Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Tak jsem se po 3 dnech dostal k pc a můžu zhodnotit naše soužití s novou i30 - aktuálně ujeto 300km.
Hned na úvod níže foto našeho nového mazla (i30 kombi 1.5 T-GDi MHEV DCT family smart + NAV) a poté i naše předchozí "žihadlo" (Fabia II Combi 1.2HTP holobyt s manuální klimou)
První co musím pochválit tak je základní zobrazení infotaimentu. Neruší a nevyžaduje řidičovu pozornost a pokud nepotřebuji navigaci, tak z ní ani nevyjíždím a líbí se mi, že v pravé části je vidět reálná mapa okolí a aktuální pozice vozidla.
Rádia už mám nastavena, telefon spárován, takže vše potřebné ovládám z pohodlně z volantu.
A když jsme u toho infotaimantu tak jsem si všiml jedné chybky. Systém asi nezná naše zákony a rychlostní omezení na 70km/h se zobrazuje i za křižovatkou pokud za ní není cedule, která to rychlostní omezení ruší. Párkrát to nezaznamenalo ani vjezd do obce a stále ukazovalo 90 či 70 - snad to do budoucna vyladí.
Nicméně hned po pár minutách vrtání se v systému a řešení připojení telefonu jsem narazil na první velké zklamání. Naštěstí není spojeno se samotným vozem, ale s tím, že můj věrně a spolehlivě sloužící telefon disponuje pouze verzí Androidu 9 bez možnosti upgradu což znamená, že není podporováno Android auto Naštěstí podobně výkonné stroje s Androidem 10 a vyšším začínají okolo 5 000Kč, takže upgrade mě moc stát nebude (nechci řešit alternativní připojení).
No a už se dostávám k samotné jízdě. Při courání po městě jsem nechápal jak někdo může nadávat na odhlučnění. Z venku nebylo slyšet nic -bohužel ani motor, takže rozjezdy byly zprvu trochu krkolomné - sice mám automat, ale musel jsem si zvyknout na celkovou reakci motoru a převodovky. Pár desítek minut jízdy po městě a už to bylo v pořádku. Při výjezdu mimo město tak už se začal objevovat zvuk proudícího vzduchu okolo auta a drobný hluk od kol - nic co by nějak rušilo - rádio nebylo ani potřeba nějak zesilovat. Ovšem při rychlosti 130km/h už bylo potřeba rádio lehce zesílit, ale i tak jsme si odhlučnění chválili (tohle bude velice subjektivní pocit a bude záležet z jakého auta přecházíte).
Co se týče akcelerace tak samozřejmě režim ECO je velice ospalý, NORMAL je prostě normál ale nevydržel jsem a po hodině klidné jízdy jsem přepnul na SPORT a zkusil akceleraci z 50 na 130. No hned po sešlápnutí pedálu se mi na tváři vyrojil úsměv jako dítěti, které pod stromečkem rozbalí vytoužený dárek. I když to ještě nebylo plně s pedálem na podlaze, tak auto vystřelilo a během pár vteřin už jsem musel dávat nohu pryč, jinak bych přišel o papíry dřív než bych auto stihl zaregistrovat . Zbytek cesty byl opět poklidný ovšem s tím rozdílem, že už jsem se nemohl dočkat až bude auto zajeté a režim sport bude zapnut po zahřátí motoru .
No a co se týče spotřeby tak za těch 300km byla průměrná spotřeba 5.9l/100km což je o 0,5l více než kolik je udávaná (samozřejmě zatím podle palubního počítače - tankovat budu až mě k tomu auto vyzve a poté porovnám údaje z palubního počítače a reálné spotřeby)
První natankování bylo hned 44l takže opravdu minimální náplň - ovšem ze salonu je Benzina celých 200m daleko, takže pohoda a navíc jsem s tím díky fóru počítal.
Pokud tohle čte nějaký čekatel stejné motorizace tak vydrž stojí to za to
Hned na úvod níže foto našeho nového mazla (i30 kombi 1.5 T-GDi MHEV DCT family smart + NAV) a poté i naše předchozí "žihadlo" (Fabia II Combi 1.2HTP holobyt s manuální klimou)
První co musím pochválit tak je základní zobrazení infotaimentu. Neruší a nevyžaduje řidičovu pozornost a pokud nepotřebuji navigaci, tak z ní ani nevyjíždím a líbí se mi, že v pravé části je vidět reálná mapa okolí a aktuální pozice vozidla.
