comfort od 24.1.

Trochu vtipné je, že objednávku jsem podepisoval 29.1.2021. Takže čekání cca 1 měsíc.
Trochu nesedí ten měsíc čekání :-k
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Martinsp
****
Příspěvky: 1400
Registrován: 25 zář 2010, 09:59
Bydliště: Č. Budějovice

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od Martinsp »

Asi prosinec loni.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
jedi
Příspěvky: 7
Registrován: 27 pro 2021, 18:16

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od jedi »

Autosalon měl nějaké předobjednané, tak jsem ho vzal.
A už to vidím, vypadla mi tam 2. Sorry

Podepisoval jsem 29.12.2021 a předávalo se 24.1.2022
H i30 kombi Comfort 1.5DPI
Alan33
Příspěvky: 1
Registrován: 12 črc 2022, 07:31

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od Alan33 »

Zdravím všechny, pokusím se oživit tuhle diskuzi...
V současné době zvažuji koupi I30 Kombi, Family Smart. Co se motoru týče: v průběhu pracovního týdne bude jezdit auto v podstatě jen krátké trasy do práce - cca 15 min/15 km (z toho 7 km po okreskách a 8 km po dálnici) s mezizastávkou do školky/školy, delší trasy (vč. dálnic) si užije spíše při víkendových výletech. Předpokládám, že 2x až 3x v roce vyrazíme na vzdálenější dovolenou (Chorvatsko, Rakousko lyže apod.). Nájezd mívám cca 12-13 tis km ročně (z toho cca 8-9 tis krátké trasy). Z toho mi poměrně jasně vyplývá 1,5 DPI. Po minulých zkušenostech se mi moc nechce do přímo vstřikovacích motorů s turbem nebo mild-hybrid. Nepovažuji se za řidiče, který by potřeboval někde závodit. Jde mi spíše o spolehlivost, převést rodinu v klidu na dovolenou - chci auto na delší dobu, neměním auta co 5 let.

Četl jsem zde spoustu pozitivních reakcí na tento motor. Chtěl bych vás poprosit o vaše zkušenosti s tímto motorem nyní s odstupem času. A vlastně i o spokojenost s tímto autem (výbavou) celkově... Díky za reakce
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11626
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Tady si o 1,5 DPi pokecáš mnohem víc :wink: - https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=190&t=39611
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
WalterB
***
Příspěvky: 576
Registrován: 01 zář 2020, 12:45
Bydliště: Kutnohorsko

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od WalterB »

Alan33 píše: 13 črc 2022, 07:56 ... v průběhu pracovního týdne bude jezdit auto v podstatě jen krátké trasy do práce - cca 15 min/15 km (z toho 7 km po okreskách a 8 km po dálnici) s mezizastávkou do školky/školy, delší trasy (vč. dálnic) si užije spíše při víkendových výletech. Předpokládám, že 2x až 3x v roce vyrazíme na vzdálenější dovolenou (Chorvatsko, Rakousko lyže apod.). Nájezd mívám cca 12-13 tis km ročně (z toho cca 8-9 tis krátké trasy). ...
Tvůj způsob používání auta je velmi podobný tomu, jak je to u nás, my máme tedy ty denní trasy ještě výrazně kratší (10 min / 5 km). Pro tuto potřebu se v současné době hledá lepší volba těžko. Auto máme rok a půl a jsme s ním spokojeni (samozřejmě, že nějaké drobné připomínky se vždycky najdou). Vedle těch krátkých tras zvládá i ty delší v pohodě, je to podle mne dobře vyvážený mix vlastností. Je ale taky otázka, jaké máš dosavadní řidičské zážitky - jestli jsi do teď třeba jezdil v nějakém "nabušeném přeplňováku", budeš si muset na "klasiku" zvyknout. Já měl před 1.5 DPI naježděnou 250.000 km v 1.4 MPI, tak to pro mne žádné překvapení nebylo.
Ale jak píše Mr. HYUNDAI - více ve vláknu https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=190&t=39611
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Odpovědět

Zpět na „Testy“