Tlačítko Idle stop and go ( ISG ) u hybridu

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Mats
Příspěvky: 4
Registrován: 29 říj 2021, 16:21

Tlačítko Idle stop and go ( ISG ) u hybridu

Příspěvek od Mats »

Dobrý večer,
od dnešního dne jsem majitelem hybridního Tucsonu 4x4 s ATM N Line PP+, tedy čerstvý nováček. Během odvozu auta od dealera jsem po nastartování chtěl deaktivovat systém ISG, ale tlačítko na vypnutí funkce Idle stop and go jsem na konzoli nikde nenašel. Mám tomu rozumět že hybrid tuto funkci nemá neboť při rozjezdu a nízké rychlosti je zapojen pouze elektromotor ( v případě nabitého Aku )? Děkuji za odpověď
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11625
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Tlačítko Idle stop and go ( ISG ) u hybridu

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Samozřejmě, že full-hybrid (HEV) toto tlačítko nemá.
Úspora paliva u HEV je na vypínání spalovacího motoru postavená.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Tlačítko Idle stop and go ( ISG ) u hybridu

Příspěvek od Axel.Foley »

Mats: [-o< [-o< [-o< ](*,) ](*,) ](*,)
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5122
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Tlačítko Idle stop and go ( ISG ) u hybridu

Příspěvek od petzl62 »

Mats píše: 11 úno 2022, 18:59 Dobrý večer,
od dnešního dne jsem majitelem hybridního Tucsonu 4x4 s ATM N Line PP+, tedy čerstvý nováček. Během odvozu auta od dealera jsem po nastartování chtěl deaktivovat systém ISG, ale tlačítko na vypnutí funkce Idle stop and go jsem na konzoli nikde nenašel. Mám tomu rozumět že hybrid tuto funkci nemá neboť při rozjezdu a nízké rychlosti je zapojen pouze elektromotor ( v případě nabitého Aku )? Děkuji za odpověď
Prodejce se ti asi zrovna moc nevěnoval při předávání vozu... :roll:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Mats
Příspěvky: 4
Registrován: 29 říj 2021, 16:21

Re: Tlačítko Idle stop and go ( ISG ) u hybridu

Příspěvek od Mats »

Dobrý den

Všem děkuji za různě přínosné odpovědi...

Po nabiflování příručky ( zejména strany č. 42 ) jsem si toto ozřejmil. A ano, dealer mi to nevysvětlil, ale i tak jsem s ním strávil 2 a 1/4 hodiny.

Děkuji a prosím o uzavření tématu.
Odpovědět

Zpět na „Tucson III - Motor a převodovka“