Rádia už mám nastavena, telefon spárován, takže vše potřebné ovládám z pohodlně z volantu.
A když jsme u toho infotaimantu tak jsem si všiml jedné chybky. Systém asi nezná naše zákony a rychlostní omezení na 70km/h se zobrazuje i za křižovatkou pokud za ní není cedule, která to rychlostní omezení ruší. Párkrát to nezaznamenalo ani vjezd do obce a stále ukazovalo 90 či 70 - snad to do budoucna vyladí.
Nicméně hned po pár minutách vrtání se v systému a řešení připojení telefonu jsem narazil na první velké zklamání. Naštěstí není spojeno se samotným vozem, ale s tím, že můj věrně a spolehlivě sloužící telefon disponuje pouze verzí Androidu 9 bez možnosti upgradu což znamená, že není podporováno Android auto Naštěstí podobně výkonné stroje s Androidem 10 a vyšším začínají okolo 5 000Kč, takže upgrade mě moc stát nebude (nechci řešit alternativní připojení).
No a už se dostávám k samotné jízdě. Při courání po městě jsem nechápal jak někdo může nadávat na odhlučnění. Z venku nebylo slyšet nic -bohužel ani motor, takže rozjezdy byly zprvu trochu krkolomné - sice mám automat, ale musel jsem si zvyknout na celkovou reakci motoru a převodovky. Pár desítek minut jízdy po městě a už to bylo v pořádku. Při výjezdu mimo město tak už se začal objevovat zvuk proudícího vzduchu okolo auta a drobný hluk od kol - nic co by nějak rušilo - rádio nebylo ani potřeba nějak zesilovat. Ovšem při rychlosti 130km/h už bylo potřeba rádio lehce zesílit, ale i tak jsme si odhlučnění chválili (tohle bude velice subjektivní pocit a bude záležet z jakého auta přecházíte).
Co se týče akcelerace tak samozřejmě režim ECO je velice ospalý, NORMAL je prostě normál ale nevydržel jsem a po hodině klidné jízdy jsem přepnul na SPORT a zkusil akceleraci z 50 na 130. No hned po sešlápnutí pedálu se mi na tváři vyrojil úsměv jako dítěti, které pod stromečkem rozbalí vytoužený dárek. I když to ještě nebylo plně s pedálem na podlaze, tak auto vystřelilo a během pár vteřin už jsem musel dávat nohu pryč, jinak bych přišel o papíry dřív než bych auto stihl zaregistrovat . Zbytek cesty byl opět poklidný ovšem s tím rozdílem, že už jsem se nemohl dočkat až bude auto zajeté a režim sport bude zapnut po zahřátí motoru .
No a co se týče spotřeby tak za těch 300km byla průměrná spotřeba 5.9l/100km což je o 0,5l více než kolik je udávaná (samozřejmě zatím podle palubního počítače - tankovat budu až mě k tomu auto vyzve a poté porovnám údaje z palubního počítače a reálné spotřeby)
První natankování bylo hned 44l takže opravdu minimální náplň - ovšem ze salonu je Benzina celých 200m daleko, takže pohoda a navíc jsem s tím díky fóru počítal.
Pokud tohle čte nějaký čekatel stejné motorizace tak vydrž stojí to za to
Čekatel (6.8.21) i30 kombi 1.5 t-gdi MHEV s DCT Family smart + nav, sunset red
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Pěkná barva Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů.
Na tankování předraženého paliva z Benziny se vykašli. Zkus čistý N95 bez bio od EuroOil, v Olmiku ho najdeš na čtyřech místech. Bližší info o obsahu biosložky v aktuálním závozu najdeš v jejich aplikaci.
Zobrazování rychlostních limitů se tu probírá pořád a neustále, má i své vlákno. opravdu neumí ukončení za křižovatkou jen pomocí kamery. Někdy pomůže zapnout navigaci, až se auto najde, upraví si rychlost v spolupráci s ní.
Na tankování předraženého paliva z Benziny se vykašli. Zkus čistý N95 bez bio od EuroOil, v Olmiku ho najdeš na čtyřech místech. Bližší info o obsahu biosložky v aktuálním závozu najdeš v jejich aplikaci.
Zobrazování rychlostních limitů se tu probírá pořád a neustále, má i své vlákno. opravdu neumí ukončení za křižovatkou jen pomocí kamery. Někdy pomůže zapnout navigaci, až se auto najde, upraví si rychlost v spolupráci s ní.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
V ČR nelze standartně koupit benzín bez biosložky. Mám známé v Čepru Loukov a Střelice. Všechen benzín dodávaný Čeprem je totožný pro všechny stanice nehledě na značku, liší se jen aditivy, některé značky berou i bez aditiv a lijí je až v nádržích na stanicích(stejně je to homeopatikum... běžný poměr je cca 5-10l na 20 000l paliva).Axel.Foley píše: ↑12 úno 2022, 20:59 Pěkná barva Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů.
Na tankování předraženého paliva z Benziny se vykašli. Zkus čistý N95 bez bio od EuroOil, v Olmiku ho najdeš na čtyřech místech. Bližší info o obsahu biosložky v aktuálním závozu najdeš v jejich aplikaci.
Zobrazování rychlostních limitů se tu probírá pořád a neustále, má i své vlákno. opravdu neumí ukončení za křižovatkou jen pomocí kamery. Někdy pomůže zapnout navigaci, až se auto najde, upraví si rychlost v spolupráci s ní.
Jediná možnost dle informací od lidí z Čepra jak natankovat bez biosložky, je když biosložka dojde(pár dnů ročně), pak dostávají všichni bez bio, ne jen EuroOil.
Už několik let tankuju téměř výhradně ONO a bez problémů, ONO bere taky od Čepra. Je to stejná surovina, ze stejné rafinace jako MOL na dálnici za 40Kč...
I30 Kombi Family Smart 1.5 T-GDI DCT 11/2021, najeto: 138 000 km, spotřeba: 5,9l/100km
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Užívej si auta ke spokojenosti! Jen k tomu rádiu. V menu si nastav automatické zesílení při zrychlování auta. Ideální je na střední stupeń.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Maras díky za tip. Tušil jsem, že by to mohlo jít, když to má i 7 let stará Octavia. Ráno na to mrknu.
A co se týče benzínu přemýšlím nad OMW Maxxmotion, Vervou a nebo klasickou 95 a přidávat si vlastní aditiva. Ještě projdu pár webů a uvidím pro co se rozhodnu. Benzina byla nejblíž a s Vervou zatím jen dobré zkušenosti a moc jsem se nepidil o pozadí benzínu v ČR.
A co se týče benzínu přemýšlím nad OMW Maxxmotion, Vervou a nebo klasickou 95 a přidávat si vlastní aditiva. Ještě projdu pár webů a uvidím pro co se rozhodnu. Benzina byla nejblíž a s Vervou zatím jen dobré zkušenosti a moc jsem se nepidil o pozadí benzínu v ČR.
Čekatel (6.8.21) i30 kombi 1.5 t-gdi MHEV s DCT Family smart + nav, sunset red
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Gratulace k novému autu. Ty kola jsou opravdu ne moc hezká. Možná v černé barvě. Benzín natankovaný na Benzině nebo EuroOilu bude kvalitou tak nějak shodný a při přidání svých aditiv neuděláš chybu vůbec. S cenou u Benzíny je to různé protože u nás je na jedné Benzině nejnižší cena z celého města.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Hmm, Android Auto po dráte je ale podporované od Androidu 6.0. Čo máš za telefón?GirGolM píše: ↑12 úno 2022, 20:36 Nicméně hned po pár minutách vrtání se v systému a řešení připojení telefonu jsem narazil na první velké zklamání. Naštěstí není spojeno se samotným vozem, ale s tím, že můj věrně a spolehlivě sloužící telefon disponuje pouze verzí Androidu 9 bez možnosti upgradu což znamená, že není podporováno Android auto.
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Huawei nova 3 a mám android 9. Když jsem připojil telefon k autu tak to samo psalo, že android auto není podporávnoSrandista píše: ↑13 úno 2022, 13:05Hmm, Android Auto po dráte je ale podporované od Androidu 6.0. Čo máš za telefón?GirGolM píše: ↑12 úno 2022, 20:36 Nicméně hned po pár minutách vrtání se v systému a řešení připojení telefonu jsem narazil na první velké zklamání. Naštěstí není spojeno se samotným vozem, ale s tím, že můj věrně a spolehlivě sloužící telefon disponuje pouze verzí Androidu 9 bez možnosti upgradu což znamená, že není podporováno Android auto.
Čekatel (6.8.21) i30 kombi 1.5 t-gdi MHEV s DCT Family smart + nav, sunset red
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Hmm, pozerám teraz, že toto možno bude nejaký problém s Huawei-om. Mám doma ako 2. telefón P20 Pro s Android 10, a tiež tam neviem nájsť Android Auto na Play Store. Podarilo sa mi síce nainštalovať Android Auto ako APK, ale furt sa mi nezobrazuje v ponuke. Takže ak sa vydáš cestou zmeny telefónu, asi by som vyradil Huawei z okruhu kandidátov (môj Pixel 4a samozrejme nainštaloval appku bez problémov).
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
To jsem si také myslel, že v tom bude boj mezi USA a Huawei, takže jsem zvolil jinou značku a vše v pohodě.
Jiným způsobem se mi nepodařilo do telefonu apku dostat tak aby fungovala tak jsem změnil telefon
Naštěstí já měním celkově věci až když jsou nepoužitelné, takže mi to ani nevadilo po 4 letech telefon vyměnit
Jiným způsobem se mi nepodařilo do telefonu apku dostat tak aby fungovala tak jsem změnil telefon
Naštěstí já měním celkově věci až když jsou nepoužitelné, takže mi to ani nevadilo po 4 letech telefon vyměnit
Čekatel (6.8.21) i30 kombi 1.5 t-gdi MHEV s DCT Family smart + nav, sunset red
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Ono to není telefonem, ale Androidem. Sony XPERIA L4 s A9 taky bez šance.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
@GirGolM - aký rozmer kolies máš? R16 R17?
Ja mám 17 a od kolies je to dosť hlučne. Neviem či je to univerzálnymi pneu Michelin alebo rozmerom a šírkou pneu
Ja mám 17 a od kolies je to dosť hlučne. Neviem či je to univerzálnymi pneu Michelin alebo rozmerom a šírkou pneu
Hyundai i30 Combi, 1,5 GDI, DSG, Style, Engine Red
..ex..
Hyundai i30 Combi 1,6 MPI, 2016
..ex..
Hyundai i30 Combi 1,6 MPI, 2016
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Já mám aktuálně R16 s těmi zimními Nokian co dávali zdarma. Uvidím jak to bude v létě na těch Michelinkach.
Pořád ale je možnost koupit lepší a tišší. Pochybuji,že ten základ co dávají bude nějaká extra kvalita.
Čekatel (6.8.21) i30 kombi 1.5 t-gdi MHEV s DCT Family smart + nav, sunset red
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Jinak po týdnu první tankování po 600km. V autě ukazatel ještě na dalších 47km a upozornění na málo palivo přišlo při dojezdu 50km a rovnou nabídnutí vyhledání čerpacích stanic v okolí.
No do nádrže se vešlo po první cvaknutí 38,86l takže průměrná spotřeba 6,5l ( ukazatel mezi budíky dával průměr 6,2l). Akorát teda nechapu proč člověka ženou na benzinku když je v autě ještě přes 10l benzínu.. chápu, že čerpadlo potřebuje nějaké množství benzínu neustále v nádrži, ale opravdu je potřeba 10l? Věděl jsem to už dopředu, že to tak je, ale pořád mi to přijde moc.
No do nádrže se vešlo po první cvaknutí 38,86l takže průměrná spotřeba 6,5l ( ukazatel mezi budíky dával průměr 6,2l). Akorát teda nechapu proč člověka ženou na benzinku když je v autě ještě přes 10l benzínu.. chápu, že čerpadlo potřebuje nějaké množství benzínu neustále v nádrži, ale opravdu je potřeba 10l? Věděl jsem to už dopředu, že to tak je, ale pořád mi to přijde moc.
Čekatel (6.8.21) i30 kombi 1.5 t-gdi MHEV s DCT Family smart + nav, sunset red
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8133
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
tiez som s tym laboroval par nadrzi a je to takto - ked dojazd padne na 0km ostava v nadrzi cca 5l-6l benalu (efektivne dalsich 50km dojazd).
u Stonica som prave tak dva krat tankoval (dojazd nula) a raz tam slo 41litrov a raz myslim 40
u Stonica som prave tak dva krat tankoval (dojazd nula) a raz tam slo 41litrov a raz myslim 40
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023